Entroido

ENTROIDO 2024

FESTIVAL DO ENTROIDO:

Moitas grazas ás familias por asistir un ano máis ao Festival do Entroido.

E como sempre, o alumnado disfrutou a tope.

Podedes ver aquí un resumo das fotos e vídeos das diferentes comparsas dos cursos.

MANDADIÑOS DO MECO: COMEZAMOS O LUNS 5 DE FEBREIRO:

Comezamos un ano máis coa semana do Entroido coas ordes do Meco. Acordádevos que son acumulativas, é dicir, cada día hai que traer o que o Meco mande e, tamén, o dos días anteriores:

4- XOVES: "COMO MOLA RECICLAR, CONVÉRTETE NUN SUPERHEROE MUNDIAL TRAENDO UNHA CAPA QUE DO LIXO SALVARÁS"

3- MÉRCORES: "A ROUPA É DO QUE MÁIS CONTAMINA, DÁLLE UNHA NOVA VIDA TRAENDO UNHA NOVA PRENDA DA TÚA AVOA OU DA TÚA VECIÑA"

2- MARTES: "O PAPEL É UN ELEMENTO DA NATUREZA, UTILÍZAO PARA TRAER ALGO ORIXINAL NA CABEZA"

1- LUNS: "O PLÁSTICO DEBEMOS RECICLAR, PARA ISO UN BONITO COLAR DEBERÁS CONFECCIONAR"

ENTROIDO 2023

FESTIVAL ENTROIDO:

Moi felices de poder compartir coas familias o desfile do Entroido. O alumnado disfrutou moitísimoito!!!

Podedes ver aquí un resumo dos vídeos da festa.

MANDADIÑOS DO MECO:

4- Xoves: "NOS PULSOS OU NOS PÉS ALGO AFRICANO DEBERÁS POÑER"

3- Mércores: "ELIXE DE QUE BANDO VAS... INDIO OU VAQUEIRO PARA PODER XOGAR"

2- Martes: "UN COLAR HAWUAIANO TERÁS QUE LEVAR PARA O TEU CORPO CON RITMO PODER MENEAR"

1- Luns: "PARA O MECO PODER ESPANTAR, UN BINDI OU TILAKA TERÁS QUE LEVAR"

ENTROIDO 2022

FESTIVAL ENTROIDO:

Noutro ano marcado pola Covid, non puidemos celebrar o Entroido pola parroquia como nos gustaría. Aínda así, o venres 25 de febreiro desfilaron as comparsas dos diferentes cursos arredor da pista de baloncesto do colexio e o alumnado disfrutou moito moito!!!

Podedes ver aquí un resumo das fotos e dos vídeos da festa.

OS MANDADIÑOS DO MECO:

Comezamos a semana do Entroido coas ordes do Meco. Acordádevos que son acumulativas, é dicir, cada día hai que traer o que o Meco mande e, tamén, o dos días anteriores:

4.- "O XOVES para o noso divertimento, trae o pixama ou a bata coa que pasaches o confinamento"

3.- "No MÉRCORES a gargalladas estaremos se as nosas máscaras decoradas traemos"

2.- "O MARTES polos PÉS o virus pode entrar, se traes un zapato de cada cor, o poderás evitar":

1.- "O LUNS a túa CABEZA terás que adornar para o virus espantar":

ENTROIDO 2021

Nun ano marcado pola pandemia e polo uso da máscara, non puidemos celebrar o Entroido como de costume. Aínda así, as comparsas desfilaron arredor do colexio e o alumnado disfrutou aplaudindo o pase de cada clase. Os instrumentos e os símbolos musicais fluiron pola contorna de Vincios!!!

Podedes ver un resumo das fotos e dos vídeos do desfile.

ENTROIDO 2020

DESFILE POLA PARROQUIA DE VINCIOS:

As comparsas do desfile xiraron entorno á temática deste ano, o baile e a música:

- Educación Infantil: OVO - Cirque du Soleil

- 1º Ciclo: O Entroido dos Animais - Camille Saint-Saëns

- 2º Ciclo: Grease

- 3º Ciclo: O rei León

A continuación un resumo. Feliz Entroido.

OS MANDADIÑOS MUSICAIS DO MECO:

Este ano o Meco saiunos mandón e moi musical. As ordes son acumulativas, é dicir, cada día hai que traer o que o Meco mande e, tamén, o dos días anteriores.

LUNS:

MARTES:

MÉRCORES:

XOVES:

Entroido 2019

O pasado venres 1 de marzo saímos pola parroquia para festexar o ENTROIDO, este ano as comparsas xiraron entorno ao noso proxecto anual "Descubrindo o mundo". Aqueles que non puidestes acompañarnos, podedes ver o seguinte video, pinchando no enlace:

ENTROIDO 2018

O Entroido deste ano foi moi moi "HISTÓRICO":

• Era Xurásica (Ed. Infantil).
  • Prehistoria (6ºEP).
  • Antigo Exipto (3ºEP e 4ºEP).
  • Idade Media (5ºEP).
  • Indíxenas (1ºEP e 2ºEP).
  • Era Espacial (6ºEP).

A novidade foi que o desfile das comparsas realizouse desde o cole ata a igrexa de Sta. Lucía.

Montaxe fotográfico

Gañadora da Cesta de Entroido

NESTA OCASIÓN TIVEMOS UNHA GAÑADORA DA CESTA DE ENTROIDO:

HERMINIA LORENZO CO Nº 241,

XA QUE O Nº PREMIADO NA LOTERÍA NACIONAL DO 23 DE FEBREIRO FOI O 08241

ENTROIDO 2017

Todo estaba preparado para festexar un ano máis a festa do Entroido.

Os disfraces feitos, os desfiles preparados e sobre todo, nenos e maiores tíñamos moitas ganas de troula. As comparsas deste desfile xiraron entorno ó tema das  Emocións. No seguinte vídeo podedes ver fotos das diferentes comparsas e no segundo, as actuacións enteiras de todos os ciclos.

Esperámosvos o  ano que vén!

Video fotos Entroido 2017 from librincios on Vimeo.

AS ORDES DO MECO 2017

Xa está de volta o Meco mandón! Este curso está ambientado  en  Os homes de gris, da obra de Michael Ende, Momo.

Mañá xoves o Meco manda traer unhas bágoas de emoción, un corazón e un chaleco reflector. Este Meco mandón acumula dun día para outro.