BLOGUES DO COLE

No cole están funcionando varios blogues, clica na imaxe ou no nome para acceder ao blogue e ver as actividades que realizamos:

E.FÍSICA

LIBRINCIOS

AULA DE APOIO

E.INFANTIL

1ºCICLO PRIMARIA

2ºCICLO PRIMARIA

3ºCICLO PRIMARIA

VOZ NATURA

TICs

Ademáis na web do CEIP Serra Vincios poderedes atopar un montón de xogos para tódalas idades.

(clica na imaxe para poder acceder)

MAGOSTO 2020 NO MONTE GALIÑEIRO

Este ano máis que nunca, gozamos de poder ir ata o Monte Galiñeiro a celebrar o Magosto.

Os maiores camiñando e os máis pequeniños en bus, corretear polo monte, as chozas con paus e comer as castañas asadas, un luxo!!!

BOLETÍN INFORMATIVO INICIO CURSO 2020-2021

PRESENTACIÓN RESUMO DOS DOCUMENTOS COVID-19

TEMÁTICA DO CURSO 2020-21

CALENDARIO ESCOLAR

DESCARGAR CALENDARIO LECTIVO PARA AS FAMILIA

En Educación Infantil e Primaria, o Curso Escolar 2020-21 impartirase dende o 10 de setembro de 2020 ata o 22 de xuño de 2021, ambos inclusive

O período de adaptación do alumnado de educación infantil que se incorpora por primeira vez ao centro non se prolongará máis alá do día 30 de setembro de 2020.

Quedarían por elixir 2 días non lectivos de libre elección do Centro que acordará o Consello Escolar no mes de outubro.

No mes de setembro publicaremos na WEB o calendario escolar actualizado para as familias que servirá de consulta durante todo o curso escolar, xa que non enviaremos notas de aviso.

Se queredes consultar a orde pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2020/21 e o calendario editado pola Consellería de Educación, deixámosvos este enlace:

CALENDARIO ESCOLAR 2020/2021 | CONSELLERÍA DE CULTURA, EDUCACIÓN E O. U.

PROGRAMA DE EDUCACIÓN DIXITAL E-DIXGAL EN 5ºEP E 6ºEP

O proxecto Educación Dixital (E-Dixgal) ten como obxecto favorecer o desenvolvemento de proxectos integrais de educación dixital, facilitando aos centros a dispoñibilidade de materiais dixitais cos que poidan desenvolver o seu proxecto curricular de 5º e 6º de Educación Primaria, para o cal cada alumno/a utilizará un portátil na aula. Neste curso aplicaremos o programa en 5ºEP e 6ºEP e, tanto o profesorado como o alumnado, desenvolverán a súa actividade educativa diaria nun entorno virtual de aprendizaxe. Para obter máis información clica nos enlaces e descarga o folleto informativo:

CONMEMORACIÓNS

Clica no debuxo correspondente a cada conmemoración:

SAMAÍN

NADAL