BLOGUES DO COLE

No cole están funcionando varios blogues, clica na imaxen ou no nome para acceder ao blogue e ver as actividades que realizamos:

ED.FÍSICA

LIBRINCIOS

ED. INFANTIL

1º CICLO PRIMARIA

2º CICLO PRIMARIA

3º CICLO PRIMARIA

VOZ NATURA

TICS

Ademáis na web do CEIP Serra Vincios poderedes atopar un montón de xogos para tódalas idades.

(clica na imaxe para poder acceder)

PROPOSTA 25 NOVEMBRO DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO: DESEÑO CAMISETA

No documento adxunto podedes ler as instruccións para a actividade do Día Internacional contra a Violencia de Xénero.

O Magosto no Parque Forestal de Beade

O pasado venres 10 , festexamos o Magosto. Este ano non puidemos realizar a andaina ao Galiñeiro polos incendios que desolaron os nosos montes, aínda así, pasámolo moi ben facendo cabanas e comendo castañas.

O Samaín

Un ano máis enchemos de cestas de outono e cabazas terroríficos o cole para festexar o SAMAÍN.

Os rapaces pasárono xenial e deixaron o medo de lado para ver as obras de arte que as familias realizaron cas cabazas e os froitos de Outono

Grazas pola vosa colaboración

Cabazas Terroríficas from librincios on Vimeo.

ABALAR MÓBIL

Estimadas familias:

Proximamente o centro empregará unha nova canle de comunicación coas familias a través da aplicación gratuíta da Xunta de Galicia "AbalarMóbil" coa intención de ir eliminando as comunicación en formato papel e de enviar avisos ou notificacións dunha maneira máis rápida e cómoda.

O único que debedes facer e descargar a APP en Google Play ou en App Store, só teredes que escribir no buscador ABALAR MÓBIL e automáticamente vos aparecerá a APP. A icona ca que aparece no escritorio é a seguinte:

O vindeiro martes 24 haberá unha reunión infomativa para explicarvos o seu manexo, realizaremos dúas quedas:

- Familias de Educación Infantil e 1º Educación Primaria ás 17h

- Familias de 2º,3º,4º,5º,e 6º de Educación Primaria ás 17:45h

O lugar : aula de audiovisuais

Aquí vos deixamos un video informativo para a súa instalación nos vosos dispositivos e tamén unha guía para as familias

(Para acceder a guía clicade na imaxe)

Guía para las familias abalarMóbil

TEMÁTICA DO CURSO 2017-18

CALENDARIO ESCOLAR

DESCARGAR CALENDARIO LECTIVO PARA AS FAMILIA

No 2º ciclo de Educación Infantil, na Educación Primaria e na Educación Especial, a impartición efectiva de clases realizarase do día 11 de setembro de 2017 ao 21 de xuño de 2018, ambos inclusive

O período de adaptación do alumnado de educación infantil que se incorpora por primeira vez ao centro é de 10 días lectivos desde a data de inicio das clases.

Se queredes consultar a orde pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2017/2018 deixamos un enlace:

Orde do 12 de xuño de 2017 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2017/18 nos centros docentes sostidos con fondos públicos na Comunidade Autónoma de Galicia

A NOSA REVISTA ESCOLAR "O XORNALIÑO" 2016-17

CONMEMORACIÓNS

Clica no debuxo correspondente a cada conmemoración:

SAMAÍN

NADAL