BLOGUES DO COLE

No cole están funcionando varios blogues, clica na imaxen ou no nome para acceder ao blogue e ver as actividades que realizamos:

ED.FÍSICA

LIBRINCIOS

ED. INFANTIL

1º CICLO PRIMARIA

2º CICLO PRIMARIA

3º CICLO PRIMARIA

VOZ NATURA

TICS

Ademáis na web do CEIP Serra Vincios poderedes atopar un montón de xogos para tódalas idades.

(clica na imaxe para poder acceder)

BOLETÍN INFORMATIVO INICIO CURSO 2019-2020

CALENDARIO ESCOLAR

DESCARGAR CALENDARIO LECTIVO PARA AS FAMILIA

En Educación Infantil e Primaria, o Curso Escolar 2019-20 impartirase dende o 11 de setembro de 2019 ata o 19 de xuño de 2020, ambos inclusive

O período de adaptación do alumnado de educación infantil que se incorpora por primeira vez ao centro é de 10 días lectivos desde a data de inicio das clases.

Quedarían por elixir 2 días non lectivos de libre elección do Centro que acordará o Consello Escolar no mes de outubro.

No mes de setembro publicaremos na WEB o calendario escolar actualizado para as familias que servirá de consulta durante todo o curso escolar, xa que non enviamos notas de aviso.

Se queredes consultar a orde pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2019/20 e o calendario editado pola Consellería de Educación, deixámosvos este enlace:

CALENDARIO ESCOLAR 2019/2020 | CONSELLERÍA DE CULTURA, EDUCACIÓN E O. U.

RESOLUCIÓN DAS AXUDAS DE MATERIAL ESCOLAR 2019-20

CLICA NO ENLACE PARA VER A RESOLUCIÓN DAS AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR:

RESOLUCIÓN AXUDAS MATERIAL ESCOLAR (1ºEP, 2EPº, 3ºEP, 4ºEP, 5ºEP e 6ºEP): LISTAXE DE AXUDAS CONCEDIDAS.

AVISOo cheque das axudas para material escolar será entregado o 26 e o 28 de xuño de 12h. a 14h. Se algunha familia non pode recollelo, deberá realizalo nos primeiros días de setembro.

AS CLASES REANUDARANSE O 11 DE SETEMBRO

BO VERÁN!!!

TEMÁTICA DO CURSO 2019-20

CONMEMORACIÓNS