LETRAS GALEGAS 2018: MARÍA VICTORIA MORENO

Este ano dedícase o día das Letras Galegas a María Victoria Moreno. Clicade no Seminario Galán ou na imaxe e redireccionarásevos á súa páxina, onde podedes coñecer mellor á homenaxeada. Hai actividades en liña para os cativos (premer sobre o caderno azul na páxina do seminario).

Seminario Galán

Estades convidados a asistir os días 15 e 16 de maio. Este é o programa do Festival das Letras Galegas 2018 en honra a María Victoria Moreno:

Estes últimos días os alumnos/as do centro participaron no Festival das Letras Galegas. Como tódolos anos houbo: teatros, bailes, música instrumental...

Moitos forón os familiarias que estiveron con nós, pero queremos compartir con vós as nosas actuacións.

Ata o próximo ano!!!

BLOGUES DO COLE

No cole están funcionando varios blogues, clica na imaxen ou no nome para acceder ao blogue e ver as actividades que realizamos:

ED.FÍSICA

LIBRINCIOS

ED. INFANTIL

1º CICLO PRIMARIA

2º CICLO PRIMARIA

3º CICLO PRIMARIA

VOZ NATURA

TICS

Ademáis na web do CEIP Serra Vincios poderedes atopar un montón de xogos para tódalas idades.

(clica na imaxe para poder acceder)

Votacións creando rural

Algúns alumnos do centro participaron na actividade de Creando Rural. Este proxecto ten como obxectivo divulgar de xeito creativo coñecementos vinculados ao desenvolvemento sistible do rural. Para poder acceder aos nosos traballos só tedes que clicar na imaxe e se vos gustan votar por eles.

CONVOCADA A AVALIACIÓN INDIVIDUALIZADA DOS ALUMNOS/AS DE 3ºEP

A Consellería vén de publicar a Resolución do 10 de abril de 2018 (DOG 26 de abril de 2018) pola que se ditan instrucións para o desenvolvemento da avaliación individualizada dos alumnos e alumnas de 3º de Educación Primaria.

A avaliación individualizada de 3º de educación primaria ten carácter informativo e orientador para os alumnos e alumnas e familias, equipos docentes, centros e Administración educativa. Complementan a información que reciben e orientan a toma de decisións na elaboración de plans de mellora. En consecuencia, deben servir para:

- Achegar información individualizada de cada alumno ou alumna avaliado sobre o seu progreso no grao de adquisición das competencias obxecto de avaliación e contribuír á detección de dificultades na aprendizaxe.

- Achegar información e orientar os centros educativos para que, en función dos resultados obtidos polo seus alumnos e alumnas, cada centro adopte as medidas necesarias que redunden na mellora do proceso educativo.

- Achegar información ás familias e á Administración educativa sobre o progreso da aprendizaxe do alumnado que contribúa a orientar a toma de decisións e o establecemento de medidas encamiñadas á mellora educativa.

AVALIACIÓN INDIVIDUALIZADA DE 3ºEP

Que avalía: o grao de dominio das destrezas, capacidades e habilidades en expresión e comprensión oral e escrita, cálculo e resolución de problemas en relación co grao de adquisición da competencia en comunicación lingüística e da competencia matemática.

Cando se realizará: os días 23 e 24 de maio de 2018.

A ALPINISTA CHUS LAGO NO CEIP SERRA VINCIOS

O 30 de abril visitounos a alpinista Chus Lago, contounos as súas aventuras e ata chegou a emocionarnos. Entre os seus logros destacan:

• 1ª muller en alcanzar o Polo Sur.
  • 1ª muller española e 3ª do mundo en escalar o Everest sen axuda de osíxeno artificial.

Todos e todas fixémoslle moitísimas preguntas e a mensaxe quedou clara: "con esforzo e traballo podemos conseguir todos os nosos soños".

Grazas Chus, que día máis emotivo!!!

TEMÁTICA DO CURSO 2017-18

CONMEMORACIÓNS

Clica no debuxo correspondente a cada conmemoración:

SAMAÍN

NADAL