BLOGUES DO COLE

No cole están funcionando varios blogues, clica na imaxen ou no nome para acceder ao blogue e ver as actividades que realizamos:

ED.FÍSICA

LIBRINCIOS

ED. INFANTIL

1º CICLO PRIMARIA

2º CICLO PRIMARIA

3º CICLO PRIMARIA

VOZ NATURA

TICS

Ademáis na web do CEIP Serra Vincios poderedes atopar un montón de xogos para tódalas idades.

(clica na imaxe para poder acceder)

PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO: MATRÍCULA CURSO 2019-2020

XORNADA DE PORTAS ABERTAS PARA NOVAS FAMILIAS:

O MARTES 19 DE FEBREIRO DE 2019, de 17,30h. a 18,30h. realizaremos unha reunión informativa sobre o funcionamento do Centro e tamén amosaremos as instalacións ás familias que estean interesadas en matricular ao seu fillo/a no CEIP Serra Vincios, sen ningún compromiso. Podedes consultar o folleto informativo sobre o centro  CLICANDO NA PORTA.

Poderanse presentar as SOLICITUDES DE ADMISIÓN DO 1 AO 20 DE MARZO en HORARIO de 12h a 14h.

Se queres ver como traballamos en Infantil clica no seguinte video

CALENDARIO DO PROCESO DE ADMISIÓN

Reserva de praza no centro de orixe: para o alumnado de 6º que reserva praza no IES Terra de Turonio

1-15 de febreiro

Data do sorteo público a efectos de desempate

antes do 1 de marzo

Publicación de postos escolares vacantes

antes do 1 de marzo

Presentación da solicitude de admisión (para alumnado de nova incorporación ao centro)

1-20 de marzo

Presentación da documentación acreditativa dos criterios de baremo (en caso de que haxa máis solicitudes que vacantes)

10 días hábiles contados a partires dos 2 días seguintes ao remate do prazo para presentar as solicitudes de admisión

Publicación das listaxes provisionais de persoas admitidas e non admitidas

antes do 25 de abril

Presentación das reclamacións

5 días hábiles a partir do 25 de abril ante o Consello Escolar

Publicación das listaxes definitivas de persoas admitidas e non admitidas

antes do 15 de maio

Formalización da matrícula en educación infantil e primaria

20-30 de xuño

Formalización da matrícula en ESO e bacharelato

25 de xuño-10 de xullo

DESCARGAS: DOCs PROCESO DE ADMISIÓN ALUMNADO

- Orde do 12 de marzo de 2013 do procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos (DOG 15/03/2013).

- Orde do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a orde anterior citada (DOG do 1/02/2017).

Áreas de Influencia dos Centros de Gondomar.

Publicación da Oferta Inicial de Postos Escolares Vacantes, antes do 1 de marzo.

Criterio Complementario do Centro en caso de baremación.

Anexo II online mediante a aplicación: https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/.

Publicación das listaxes provisionais de persoas admitidas e non admitidas, antes do 25 de abril.

Publicación das listaxes definitivas de persoas admitidas e non admitidas, antes do 15 de maio.

Documentación Matrícula (Clica aquí)

Anexo II: Solicitude de Admisión, do 1 ao 20 de marzo.

Anexo III-1: Formulario de Matrícula en Educación Infantil e Primaria, do 20 ao 30 de xuño.

Autorización Publicación Imaxe do Alumnado.

Autorización Manexo de Datos do Alumnado.

Impreso Socio/a ANPA.

Impreso Aula Matinal e Información ANPA.

Impreso Reserva Transporte Escolar.

TEMÁTICA DO CURSO 2018-19

O día da Paz 2019

Onte festexamos o día da Paz no cole, este ano contamos cun concerto moi especial, "Mbolo Mooye Doolé", grupo de percusión e danza de Senegal, ensinounos instrumentos típicos da súa terra e gozamos escoitándoos, danzando e tocándoos.

Un dos instrumentos que nos trouxeron foron "Yembes" un tambores de corda afinado, cubertos de peles que se tocan cas mans; o seu nome significa "todos xuntos en paz", por esa razón trátase dun instrumento social que nos invita a pasalo ben e a evitar os conflitos.

CHARLA PARA AS FAMILIAS SOBRE O CAMBIO METODOLÓXICO DO CENTRO

A docencia sobre o cambio de metodoloxía que estamos a levar a cabo no centro foi impartida por Carmen Vaz Dapia, asesora do Centro de Formación e Recursos de Vigo. As dinámicas de traballo cooperativo, as tarefas integradas e o desenvolvemento do currículo, foron os temas que abarcou Carmen para que as familias coñezan o proceso deste cambio.

Agardamos que a charla fose do voso interese e moitas grazas por asistir.

Clicade aquí para descargar a súa presentación en PDF que desenvolveu o 30 de outubro.

ELIMINACIÓN DE EUCALIPTOS

"XORNADA DE TRABALLO NA SERRA DO GALIÑEIRO"

Esta semana o alumnado do CEIP Serra-Vincios dedicamos unha xornada á loita contra unha gran invasora dos nosos montes e espazos naturais. Estivemos arrancando eucaliptos na Serra do Galiñeiro.

Os responsables da Comunidade de Montes solicitaron axuda para loitar contra esta especie que está a invadir unha gran superficie no monte.

Foi un día moi interesante!

Camiñamos ata chegar á panasqueira onde un representante da Comunidade   nos indicou o lugar máis axeitado para arrancar os eucaliptos.

Levamos guantes, calzado cómodo e mochilas con auga e merenda. Fixemos montóns cos eucaliptos que arrancamos e pensamos que hai que seguir eliminando esta praga que impide o crecemento de especies autóctonas como carballos, castiñeiros...

Merendamos na panasqueira, bebemos na fonte e xogamos polos arredores. Sentímonos moi ben!

Só nos queda darlle as grazas aos responsables da Comunidade de Montes por ter en conta a nosa axuda e polas tarefas que realizan en defensa dos nosos montes..

Arrincando eucaliptos na Serra do Galiñeiro.

CONMEMORACIÓNS

Clica no debuxo correspondente a cada conmemoración:

SAMAÍN

NADAL