BLOGUES DO COLE

No cole están funcionando varios blogues, clica na imaxen ou no nome para acceder ao blogue e ver as actividades que realizamos:

ED.FÍSICA

LIBRINCIOS

ED. INFANTIL

1º CICLO PRIMARIA

2º CICLO PRIMARIA

3º CICLO PRIMARIA

VOZ NATURA

TICS

Ademáis na web do CEIP Serra Vincios poderedes atopar un montón de xogos para tódalas idades.

(clica na imaxe para poder acceder)

Os gañadores/as das cestas de Nadal

NORABOA POLAS CESTAS!!!

BO NADAL!!

FESTIVAL NADAL 2019

A postal de Nadal gañadora do Concurso 2019 foi para o alumno de 6ºEP, MARTÍN ARES NOVAS.

Noraboa Martín, por agasallarnos con esta fermosa postal!!!

BO NADAL!!!

VÍDEO DAS PANXOLIÑAS:

Fotos do festival

Cesta de Nadal

Este ano o alumnado de 5º e 6º tamén vai vender rifas para financiar a excursión de fin de curso. Sortearanse dúas cestas, os gañadores/as serán aquelas dúas persoas que teñan as dúas rifas que coincidan cos tres últimos números do gordo de Nadal do 22 de decembro.

O contido das cestas é o seguinte:

• Xamón serrano “Torre de Núñez” Duroc 14 meses TN 7 kg aprox.
  • Chorizo Imperial 50% Duroc TN 450 g.
  • Salchichón Imperial 50 % Duroc TN  450g.
  • Queso “El Pastor” mezcla semi 550g
  • Torta turrón “25”  200g.
  • Turrón “25” extra Jijona 200g.
  • Turrón “Suchard” chocolate cruj. 260g. Clásico
  • Surtido “La Estepeña” 400g.
  • Almendras rellenas 25
  • Marquesas Delaviuda 250g.
  • Mazapán “Delaviuda” 200g.
  • Bombones “Ferrero Rocher” 16 u.
  • Sidra “El gaitero” extra
  • Cava “Delapierre” etiqueta negra
  • Viño blanco godello “Pazo de Monterrey”
  • Viño Rioja “Siglo” Saco Crianza
  • Melocotón almíbar “Alcurnia” 480g.
  • Piña “de Monte” 510g.
  • Espárragos “Lodosa” 250g.

MAGOSTO 2019

Este ano o tempo non acompañou e foi imposible subir ao Monte Galiñeiro para festexar esta festa popular, pero aínda así, pasamos unha sesión de convivencia no centro moi boa compartindo espazos, xogos e ricas castañas.

Xogos Populares 2019

A pasada semana tivemos unhas xornadas de xogos populares onde pequenos e maiores descubriron xogos como: o caracol, a mariola, as buxainas, castelos de carozo, o xogo das sete e media...Moitos deles xogos dos nosos avós, e que agora  poden divertirse ao longo do curso nos recreos con eles.
Estas xornadas serviron para coñecer as regras e os materiais que empregamos e convivir con nenos doutros grupos.
Para poder velo vídeo clicade no seguinte Link.

SAMAÍN 2019

O 30 de outubro celebramos outro ano máis o Día das Cabazas xunto coa exposición de cestas con produtos típicos do outono. Cada familia participou traendo ao cole unha CESTA e unha CABAZA.

A novidade foi o túnel do terror que percorremos nenas, nenos, profes, nais e pais, pero dende logo con moito medo!!!

Por estas datas sempre disfrutamos dun día terrorífico!!!

Aí vos deixamos un pequeno exemplo do ben que o pasamos.

PROGRAMA DE EDUCACIÓN DIXITAL E-DIXGAL EN 5ºEP

O proxecto Educación Dixital (E-Dixgal) ten como obxecto favorecer o desenvolvemento de proxectos integrais de educación dixital, facilitando aos centros a dispoñibilidade de materiais dixitais cos que poidan desenvolver o seu proxecto curricular de 5º e 6º de Educación Primaria, para o cal cada alumno/a utilizará un portátil na aula. Neste curso iniciaremos o programa en 5ºEP e, tanto o profesorado como o alumnado, desenvolverán a súa actividade educativa diaria nun entorno virtual de aprendizaxe. Para obter máis información clica nos enlaces e descarga o folleto informativo:

BOLETÍN INFORMATIVO INICIO CURSO 2019-2020

CALENDARIO ESCOLAR

DESCARGAR CALENDARIO LECTIVO PARA AS FAMILIA

En Educación Infantil e Primaria, o Curso Escolar 2019-20 impartirase dende o 11 de setembro de 2019 ata o 19 de xuño de 2020, ambos inclusive

O período de adaptación do alumnado de educación infantil que se incorpora por primeira vez ao centro é de 10 días lectivos desde a data de inicio das clases.

Quedarían por elixir 2 días non lectivos de libre elección do Centro que acordará o Consello Escolar no mes de outubro.

No mes de setembro publicaremos na WEB o calendario escolar actualizado para as familias que servirá de consulta durante todo o curso escolar, xa que non enviamos notas de aviso.

Se queredes consultar a orde pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2019/20 e o calendario editado pola Consellería de Educación, deixámosvos este enlace:

CALENDARIO ESCOLAR 2019/2020 | CONSELLERÍA DE CULTURA, EDUCACIÓN E O. U.