BLOGUES DO COLE

No cole están funcionando varios blogues, clica na imaxen ou no nome para acceder ao blogue e ver as actividades que realizamos:

ED.FÍSICA

LIBRINCIOS

ED. INFANTIL

1º CICLO PRIMARIA

2º CICLO PRIMARIA

3º CICLO PRIMARIA

VOZ NATURA

TICS

Ademáis na web do CEIP Serra Vincios poderedes atopar un montón de xogos para tódalas idades.

(clica na imaxe para poder acceder)

Vendima 2018

Estos días atrás fomos a vendimar a unha leira a carón do centro.

A tarefa favoreceu a colaboración e o traballo entre distintos grupos polo que afillados e padriños lectores puidemos compartir novas experiencias. Empregamos capazos, tesoiras, cestos... para cortar e recoller os acios das vides .

Despois dunha xornada tan satisfactoria só nos queda agradecerlle aos propietarios a invitación recibida e a súa colaboración desinteresada.

Moitas grazas e ata a próxima

BOLETÍN INFORMATIVO INICIO CURSO 2018-2019

TEMÁTICA DO CURSO 2018-19

CALENDARIO ESCOLAR

DESCARGAR CALENDARIO LECTIVO PARA AS FAMILIA

No 2º ciclo de Educación Infantil, na Educación Primaria e na Educación Especial, a impartición efectiva de clases realizarase do día 12 de setembro de 2018 ao 21 de xuño de 2019, ambos inclusive

O período de adaptación do alumnado de educación infantil que se incorpora por primeira vez ao centro é de 10 días lectivos desde a data de inicio das clases.

Quedan por elixir 2 días non lectivos de libre elección que acordará o Consello Escolar do Centro no mes de outubro.

Despois da súa aprobación pola Xefatura Territorial da Consellería de Educación, enviaremos ás familias o calendario escolar actualizado que deberá gardarse durante todo o curso escolar para a súa consulta xa que non daremos notas de aviso.

Se queredes consultar a orde pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2018/19 e o calendario editado pola Consellería de Educación, deixamosvos un enlace:

CALENDARIO ESCOLAR 2018/2019 | CONSELLERÍA DE CULTURA, EDUCACIÓN E O. U.

CONMEMORACIÓNS

Clica no debuxo correspondente a cada conmemoración:

SAMAÍN

NADAL