BLOGUES DO COLE

No cole están funcionando varios blogues, clica na imaxen ou no nome para acceder ao blogue e ver as actividades que realizamos:

ED.FÍSICA

LIBRINCIOS

ED. INFANTIL

1º CICLO PRIMARIA

2º CICLO PRIMARIA

3º CICLO PRIMARIA

VOZ NATURA

TICS

Ademáis na web do CEIP Serra Vincios poderedes atopar un montón de xogos para tódalas idades.

(clica na imaxe para poder acceder)

CALENDARIO ESCOLAR

DESCARGAR CALENDARIO LECTIVO PARA AS FAMILIA

No 2º ciclo de Educación Infantil, na Educación Primaria e na Educación Especial, a impartición efectiva de clases realizarase do día 11 de setembro de 2017 ao 21 de xuño de 2018, ambos inclusive

O período de adaptación do alumnado de educación infantil que se incorpora por primeira vez ao centro é de 10 días lectivos desde a data de inicio das clases.

Se queredes consultar a orde pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2017/2018 deixamos un enlace:

Orde do 12 de xuño de 2017 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2017/18 nos centros docentes sostidos con fondos públicos na Comunidade Autónoma de Galicia

O Mago Teto Emociónate coa Maxia

A NOSA REVISTA ESCOLAR "O XORNALIÑO" 2016-17

Visita dos Bombeiros e Festa da Auga

O curso xa está chegando o seu fin, e ca calor que vai estos días, unha xornada de xogos de auga sempre ven ben.

Con motivo da visita dos Bombeiros do Val Miñor, realizamos un simulacro de incendios e tras unha pequena explicación da súa función para a cidadanía deu comezo a Festa da Auga.

Concerto didáctico

Onte tivemos unha visita moi especial,  algúns dos compoñentes da Agrupación Musical de Vincios viñeron a realizar un marabilloso concerto. Pasámolo xenial no ratiño que estiveron con nós e sempre estamos moi ledos de que veñan a tocar .

Moitas grazas rapaces, ata o ano que ven!!

Participación no Proyecto Colaborativo Con Vigo Tablets

Durante o curso pasado tivemos a oportunidade de ter no centro a maleta viaxeira do CFR de Vigo cargada de Ipads . Con eles realizamos numerosas actividades e todos descubrimos que cas novas tecnoloxías non só se pode xogar senón INVENTAR, CREAR,COLABORAR.

Hoxe, dende o CFR, publican un pequeno artigo sobre as diferentes experiencias que realizamos durante esas dúas semanas no CEIP Serra Vincios

TEMÁTICA DO CURSO 2016-17

“EMOCIÓNATE” será o Proxecto Anual que desenvolveremos este curso académico. Na nosa vida estamos en contacto permanente coas emocións: medo, tristeza, sorpresa, ledicia, enfado,… Traballaremos co alumnado para que comprenda mellor e manexe con eficacia o mundo das emocións.

EMOCIÓNATE!!!