BLOGUES DO COLE

No cole están funcionando varios blogues, clica na imaxen ou no nome para acceder ao blogue e ver as actividades que realizamos:

ED.FÍSICA

LIBRINCIOS

ED. INFANTIL

1º CICLO PRIMARIA

2º CICLO PRIMARIA

3º CICLO PRIMARIA

VOZ NATURA

TICS

Ademáis na web do CEIP Serra Vincios poderedes atopar un montón de xogos para tódalas idades.

(clica na imaxe para poder acceder)

15 de febreiro "Día internacional contra o cancro infantil"

Por desgraza está a ser cada vez maior o número de nenas e nenos que se enfrontan a esta enfermidade, polo que nos parece importante amosar o noso cariño e apoio ás familias que están atravesando esta dificil situación. Dende a asociación "Bicos de Papel" propuxéronnos facer co alumnado un lazo dourado, símbolo contra o cancro infantil, e ler un manifiesto redactado por María Tallón, responsable de oncoloxía infantil no Hospital Álvaro Cunqueiro.

O sábado, día 17 de febreiro, no Centro Cultural de San Miguel de Oia, haberá un Festival en Contra do Cancro Infantil e amosaranse as imaxes de lazos dourados realizados nos distintos centros educativos. Estamos invitados ao evento.

Temos que darlle as grazas a Germán Tizón, por invitarnos a participar na actividade.

Este lazo dourado non só  amosa o noso apoio ás familias  que atravesan difíciles momentos, senón tamén  o cariño e aprecio que sentimos por elas.

ENTROIDO 2018

O Entroido deste ano foi moi moi "HISTÓRICO":

• Era Xurásica (Ed. Infantil).
  • Prehistoria (6ºEP).
  • Antigo Exipto (3ºEP e 4ºEP).
  • Idade Media (5ºEP).
  • Indíxenas (1ºEP e 2ºEP).
  • Era Espacial (6ºEP).

A novidade foi que o desfile das comparsas realizouse desde o cole ata a igrexa de Sta. Lucía.

Feliz Entroido!!!

Montaxe fotográfico

PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO: MATRÍCULA CURSO 2018-2019

XORNADA DE PORTAS ABERTAS PARA NOVAS FAMILIAS:

O MARTES 20 DE FEBREIRO DE 2018, de 17,30h. a 18,30h. realizaremos unha reunión informativa sobre o funcionamento do Centro e tamén amosaremos as instalacións ás familias que estean interesadas en matricular ao seu fillo/a no CEIP Serra Vincios, sen ningún compromiso. Podedes consultar o folleto informativo sobre o centro  CLICANDO NA PORTA.

Poderanse presentar as SOLICITUDES DE ADMISIÓN DO 1 AO 20 DE MARZO en HORARIO de 12h a 14h.

Se queres ver como traballamos en Infantil clica no seguinte video

CALENDARIO DO PROCESO DE ADMISIÓN

Reserva de praza no centro de orixe: para o alumnado de 6º que reserva praza no IES Terra de Turonio

1-15 de febreiro

Data do sorteo público a efectos de desempate

antes do 1 de marzo

Publicación de postos escolares vacantes

antes do 1 de marzo

Presentación da solicitude de admisión (para alumnado de nova incorporación ao centro)

1-20 de marzo

Presentación da documentación acreditativa dos criterios de baremo (en caso de que haxa máis solicitudes que vacantes)

10 días hábiles contados a partires dos 2 días seguintes ao remate do prazo para presentar as solicitudes de admisión

Publicación das listaxes provisionais de persoas admitidas e non admitidas

antes do 25 de abril

Presentación das reclamacións

5 días hábiles a partir do 25 de abril ante o Consello Escolar

Publicación das listaxes definitivas de persoas admitidas e non admitidas

antes do 15 de maio

Formalización da matrícula en educación infantil e primaria

20-30 de xuño

Formalización da matrícula en ESO e bacharelato

25 de xuño-10 de xullo

DESCARGAS: DOCs PROCESO DE ADMISIÓN ALUMNADO

- Orde do 12 de marzo de 2013 do procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos (DOG 15/03/2013).

- Orde do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a orde anterior citada (DOG do 1/02/2017).

Áreas de Influencia dos Centros de Gondomar.

Publicación da Oferta Inicial de Postos Escolares Vacantes, antes do 1 de marzo.

Criterio Complementario do Centro en caso de baremación.

Anexo II: Solicitude de Admisión, do 1 ao 20 de marzo.

Anexo III: Formulario de Matrícula en Educación Infantil e Primaria, do 20 ao 30 de xuño.

Anexo II online mediante a aplicación: https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/.

Publicación das listaxes provisionais de persoas admitidas e non admitidas, antes do 25 de abril.

Publicación das listaxes definitivas de persoas admitidas e non admitidas, antes do 15 de maio.

Documentación Matrícula (Clica aquí)

Autorización Publicación Imaxe do Alumnado.

Autorización Manexo de Datos do Alumnado.

Impreso Socio/a ANPA.

Impreso Aula Matinal e Información ANPA.

Impreso Reserva Transporte Escolar.

MIL PAXARIÑAS POLA PAZ

Polo día da Paz, este ano, coñecemos a Sadako Sasaki,

se queredes saber máis, podedes velo no blogue de librincios ou clicando na foto:

TEMÁTICA DO CURSO 2017-18

CONMEMORACIÓNS

Clica no debuxo correspondente a cada conmemoración:

SAMAÍN

NADAL