Curso 2020-21

CONCERTO SANTA CECILIA 2020

Disfrutade deste gran concerto do alumnado do cole de Vincios, grandes artistas!!!

DÍA DA INFANCIA

Hoxe día da infancia fixemos este vídeo con todos os nenos e nenas do cole, agardamos que vos guste...

SAMAÍN 2020

Así festexamos o samaín no cole, este ano tan diferente!!!

PUBLICACIÓN DA ORDE QUE REGULA A REPARTICIÓN DE MÁSCARAS ENTRE O ALUMNADO

Estimadas familias:

A Consellería de Educación publicou a Orde que regula as bases para a repartición de máscaras entre o alumnado de Educación Primaria.

Será beneficiario aquel alumnado:

1.Que fose beneficiario da axuda para adquirir material escolar na última convocatoria.

2.Que non fose beneficiario da axuda para adquirir material escolar por diferentes circunstancias, pero que:

a) Pertenza a familias cunha renda per cápita igual ou inferior a 6.000 €.

b) Estea matriculado en educación especial, ou suxeito a tutela ou garda da Xunta de Galicia ou teña unha discapacidade igual ou superior ao 65%, con independencia da renda da unidade familiar.

Descarga aquí o Anexo da solicitude e a nota informativa coas instrucións de como proceder.

DOCUMENTOS COVID-19

CONSULTA NA GUÍA RÁPIDA AS NOVIDADES:

- PROTOCOLO COVID (versión 04/11/2020)
  - PLAN DE CONTINXENCIA COS HORARIOS DAS AULAS EN CASO DE CONFINAMENTO (versión 02/11/2020)

GONDOILUSIÓN

A Concellería de Benestar Social do Concello de Gondomar dirixida pola concelleira Nuria Lameiro Valverde, poñerá en marcha a campaña “Gondoilusión, ningún neno e nena sen agasallo” coa que queremos garantir que neste Nadal a ilusión chegue a todos os fogares.

En colaboración coa Asociación de Mulleres Rurais San Benito de Gondomar apelamos á solidariedade dos nosos veciños e veciñas para que acheguen a cantidade que consideren necesaria e crear un fondo que permita comprar agasallos para os menores de 16 anos daquelas familias en situacións máis desfavorecidas, agasallos que se adquirirán no comercio local do noso municipio, axudando deste xeito a este sector.

Calquera dúbida ou información que poidades ter, podedes chamar ao teléfono 986384473 ou dirixirvos ao correo educadorafamiliar@concellodegondomar.gal

COMO PARTICIPAR:  Ingresar na conta de ABANCA ES53 2080 5035 0230 4000 9345 coa referencia “GONDOILUSIÓN” a cantidade de diñeiro coa que se queira contribuír á campaña dende o día 16 de Novembro ata o 13 de Decembro.

MAGOSTO 2020 NO MONTE GALIÑEIRO

Este ano máis que nunca, gozamos de poder ir ata o Monte Galiñeiro a celebrar o Magosto.

Os maiores camiñando e os máis pequeniños en bus, corretear polo monte, as chozas con paus e comer as castañas asadas, un luxo!!!

AXUDAS PARA ALUMNADO CON NECESIDADE ESPECIFICA DE APOIO EDUCATIVO

Estimadas familias:

Informamos, no seguinte enlace, da documentación e das bases para solicitar as becas para Alumnado con Necesidade Especifica de Apoio Educativo  para o curso 2020-2021 (becas de educación especial).

Saudos O Orientador

José Manuel Fernández Sanromán

TEMÁTICA DO CURSO 2020-21

PROTOCOLO DE ADAPTACIÓN AO CONTEXTO DA COVID-19 NOS CENTROS DE ENSINO NON UNIVERSITARIO DE GALICIA PARA O CURSO 2020-2021

A Consellería de Educación en resolución conxunta coa Consellería de Sanidade, publicou o día 22 de xullo o "Protocolo de adaptación ao contexto da Covid-19 nos centros de Ensino non Universitario de Galicia para o curso 2020-2021.

O centro adaptará dito protocolo ao seu contexto ao inicio do curso, do cal seredes informados/as.

Pinchade neste enlace para informarvos do seu contido.