Curso 2020-21

ENTROIDO 2021

Nun ano marcado pola pandemia e polo uso da máscara, non puidemos celebrar o Entroido como de costume. Aínda así, as comparsas desfilaron arredor do colexio e o alumnado disfrutou aplaudindo o pase de cada clase. Os instrumentos e os símbolos musicais fluiron pola contorna de Vincios!!!

Podedes ver un resumo das fotos e dos vídeos do desfile.

Feliz Entroido!!!

DOCUMENTOS COVID-19

CONSULTA NA GUÍA RÁPIDA AS NOVIDADES:

- PROTOCOLO COVID (versión 04/11/2020)
  - PLAN DE CONTINXENCIA COS HORARIOS DAS AULAS EN CASO DE CONFINAMENTO (versión 02/11/2020)

VÍDEOS DAS PANXOLIÑAS 2020

Este ano foi imposible realizar o Festival de Nadal de forma presencial, pero si que cada curso gravou a súa panxoliña e aquí temos o Festival virtual:

FELICES FESTAS!!!

Pincha nas diferentes imaxes:

- Panxoliña Educación Infantil

- Panxoliña 1ºEP

- Panxoliña 2ºEP

- Panxoliña 3ºEP

- Panxoliña 4ºEP

- Panxoliña 5ºEP

- Panxoliña 6ºEP

VISITA E AGASALLOS DO APALPADOR

Hoxe día 22 de decembro e último día antes das vacacións de Nadal, tivemos unha agradable sorpresa coa visita do Sr. Apalpador que trouxo moitos agasallos para todos os nenos e nenas do cole. Dámoslle as grazas á ANPA por invitar a este personaxe tan máxico e misterioso!!!

BO NADAL A TODOS/AS E FELIZ ANO NOVO 2021

A postal de Nadal gañadora do Concurso 2020 foi para a aula de 3 anos, Noraboa por agasallarnos con esta fermosa postal!!!

BO NADAL !!!

A COMUNIDADE DE MONTES DE VINCIOS REPARTE MÁSCARAS AO ALUMNADO DO COLEXIO

O día 11 de decembro, a Comunidade de Montes de Vincios, por medio de Antonio Gallego, agasallou a todos os nenos e nenas que non recibiron as axudas da Consellería de Educación, cunha máscara hixiénica de 40 lavados.

O centro agradece as axudas constantes que recibimos da citada entidade e que repercuten no benestar das familias da parroquia. Moitas grazas!!!

PUBLICACIÓN DA ORDE QUE REGULA A REPARTICIÓN DE MÁSCARAS ENTRE O ALUMNADO

30/11/2020: Resolución das axudas para a repartición de máscaras entre o alumnado

Estimadas familias:

Comunicámoslle que todas aquelas familias que foron beneficiarias das axudas para material escolar no presente curso, tamén son beneficiarias das axudas para a repartición de máscaras.

O centro adquiriu 5 máscaras por alumno/a en función da súa durabilidade (40 lavados a 600C) e dos días lectivos que restan de curso e que serán repartidas mañá día 1 de decembro. Son máscaras hixiénicas reutilizables que cumpren coa normativa UNE 0065 para uso do alumnado. Xunto coas máscaras recibiredes un documento xustificativo da recepción que deberedes devolver asinado ao centro.

13/11/2020: Axudas para a repartición de máscaras entre o alumnado

Estimadas familias:

A Consellería de Educación publicou a Orde que regula as bases para a repartición de máscaras entre o alumnado de Educación Primaria.

Será beneficiario aquel alumnado:

1.Que fose beneficiario da axuda para adquirir material escolar na última convocatoria.

2.Que non fose beneficiario da axuda para adquirir material escolar por diferentes circunstancias, pero que:

a) Pertenza a familias cunha renda per cápita igual ou inferior a 6.000 €.

b) Estea matriculado en educación especial, ou suxeito a tutela ou garda da Xunta de Galicia ou teña unha discapacidade igual ou superior ao 65%, con independencia da renda da unidade familiar.

Descarga aquí o Anexo da solicitude e a nota informativa coas instrucións de como proceder.

CONCERTO SANTA CECILIA 2020

Disfrutade deste gran concerto do alumnado do cole de Vincios, grandes artistas!!!

DÍA DA INFANCIA

Hoxe día da infancia fixemos este vídeo con todos os nenos e nenas do cole, agardamos que vos guste...

SAMAÍN 2020

Así festexamos o samaín no cole, este ano tan diferente!!!