MENÚS COMEDOR

COMEDOR E AULA MATINAL

COMEDOR ESCOLAR:

Está xestionado polo Concello de Gondomar froito dun convenio entre o Concello e a Consellería de Cultura e Educación da Xunta de Galicia. Comezará sempre o seu funcionamento o primeiro día lectivo do curso escolar. Todas aquelas familias que desexen facer uso do mesmo deberán dirixirse ás oficinas de Benestar Social do Concello, na Casa da Cultura.

O horario do comedor de setembro a xuño é de 14:00h. a 16:30h.

O funcionamento do comedor é en forma de catering, coa empresa Serunión. Para a atención deste servizo, cóntase con dúas ou tres coidadoras dependendo do número de alumnos/as.

Teléfono de SERUNION a disposición dos usuarios:

630 363 844

O horario de atención é de luns a xoves de 09:30 h a 14:00 h. e de 15:00 h a 18:00 h, os venres só en horario de mañá. En ningún caso se atenderán SMS. Por outro lado, tamén pódese contactar por correo electrónico en info@alimentacionsaludablegallega.com

A petición de alta, baixa ou modificación do servizo deberá comunicala antes do 25 de cada mes, facéndose efectiva para o mes seguinte. Estas comunicacións nunca poderán realizarse a través dos coidadores/as. Debe contactar no teléfono ou email antes mencionados.

O cobro do recibo é mensual e realizarase entre o día 10 e 15 do mes seguinte ao do servizo. O importe mensual do recibo é o resultado de multiplicar o número de días contratados do alumno polo prezo do servizo. Para poder deducir as ausencias no recibo deberán notificalo ata as 10:00 da mañá do mesmo día.

AULA MATINAL:

Durante todos os días lectivos do curso e sabedores dos problemas que acarrexa a conciliación da vida familiar, a ANPA ofrece o servizo de Aula Matinal en horario de 07:30 a 09:00 horas. Conta con unha coidadora que custodia e realiza distintas actividades de educación e entretemento cos alumnos/as, para as que se lle facilita diferentes materiais.

DATOS DE INTERESE:

EMPRESA CONTRATADA: Serunión.

MONITORA: Inés.

HORARIO: 07:30 a 09:00 horas.

INSCRICIÓN: Para inscribirse na aula matinal, haberá que comunicalo no Centro e cubrir a seguinte folla de inscrición: CLICADE AQUÍ

FORMA DE PAGO: será domiciliado e o cobra a ANPA. Debes avisar en caso de cambio de nº de conta xa que os gastos de devolución corren a cargo do titular

ALMORZO: A monitora xestiona o servizo de almorzo para os alumnos usuarios desta aula matinal que desexen disfrutar do mesmo. O pago debe realizarse directamente á responsable.

NORMAS DO COMEDOR

A asistencia ao comedor implica a aceptación das seguintes normas recollidas no PLAN DE FUNCIONAMENTO DO COMEDOR ESCOLAR, aquí tedes o enlace:

"PLAN DE FUNCIONAMENTO DO COMEDOR ESCOLAR"