PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO: MATRÍCULA CURSO 2020-2021

XORNADA DE PORTAS ABERTAS PARA NOVAS FAMILIAS:

O MARTES 3 DE MARZO DE 2020, de 17,30h. a 18,30h. realizaremos unha reunión informativa sobre o funcionamento do Centro e tamén amosaremos as instalacións ás familias que estean interesadas en matricular ao seu fillo/a no CEIP Serra Vincios, sen ningún compromiso. Podedes consultar o folleto informativo sobre o centro  CLICANDO NA PORTA.

Poderanse presentar as SOLICITUDES DE ADMISIÓN DO 1 AO 20 DE MARZO en HORARIO de 12h a 14h.

Se queres ver como traballamos en Infantil clica no seguinte video:

CALENDARIO DO PROCESO DE ADMISIÓN

Reserva de praza no centro de orixe: para o alumnado de 6º que reserva praza no IES Terra de Turonio

1-15 de febreiro

Data do sorteo público a efectos de desempate

antes do 1 de marzo

Publicación de postos escolares vacantes

antes do 1 de marzo

Presentación da solicitude de admisión (para alumnado de nova incorporación ao centro)

1-20 de marzo

Presentación da documentación acreditativa dos criterios de baremo (en caso de que haxa máis solicitudes que vacantes)

10 días hábiles contados a partires dos 2 días seguintes ao remate do prazo para presentar as solicitudes de admisión

Publicación das listaxes provisionais de persoas admitidas e non admitidas (no taboleiro do Centro, nesta páxina Web mediante código facilitado á familia ou a través da Aplicación AdmisionAlumnado empregando a Chave365 ou certificado dixital)

antes do 25 de abril

Presentación das reclamacións

5 días hábiles a partir do 25 de abril

Publicación das listaxes definitivas de persoas admitidas e non admitidas (no taboleiro do Centro, nesta páxina Web mediante código facilitado á familia ou a través da Aplicación AdmisionAlumnado empregando a Chave365 ou certificado dixital)

antes do 15 de maio

Formalización da matrícula en educación infantil e primaria

20-30 de xuño

DESCARGAS: DOCs PROCESO DE ADMISIÓN ALUMNADO

- Orde do 12 de marzo de 2013 do procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos (DOG 15/03/2013).

- Orde do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a orde anterior citada (DOG do 1/02/2017).

Áreas de Influencia dos Centros de Gondomar.

Publicación da Oferta Inicial de Postos Escolares Vacantes, antes do 1 de marzo.

Criterio Complementario do Centro en caso de baremación.

Criterios Xerais de Admisión en caso de baremación.

Listaxes Provisionais de Admitidos e non Admitidos, antes do 25 de abril (consulta por código).

Listaxes Definitivas de Admitidos e non Admitidos, antes do 15 de maio (consulta por código).

Documentación Matrícula (Clica aquí)

O prazo para entregar a solicitude de admisión Anexo II-ED550B é do 1 ao 20 de marzo e hai 3 formas de cubrila:

1) Informáticamente na Aplicación AdmisionAlumnado e presentala asinada de xeito manual no centro.

2) Informáticamente na Aplicación AdmisionAlumnado e asinala en Sede Electrónica con certificado dixital.

3) Cubrir a solicitude Anexo II-ED550B manualmente e presentala asinada presencialmente no centro.

O seguinte Manual para as familias servirá de guía para poder cubrir o Anexo II:

- Manual para as Familias

Anexo III-1: Formulario de Matrícula en Educación Infantil e Primaria, do 20 ao 30 de xuño.

Autorización Publicación Imaxe do Alumnado.

Autorización Manexo de Datos do Alumnado.

Impreso Socio/a ANPA.

Impreso Aula Matinal e Información ANPA.

Impreso Reserva Transporte Escolar.