PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO: MATRÍCULA CURSO 2021-2022

XORNADA DE PORTAS ABERTAS PARA NOVAS FAMILIAS:

Este ano, e debido á situación da Covid-19, non realizaremos ningunha reunión presencial de xornada de portas abertas nin poderemos amosar as instalacións do colexio. Na páxina web tedes bastante información sobre o funcionamento e no apartado "instalacións" podedes ver fotos do centro.

En horario de 12h a 14h poderemos atendervos telefonicamente por se queredes realizar algunha consulta.

Podedes abrir o folleto informativo sobre o centro  CLICANDO NA PORTA.

Presentaranse as SOLICITUDES DE ADMISIÓN DO 1 AO 20 DE MARZO en HORARIO de 12h a 14h.

Se queres ver como traballamos en Infantil clica no seguinte video:

CALENDARIO DO PROCESO DE ADMISIÓN

Reserva de praza no centro de orixe: para o alumnado de 6º que reserva praza no IES Terra de Turonio

11 de xaneiro-8 de febreiro

Data do sorteo público a efectos de desempate

antes do 1 de marzo

Publicación de postos escolares vacantes

antes do 1 de marzo

Presentación da solicitude de admisión (para alumnado de nova incorporación ao centro)

1-20 de marzo

Presentación da documentación acreditativa dos criterios de baremo (en caso de que haxa máis solicitudes que vacantes)

10 días hábiles contados a partires dos 2 días seguintes ao remate do prazo para presentar as solicitudes de admisión

Publicación das listaxes provisionais de persoas admitidas e non admitidas (no taboleiro do Centro, nesta páxina Web mediante código facilitado á familia ou a través da Aplicación AdmisionAlumnado empregando a Chave365 ou certificado dixital)

antes do 25 de abril

Presentación das reclamacións

5 días hábiles a partir do 25 de abril

Publicación das listaxes definitivas de persoas admitidas e non admitidas (no taboleiro do Centro, nesta páxina Web mediante código facilitado á familia ou a través da Aplicación AdmisionAlumnado empregando a Chave365 ou certificado dixital)

antes do 15 de maio

Formalización da matrícula en educación infantil e primaria

20-30 de xuño

DESCARGAS: DOCs PROCESO DE ADMISIÓN ALUMNADO

- Orde do 12 de marzo de 2013 do procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos (DOG 15/03/2013).

- Orde do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a orde anterior citada (DOG do 1/02/2017).

- Orde do 18 de decembro de 2020 pola que se modifica a orde anterior citada (DOG do 22/12/2020).

Áreas de Influencia dos Centros de Gondomar.

Publicación da Oferta Inicial de Postos Escolares Vacantes.

Criterio Complementario do Centro en caso de baremación.

Criterios Xerais de Admisión en caso de baremación.

Listaxes Provisionais de Admitidos e non Admitidos, antes do 25 de abril (consulta por código).

Listaxes Definitivas de Admitidos e non Admitidos, antes do 15 de maio (consulta por código).

Documentación Matrícula (Clica aquí)

O prazo para entregar a solicitude de admisión Anexo II-ED550B é do 1 ao 20 de marzo e hai 3 formas de cubrila:

1) Informáticamente na Aplicación AdmisionAlumnado e presentala asinada de xeito manual no centro.

2) Informáticamente na Aplicación AdmisionAlumnado e asinala en Sede Electrónica con certificado dixital.

3) Cubrir a solicitude Anexo II-ED550B manualmente e presentala asinada presencialmente no centro.

O seguinte Manual para as familias servirá de guía para poder cubrir o Anexo II:

- Manual para as Familias

Anexo III-1: Formulario de Matrícula en Educación Infantil e Primaria, do 20 ao 30 de xuño.

Ficha de Datos Persoais do Alumno/a.

Autorización Publicación Imaxe do Alumnado.

Autorización Manexo de Datos do Alumnado.

Impreso Socio/a ANPA.

Impreso Aula Matinal e Información ANPA.

Impreso Reserva Transporte Escolar.