BOLETÍN DE NOTAS FINAIS

Estimadas familias:

O día 19 de xuño publicaremos o boletín das notas finais na aplicación Abalar. Estarán visibles ao longo do día, tede paciencia xa que presumiblemente estará saturada.

Queremos agradecervos o traballo realizado dende casa e felicitarvos tanto aos vosos fillos e fillas como a vós por axudar ás titoras a levar esta situación tan difícil da mellor maneira posible.

Recordamos que na semana de recollida e entrega de material vos axustedes aos horarios publicados máis abaixo para evitar aglomeracións de xente no centro.

Agardamos que pasedes un bo verán e seguro que en setembro todo vai ben e volvemos á normalidade. Ao alumnado de 6º que marcha ao instituto, deséxámosvos moitísima sorte e que volvades de visita para poder darnos un abrazo grande.

Seguiremos durante o verán publicando as novas que se vaian producindo tales como as datas do calendario escolar ou indicacións da Consellería de Educación en relación á volta ás aulas.

Calquera consulta que queirades realizar seguiremos atendendo mediante correo electrónico (ceip.serra.vincios@edu.xunta.gal) ou por teléfono (886120042)

Moitas grazas por colaborar, a coidarse moito e FELICES VACACIÓNS!!!