Skip to Content

SEMANA do 16 ao 20 XANEIRO

SEGUIMOS UNHA SEMANA MÁIS, COMPARTINDO ALGUNHAS DAS PROPOSTAS NAS QUE ANDIVEMOS TRABALLANDO NESTA SEMANA:

- INICIAMOS UNHA ACTIVIDADE, DENTRO DO PROXECTO "COMANDO VERDE", QUE CONSISTE EN ANALIZAR E TOMAR CONCIENCIA DA CANTIDADE DE PLÁSTICOS QUE XERAMOS, SOAMENTE COAS MERENDAS. PRETÉNDESE QUE OBSERVEMOS E ANALICEMOS A GRAN CANTIDADE DE PLÁSTICOS DUN SO USO, QUE XUNTAMOS TAN SO NO NOSO CENTRO, E CANTO TEMPO TARDAMOS EN ENCHER UN COLECTOR AMARELO.

PREOCÚPANOS ESTE TEMA E CONSIDERAMOS QUE NAS NOSAS MANS ESTÁ A LABOR DE AXUDAR A REDUCIR ESTE RESIDUO QUE TANTO DANO ESTÁ CAUSANDO NO NOSO PLANETA: CONTAMINANDO AUGAS E MONTES, CAUSANDO A MORTE DE ANIMAIS, ...; A NOSA TERRA PRECISA DA AXUDA DE TOD@S!

PARA PRESENTAR ESTA ACTIVIDADE, PARTIMOS DA VISUALIZACIÓN DUNHAS IMAXES IMPACTANTES (ANIMAIS ATRAPADOS EN ENVOLTORIOS DE PLÁSTICO, MONTAÑAS DE PLÁSTICO,...) E DUNS DATOS TERRIBLES SOBRE O GRAN IMPACTO DOS PLÁSTICOS NA VIDA NA TERRA,E DIALOGAMOS SOBRE O QUE PODEMOS FACER NÓS SIMPLEMENTE CAMBIANDO ALGÚNS HÁBITOS

  O PLÁSTICO DE 2 MERENDAS NA AULA                  O PLÁSTICO DAS MERENDAS DE TODO COLE EN 3 DÍASSorprendido

 

- LOXICAMATEMÁTICA:

   * AVANZAR NA SERIE TANTOS LUGARES COMO INDICA O DADO EN CADA TIRADA. O OBXECTIVO E IDENTIFICAR A CANTIDADE E FAMILIARIZARSE COA SERIE NUMÉRICA: VERBALIZAMOS A QUE NÚMERO CHEGAMOS, IDENTIFICAMOS CAL ESTÁ DIANTE E CAL DETRÁS. SENÓN SE RECOÑECE CANTOS PUNTOS HAI SOLO OBSERVANDO O DADO, POIS CONTAMOS E SENÓN SE SABE INDICAR O NOME DO NÚMERO AO QUE CHEGA, OU ANTERIOR E POSTERIOR, RECURRIMOS A CONTAR SOBRE A SERIE NUMÉRICA.

 

   * ORDENAMOS A SERIE NUMÉRICA ATA 6 E ASOCIAMOS COA SÚA CANTIDADE. LOGO ORDENAMOS ATA 10, TENDO QUE IDENTIFICAR O CARDINAL QUE TOCABA, APOIÁNDONOS NA SERIE SE ERA PRECISO.

- INICIAMOS UN PROXECTO SOBRE OS GATOS, DESPOIS DUNHA ELECCIÓN E VOTACIÓN CONXUNTA

   * PRIMEIRO PASO FOI REXISTRAR O QUE SABEMOS E O QUE QUEREMOS SABER SOBRE ESTE ANIMAL

   * FOMOS Á BIBLIOTECA PARA BUSCAR LIBROS INFORMATIVOS SOBRE ESTE ANIMAL, PARA LEVAR Á NOSA AULA, E CREAR O NOSO RECANTO DESTE PROXECTO E TER A DISPOSICIÓN RECURSOS PARA INFORMARNOS E COÑECER UN POUCO OS GATOS 

 

 

- SAÍDA Á SANTIAGO DE COMPOSTELA, PARTICIPAR NUN "OBRADOIRO STEAM" NA AFUNDACIÓN ABANCA. ONDE NOS FALARON DA TORMENTA DE IDEAS, QUE MOITOS ARTISTAS EMPREGAN PARA LOGO DESEÑAR AS SÚAS OBRAS DE ARTE (OBSERVARON E ANALIZARON CADROS; QUE ELEMENTOS EMPREGABAN , QUE LLES PODERÍA FALTAR, OBRAS QUEREN REXEITAR A IGUALDADE, COMO SE PODE ENCENDER UNHA BOMBILLA CONECTANDO A PILA COS CABLES USANDO CLIPS COMO UNIÓN, TRAZAR E PINTAR SOMBRAS DE SILUETAS DIFERENTES,...)

NESTAS SAÍDAS, TAMÉN RESULTA TODA UNHA EXPERIENCIA IR EN BUS (PARA ALGÚNS QUE NON USAN ESTE MEDIO), SABER CAMIÑAR POLAS RÚAS, COMO FOI NESTA OCASIÓN EN SANTIAGO, E DESCUBRIR NO CAMIÑO DIFERENTES COUSIÑAS (POMBAS COMENDO, A CATEDRAL DE SANTIAGO, ALGÚNS RECOÑERON O MUSEO GRANELL,...)

 

Comentarios

Enviar un novo comentario



blog | by Dr. Radut