SEMANA DO 10 AO 14 DE OUTUBRO
AO LONGO DESTA SEMANA, NA QUE DESCANSAMOS UN DÍA POLO MEDIO, SEGUIMOS CON DIVERSAS PROPOSTAS SOBRE ESTACIÓN DE OUTONO, O TRABALLO COAS LETRAS DOS NOMES, A FORMA CIRCULAR, E INICIAMOS A LIMPAR AS XARDINEIRAS
-- CON FOLLAS RECOLLIDAS NA SAÍDA, APORTADAS POLAS CRIANZAS OU POLA MESTRA, CLASIFICÁMOLAS POLA COR E LOGO EMPREGÁMOLAS PARA PRACTICAR A TÉCNICA DE FROTADO (USANDO AS PROPIAS FOLLAS, COLÓCANSE DEBAIXO DUN FOLIO E COAS CERAS DEITADAS, FRÓTASE PARA OBTER A SILUETA DA FOLLA)
-- DISCRIMINAMOS E AGRUPAMOS OS FROITOS SECOS E LOGO FIXEMOS UNHA SERIE CON NOCES E CASTAÑAS
-- COÑECEMOS A PLANTA DA CABAZA E APROVEITAMOS A DEBUXAR ESTE FROITO MOI PROPIO DA ESTACIÓN
VISIONADO DO CONTO "CORRE CORRE CABACIÑA" NA PANTALLA, COAS LUCES APAGADAS, A ESCURAS, PARA ANTICIPARNOS Á SESIÓN DE TÍTERES Á QUE ASISTIREMOS NUNS DÍAS, PARA QUE AS CRIANZAS NON SE ASUSTEN CANDO SE POÑA A SALA NA ESCURIDADE (0U POLO MENOS INTENTALO PARA QUE SE VAIAN ACOSTUMANDO A ESTAS SITUACIÓNS)
-- OBSERVAR E AGRUPAR OS ELEMENTOS PROPIOS DA ESTACIÓN DE OUTONO QUE APORTARON DENDE AS CASAS. COA MANIPULACIÓN DE TODOS OS FROITOS E DEMAIS ELEMENTOS, DESCUBRIMOS MOITO VOCABULARIO TEMÁTICO QUE NON COÑECÍAMOS: CASTAÑAS, NOCES, ABELÁS, AMÉNDOAS, LANDRAS, MAZORCA DE MILLO, CABAZA, FENTOS, PINAS, FOLLAS DO CARBALLO, DO CASTIÑEIRO, DO PIÑEIRO, DA PARRA, DO EUCALIPTO. ADEMAIS DE FROITOS CARNOSOS. UVAS, MAZÁS, PERAS, CAQUI, GRANADA, LARANXA, MANDARINA, POMELO, KIWI
-- COMPOSICIÓN DAS LETRAS DA PALABRA OUTONO CON DIFERENTES ELEMENTOS DO RECANTO TEMÁTICO (TRABALLAN MANIPULACIÓN, MOTRICIDADE FINA, FACER UN PERCORRIDO NESTE CASO DUNHA LETRA INTERIORIZANDO A SÚA FORMA,..)
-- OBSERVAR E IDENTIFICAR POLAS CARACTERÍSTICAS OS OBXECTOS APORTADOS DENDE AS CASAS. AGRUPANDO OS OBXECTOS CIRCULARES DIFERENCIADOS DOS ESFÉRICOS
-- SESIÓN DE PSICOMOTRICIDADE: SEMPRE INTENTANDO COÑECER E DESCUBRIR AS POSIBILIDADES DO NOSO CORPO FACENDO DIFERENTES MOVEMENTOS E XOGOS, E INTRODUCINDO O RESPECTO DAS NORMAS DOS POSIBLES XOGOS; QUENCEMENTO XOGANDO A PILLAR O RABO AOS DEMAIS (DE PAPEL), IMITAR AS POSTURAS E MOEVEMENTOS QUE INDICA A MESTRA (SALTAR, AGACHARSE- ERGUERSE, ABRIR-PECHAR BRAZOS E PERNAS,...). PASAR POR DENTRO DOS AROS INTENTANDO NON DERRIBALOS E LOGO RODANDO SOBRE SÍ, TOBOGÁN SIMULADO CON COLCHONETAS (SUBIRSE, ARRASTRARSE).
Comentarios
Enviar un novo comentario