PROPOSTAS DA SEMANA: DO 19-23
AO LONGO DESTA SEMANA, ESTIVEMOS FACENDO DIVERSAS PROPOSTAS GRUPAIS E INDIVIDUAIS, DE ACTIVIDADES E XOGOS, DE LECTURAS CONTOS,... ADENTRÁNDONOS EN DISTINTOS CONTIDOS; IDENTIFICACIÓN E ASOCIACIÓN DE FORMAS E TAMAÑOS, LETRAS E NÚMEROS. ALGÚNS EXEMPLOS:
- AGRUPAR: SUPÓN IDENTIFICAR AS CARACTERÍSTICAS QUE TEÑEN IGUAL OU DIFERENTES OS ELEMENTOS A CLASIFICAR
* DIFERENTES TAPAS EN: CHAPAS- CORCHOS- TAPÓNS
* FIGURAS XEOMÉTRICAS: CÍRCULOS E NON CÍRCULOS
* TAMAÑOS: GRANDE- PEQUENO
- DISCRIMINAR: SUPÓN IDENTIFICAR A CUALIDADE/CARACTERÍSTICA QUE CUMPLE O ELEMENTO ANALIZADO PARA DIFERENCIALO DOS DEMAIS
* IDENTIFICAR SE O SEU NOME LEVA A * RECOÑECER A LETRA INICIAL DO SEU NOME
VOGAL "A" OU NON
* IDENTIFICAR O NÚMERO SINALADO E ASOCIAR COA SÚA GRAFÍA
- FAMILIARIZARSE COA SERIE NUMÉRICA
MONTAMOS A ALFOMBRA QUE REPRESENTA A SERIE NUMÉRICA (MOTRICIDADE FINA), PARA LOGO DESPLAZARNOS POR ELA PARA FAMILIARIZARNOS CON ELA, IR INTERIORIZANDO EN QUE DIRECCIÓN VAI AVANZANDO OS NÚMEROS, ACERCARSE AO CONTEO E IDENTIFICACIÓN DO NÚMERO SINALADO,..
- REPRESENTACIÓN DUNHA CARA CON DISTINTOS MATERIAIS, PREVIA IDENTIFICANDO DOS ELEMENTOS QUE A COMPOÑEN. EXEMPLOS:
- SAÍDA Á CARBALLEIRA: TEMOS SORTE DE TER UN MONTE AO LADO DO COLEXIO QUE NOS PERMITE IR DAR PASEOS PARA OBSERVAR E GOZAR DA NATUREZA NAS DISTINTAS ESTACIÓNS, QUE NOS AXUDA A DARNOS CONTA DOS CAMBIOS QUE SE PRODUCEN E COÑECER OS DIVERSOS TESOUROS DOS QUE PODEMOS DESFRUTAR: CANTO DOS PAXAROS, A COR DAS FOLLAS, OS DIVERSOS FROITOS SILVESTRES (PIÑAS, SETAS, LANDRAS,..), TIPOS DE ÁRBORES E OUTRA VEXETACIÓN,... E APRENDER A RESPETAR A NOSA CONTORNA.
PARA NÓS, ESTA ERA A PRIMEIRA VEZ, FOI UN PASEO CURTIÑO, PERO XA NOS FIXO ILUSIÓN, GUSTOUNOS E DERONNOS GAÑAS DE VOLVER
- COIDADO DAS PLANTAS: TEMOS NA AULA UNHA PLANTA PARA FAMILIARIZARNOS E RESPONSABILIZARNOS DO SEU COIDADO, OBSERVAR O SEU CRECEMENTO, FOMENTAR O RESPECTO POLAS PLANTAS
- COÑECENDO O CORPO MEDIANTE O MOVEMENTO E ABORDANDO AO MESMO TEMPO A COMPRENSIÓN DAS INDICACIÓNS, O RESPECTO DAS QUENDAS NA XOGO, A IDENTIFICACIÓN DAS CORES, AS NOCIÓNS ESPACIAIS DENTRO- FORA, ENTRE OUTROS ASPECTOS
Comentarios
Enviar un novo comentario