Blogue de ramallosa

CANDO SAÍMOS Á RÚA...

Chegou o momento de poder sair á rúa a facer o que máis nos gusta e a comprobar o que botabamos en falta, pero sempre con moita precaución.

Aquí tedes unha mostra das gañas que tiñamos de aire libre os alumnos e alumnas de sexto e as súas familias!

MASTERCHEF QUINTO

Nestes días confinad@s aproveitamos para poñer en práctica as receitas que tiñamos gardadas. Compartimos con vós as imaxes, os pratos estaban boísimos!!!!

Preme na ligazón para veres as imaxes: Masterchef quinto.

proba

dfhgsadfg

Benvid@s ao blog de E.F

Enlaces con propostas para o Entroido

ENTROIDO 2018

Como este ano o Entroido ven moi adiantado deixámosvos algúns enlaces para empezar a traballar na aula:

• Educateo (material elaborado polo Concello de Teo sobre o Entroido na comarca do Ulla e os máis representativos do resto  de Galicia).

xerais

MOCHILAS SOLIDARIAS

A Obra Social La Caixa, a ANPA Río Tella, o CEIP A Ramallosa e o Concello de Teo uniron os seus esforzos para previr a exclusión social dentro do ámbito educativo do CEIP A Ramallosa.

Na web da ANPA Río Tella podes atopar toda a información sobre esta nova.

Fotos do Entroido

Xa están na galería gráfica do colexio as fotos das aulas do Entroido

deste ano.

Preme aquí para entrar ou abre as galerías dende o enlace

da parte superior desta páxina.

CALENDARIO ESCOLAR DO CURSO 2015-2016

Aquí podedes consultar o calendario para o vindeiro curso, coas festividades locais e galegas establecidas no calendario laboral.

Memoria do curso 2014-15

No seguinte enlace pódese consultar a memoria do curso que ven de rematar.

MEMORIA 2014-15 DO CEIP A RAMALLOSA

Relación de libros de texto para o curso 2015-16

No documento adxunto deixamos toda a información sobre os libros de texto para o vindeiro curso (premer no texto "1 adxunto" da esquina inferior dereita desta mensaxe, e posteriormente no nome do arquivo que aparece)

É importante destacar que os libros de 4º de E.P. son diferentes aos de anos anteriores. No resto dos cursos non hai cambios, pero o material de 3º de primaria non se deberá mercar ata setembro.

Para calquera dúbida poden poñerse en contacto co centro no teléfono 981 80 90 56.