Solicitude de praza para o curso 2018/2019

Desde o 1 de febreiro, e ata o 15 do mesmo mes, está aberto o prazo de Reserva de praza para o alumnado de 6º curso que desexe continuar os seus estudos no IES As Lagoas. Dito alumnado, deberá presentar no noso centro:

A reserva adquirirá carácter vinculante e será incompatible coa presentación de solicitude noutro centro, salvo renuncia expresa e por escrito presentada no centro antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión.

Se non desexa solicitar praza en dito instituto, pero presentou o ANEXO I,  deberá facelo constar por escrito no IES As Lagoas antes do 1 de marzo e solicitar praza noutro centro entre o 1 e o 20 de marzo, entregando o ANEXO II, debidamente cumprimentado, no centro que desexe continuar os seus estudos.

O resto do alumnado, desde ED. Infantil ata 5º Ed. Primaria, que este ano estivo matriculado no noso centro, ten Reservada praza de oficio no centro polo dereito de Permanencia. Se decide solicitar praza noutro centro ten que achegarnos unha copia da solicitude de admisión entregada nese novo centro.

DESCARGA

Reserva de praza para o IES . Do 1 ao 15 de febreiro. ANEXO I.

Formulario de previsión de matrícula no IES As Lagoas
Renuncia á reserva de praza no IES As Lagoas
Circular enviada ás familias

Desde o día 1 de marzo, e ata o 20  do mesmo mes, está aberto o prazo de solicitude de praza no noso centro para novo alumnado ou procedente doutros centros educativos. Por mor da previsión de matrícula, para o próximo curso, non deixen a solicitude de praza para última hora.

O procedemento está regulado polo Decreto 254/2012, a Orde do 12 de marzo de 2013 que o desenvolve e a Orde de 25 de xaneiro de 2017 que a modifica. (Ordes refundidas)

DESCARGA

Solicitude de praza no centro do 1 de marzo ao 20 de marzo. ANEXO II.

Solicitude en liña na web da Consellería de Cultura e Educación. ANEXO II en liña.

ANEXO II

en liña

Tríptico informativo dos servizos do cole

• Antes do 25 de abril publicarase a lista provisional de admitidos e non admitidos.
  • Antes do 15 de maio será publicada a lista definitiva de admitidos.

O alumnado admitido deberá formalizar a matrícula entre o 20 e 30 de xuño.

DESCARGA

Formalización de matrícula. Do 20 ao 30 de xuño. Requisitos necesarios.

Documentación que acompañará á matrícula.

Solicitude de lingua materna en Ed. infantil
Autorización para usar as imaxes do alumnado con fins educativos.

Solicitude de praza fóra de prazo de matrícula

AdxuntoTamaño
triptico_matricula.pdf1.54 MB