Excursión a Allariz

O 13 de xuño o alumnado de Ed. Infantil e 1º de Ed. Primaria realizou unha excursión ao pobo de Allariz para visitar as instalacións da Asociación ANDREA no pobo de San Salvador e o picadeiro de REATUR no cámping de Os Invernadeiros.

No fermoso pobo de San Salvador o alumnado puido gozar dunha xornada de convivencia en compañía de 19 burros  dos cales as persoas responsables do seu coidado nos foron contando historias e curiosidades sobre a súa vida e quefacer diario.

No picadeiro de REATUR participamos nunha actividade de equitación montando todo o alumnado e parte do profesorado nos tres ponis que nos acompañaron ao longo da mañá.

O xantar realizámolo nun novo parque de Allariz que ten a característica de estar cuberto, o que permite o uso das súas instalacións os días de choiva.

Nas imaxes da galería podedes ver o ben que o pasamos!!