INSTRUCCIÓNS PARA A CONSULTA DE NOTAS DESDE ABALAR:

Recordamos que as notas do segundo trimestre se publicarán a finais desta semana.

Para velas poden instalar a aplicación "Abalar Móbil" nos seus teléfonos móbiles.

Poden ver aquí unha guía:

GUÍA-TITORIAL APLICACIÓN ABALAR MÓBIL

IMPORTANTE! NOTAS INFORMATIVAS:

NOVAS:

COMPENSACIÓN A USUARIOS DO COMEDOR:

A consellaría  devolve ás familias por cada neno 2,5€ (aos que non pagan) e 1,5€ (aos que pagan 1€) por cada día que non houbo comedor.

Ver máis información

NOTAS 2º TRIMESTRE:

Infórmase ás familias que as cualificacións do segundo trimestre estarán dispoñibles a partires do venres 3 de abril na aplicación Abalar Móbil.

Para a avaliación deste 2º trimestre teranse en conta todas as actividades, controis, tarefas... realizadas ata o venres 13 de marzo.

Todas as actividades realizadas a partir desta data teñen carácter voluntario e non avaliables.

CUADERNILLOS DE INFANTIL PARA IMPRIMIR:

Edufichas nos ofrece diferentes cuadernillos de actividades organizados en varias categorías. Haced clic en la imagen para verlos y descargarlos.

Los cuadernos de verano para imprimir contienen actividades variadas. En cada uno de ellos encontrarás diferentes tipos de ejercicios para niños.

actividades de verano cuaderno 3 cuaderno caligrafia verano cuaderno de verano 2018

Otros cuadernos para imprimir

Además de los cuadernos que has visto en esta página, te queremos proponer algunos más. En nuestra web tenemos una serie de libros para colorear que puedes encontrar aquí:

Además, recuerda que siempre puedes visitar la sección de dibujos para colorear, donde encontrarás estos, y muchos más dibujos.

cuaderno para colorear de unicornios Libro de mandalas PDF libro para colorear de princesas cuaderno de dinosaurios para colorear dibujos dragones pdf
colorear perros dibjos kawaii para colorear

RECURSOS EDUCACIÓN PRIMARIA - "LA CALESA" - PARA IMPRIMIR:

¡Muchas gracias, Editorial Calesa! Ha continuación los podéis ver y descargar haciendo clic en las imágenes. Os animo a seguir a esta fantástica editorial en el siguiente enlace: Editorial Calesa.

* EDUCACIÓN PRIMARIA:

1. Repaso y tareas para hacer en casa para 1º de Educación Primaria:

2. Repaso y tareas para hacer en casa para 2º de Educación Primaria:

3. Repaso y tareas para hacer en casa para 3º de Educación Primaria:

4. Repaso y tareas para hacer en casa para 4º de Educación Primaria:

5. Repaso y tareas para hacer en casa para 5º de Educación Primaria:

6. Repaso y tareas para hacer en casa para 6º de Educación Primaria:

ACTIVIDADES PARA O PERÍODO AFECTADO POLO CORONAVIRUS:

As actividades que a continuación se adxuntan terán a consideración de VOLUNTARIAS  e NON SON AVALIABLES.

As actividades preséntanse en formato PDF ou Word xa preparados para poder imprimir ou copiar no caderno. Tamén se envía enlace para poder acceder a actividades interactivas (xogos educativos).

Para calquera consulta poden contactar con nós no correo electrónico do centro: ceip.manuel.respino@edu.xunta.gal

Dado que, en principio, a suspensión da actividade lectiva é para 14 días e descoñecemos a data exacta de reincorporación ás aulas, este Claustro decidiu pospoñer a segunda avaliación e a entrega de notas ata o reinicio das clases.

ACTIVIDADES POR CURSOS:

EDUCACIÓN INFANTIL:

- 4º ED INFANTIL

- 5º ED INFANTIL

- 6º ED INFANTIL

APOIO: ACTIVIDADES

EDUCACIÓN PRIMARIA:

1º EDUCACIÓN PRIMARIA. ACTIVIDADES

2º EDUCACIÓN PRIMARIA. ACTIVIDADES

3º EDUCACIÓN PRIMARIA. ACTIVIDADES

4º EDUCACIÓN PRIMARIA. ACTIVIDADES

5º EDUCACIÓN PRIMARIA. ACTIVIDADES

6º EDUCACIÓN PRIMARIA. ACTIVIDADES - FRANCÉS

- ACTIVIDADES INGLÉS (TEACHER PAULA)

- PEDAGOXIA TERAPEUTICA (PT)

AUDICIÓN E LINGUAXE (AL)

EDUCACIÓN FÍSICA (EF)

- MÚSICA

RELIXIÓN

ACTIVIDADES INTERACTIVAS :

XOGOS EDUCATIVOS

PODEMOS ACCEDER A CONTIDOS AUDIOVISUAIS EN TV2 E CLAN NO SEGUINTE HORARIO:

EDUCLAN PARA INFANTIL

ACTIVIDADES : APRENDO EN CASA

- CONTO: ROSA CONTRA EL VIRUS

DESCARGA GRATIS CADERNOS DE ORTOGRAFÍA (MOSTRAS)

ACTIVIDADES VARIAS

MÁIS RECURSOS:

Ligazón

Repositorio de contidos Abalar

LINGUA GALEGA: INFANTIL - PRIMARIA

Yo aprendo en casa

FOTOS FESTIVAL DE NADAL

Un ano máis celebramos a Semana de Nadal con diferentes actuacións:

O luns visitamos o Centro de Día da nosa localidade e tivemos a ocasión de compartir panxoliñas cos nosos maiores.

O martes tamén puidemos cantarlle as nosas panxoliñas aos maiores da Residencia Nosa Señora de Fátima.

E xa o xoves e venres actuamos no Salón de Actos do noso centro.

Aquí deixamos algunhas fotos para ver unha pequena escolma das actuacións do noso alumnado (teatro, bailes, panxoliñas e moitas outras sorpresas):

BO NADAL!!

Desde o CEIP Manuel Respino queremos felicitar a toda a Comunidade Educativa que teñades un moi Bo Nadal e unhas felices festas.

A postal gañadora deste ano é a de Lola de 5º de Primaria.

ezgif.com-gif-makera38c45953c909297.gif /

MAGOSTO 2019:

O luns 11 de novembro levamos a cabo a celebración do magosto no noso centro.

Pero como non todo iba ser comer, primeiro levamos a cabo varios xogos populares con castañas. Máis tarde, vendo que o tempo non acompañaba,entramos ó comedor onde desfrutamos duns bolos preñados, castañas e un chocolate quentiño.
Gustaríanos agradecer a colaboración dalgúns papás que nos asaron as castañas; e por suposto ás nenas e nenos da  Galiña Azul, que viñeron xogar acompañados das súas coidadoras.

Desfrutade das nosas fotos: