Xogando co Atletismo

O xoves 14 de marzo parte do alumnado de cuarto foi ata Ourense a participar nunha xornada provincial de Xogando co atletismo na pista de Expourense.

Alí desfrutaron dunha competición probando varias modalidades atléticas con alumnado doutros centros.

PUNTO LARANXA CONTRA O ACOSO ESCOLAR

O Punto Laranxa Virtual  e unha inciativa que funciona a modo de caixa de correo a través do cal o alumnado e familias poden comunicar ou denunciar, desde unha posición totalmente anónima, posibles situacións de acoso ou ciberacoso que sufran ou perciban en terceiros.

O seu funcionamento é moi xinxelo, premendo na icona situada na lateral dereita da páxina que conta cunha imaxe común e uniforme para que sexa perfectamente identificada, accederase ao formulario totalmente anónimo onde poderase expresar as inquedanzas sobre posibles situacións de acoso escolar poñendo así en marcha o Protocolo educativo para a prevención, detección e tratamento do acoso e ciberacoso escolar. Destacar que o anonimato constitúe un refuxio seguro á hora de denunciar,facilitando así o logro dun cambio entre todos e todas.

O Noso Punto Laranxa Virtual é unha iniciativa desenvolvida ao amparo do Plan integral contra estas condutas impulsado pola Xunta de Galicia co fin de blindar que as contornas escolares sexan seguras, inclusivas e respectuosas e que os centros escolares e os espazos de interacción da mocidade conten cos recursos necesarios para poder previr, identificar e actuar ante estas situación.

Además do formato virtual na nosa páxina web, disporemos  dun formato físico coas mesmas características nas nosas instalacións accesible á toda a comunidade educativa.

SE ESTÁS A SUFRIR OU COÑECES ALGÚN POSIBLE CASO DE ACOSO OU CIBERACOSO, AXÚDANOS A PARALO!

DÍA DA MULLER

Os cativos protagonizan o acto polo 8M na praza do Concello de A Rúa

Para leer mais da noticia prema no seguinte enlace: