Vista principal do Colexio

Dende o C.E.I.P. Manuel Respino queremos darvos a benvida ao espazo web do Colexio que pretende ser un lugar de encontro e información para todos o membros da comunidade escolar

Consideramos que é un bo momento para propoñernos novas metas e ampliar as nosas expectativas de mellora. Pretendemos contar coa participatición de todos cantos queiran encher de contido interesante este portal educativo e contribuir a impulsar o emprego das novas tecnoloxías que propicie una mellora da calidade educativa para os alumnos do noso centro escolar.

Contamos cun alumnado entusiasta e con ansias de aprender e cun equipo docente volcado na tarefa de facer do colexio un lugar onde CONVIVIR E APRENDER

MAGOSTO 2019:

Informamos a todas as familias que o próximo luns 11 de novembro celebraremos o magosto no noso centro. Por este motivo queremos pedir a vosa colaboración unha vez máis aportando unha presada de castañas con un corte feito.

Durante este día tamén levaremos a cabo xogos tradicionais onde as protagonistas, ademais das nosas nenas e nenos, tamén serán as castañas.

SAMAÍN 2019:

Un ano máis celebramos o Samaín no noso centro con diferentes actividades:

- Decorando cabazas e vasoiras.

- Ambientación do centro.

- Túnel do terror e visionado de curtos de medo.

- Elaboración de lambetadas con figuras moi orixinais elaboradas polas familias.

Iremos subindo fotos ao longo dos vindeiros días:

APRENDEMOS SOBRE HIXIENE BUCODENTAL

Os nenos e nenas do CEIP Manuel Respino recibiron unha charla sobre hixiene bucodental por parte de Yolanda Fernández, hixienista dental do SERGAS no Barco de Valdeorras.

Durante a súa charla aos máis pequenos, Fernández ensinou aos nenos a importancia de manter os dentes nun estado óptimo de saúde así como a forma correcta de lavalos e os diferentes alimentos que poden ser perxudiciais á larga coma os doces, lambetadas, bollería industrial ou incluso algúns lácteos. Neste apartado a hixienista incidiu en que diversos produtos que se anuncian sen azucre si o teñen.

NOVIDADE: "PORTAL DAS FAMILIAS"

Educación abre un «portal das familias» con toda la información práctica escolar

En la web se puede consultar el sistema de acceso a cada etapa, becas y premios, la tramitación de títulos o el Abalarmóbil

ACCESO NOTICIA: https://www.lavozdegalicia.es/noticia/educacion/2019/11/04/educacion-abre-portal-das-familias-informacion-practica-escolar/00031572859859569249958.htm

PORTAL DAS FAMILIAS

BENVIDOS/AS AO CURSO 2019-2020:

Queremos dar a benvida a toda a Comunidade educativa a un novo curso 2019-2020.

As clases comezarán o próximo mércores 11 de setembro no horario habitual (9:30h)

Os pais e nais poden subir os libros e outros materiais ás aulas de 9:30h a 10h cos titores de cada grupo.

O alumnado permanecerá no patio ata as 10h.

Sairemos igualmente ás 14:30h os que van comer á casa ou ás 15:30h o alumnado usuario de comedor escolar.

Listado definitivo fondo de libros - Curso 2019-2020

Prégase ás familias dos alumnos que pasen polo centro en setembro (antes do inicio das clases) para asinar a entrega de libros correspondentes.

LISTADO DEFINITIVO DO FONDO DE LIBROS

VALES DE LIBROS E MATERIAL

Infórmase ás familias que poden pasar polo centro para recoller os vales de material e os vales de libros e material no caso de 1° e 2° de primaria.

PLAN PROXECTA: ALIMENTÁNDONOS CON XEITO

PLAN PROXECTA ALIMÉNTATE BEN CURSO 2018-19

TÍTULO DO PROXECTO :ALIMENTÁNDONOS CON XEITO

Levamos anos no noso colexio participando en diferentes actividades de alimentación intentando concienciar aos alumnos sobre unha boa alimentación, para mellorar os hábitos relacionados coa inxesta dunha comida sa. Ademais de telo xa establecido no comedor escolar, e como norma para as diferentes merendas durante a semana, dámonos conta que tamén é preciso concienciar as familias e loitar contra o mundo da publicidade que poida condicionar a alimentación dos nosos alumnos coa comida rápida ou precociñada, o exceso de azucre, ás merendas con bolería industrial, ao exceso de lambetadas...que provocan un grave problema de obesidade e de diferentes trastornos . Polo tanto, os mestres que decidimos participar neste proxecto, expómonos este proxecto para traballar aspectos relacionados co coñecemento e consumo da froita, dos lácteos, do consumo de produtos exentos de propiedades prexudiciais no crecemento dos alumnos. Aproveitar o movemento que esta xurdindo na sociedade dunha alimentación ecolóxica para comezar a traballar aspectos relacionados con eses produtos e os seus beneficios para a saúde. É importante que dende a escola traballemos estes aspectos, e intentaremos que as familias sexan partícipes no proxecto.

Como colofón ao Proxecto fixemos unha presentación con fotos e vídeos de case todas as actividades desenvolvidas ao longo do proxecto e do curso e pode verse nesta ligazón:

Proxecto Edixgal no curso 2019 - 2020:

Importante: O CEIP Manuel Respino foi seleccionado para participar no Proxecto Edixgal, o cal se levará a cabo na aula de 5° de Primaria.

Polo tanto, en dita aula o alumnado empregará libro electrónico e non libros do fondo.

EDIXGAL

EDUCACIÓN DIXITAL - Implantación do libro dixital nos centros educativos.

O espazo E-Dixgal é un portal web en constante evolución.