Vista principal do Colexio

Dende o C.E.I.P. Manuel Respino queremos darvos a benvida ao espazo web do Colexio que pretende ser un lugar de encontro e información para todos o membros da comunidade escolar

Consideramos que é un bo momento para propoñernos novas metas e ampliar as nosas expectativas de mellora. Pretendemos contar coa participatición de todos cantos queiran encher de contido interesante este portal educativo e contribuir a impulsar o emprego das novas tecnoloxías que propicie una mellora da calidade educativa para os alumnos do noso centro escolar.

Contamos cun alumnado entusiasta e con ansias de aprender e cun equipo docente volcado na tarefa de facer do colexio un lugar onde CONVIVIR E APRENDER

Listado definitivo fondo de libros - Curso 2019-2020

Prégase ás familias dos alumnos que pasen polo centro en setembro (antes do inicio das clases) para asinar a entrega de libros correspondentes.

LISTADO DEFINITIVO DO FONDO DE LIBROS

VALES DE LIBROS E MATERIAL

Infórmase ás familias que poden pasar polo centro para recoller os vales de material e os vales de libros e material no caso de 1° e 2° de primaria.

PLAN PROXECTA: ALIMENTÁNDONOS CON XEITO

PLAN PROXECTA ALIMÉNTATE BEN CURSO 2018-19

TÍTULO DO PROXECTO :ALIMENTÁNDONOS CON XEITO

Levamos anos no noso colexio participando en diferentes actividades de alimentación intentando concienciar aos alumnos sobre unha boa alimentación, para mellorar os hábitos relacionados coa inxesta dunha comida sa. Ademais de telo xa establecido no comedor escolar, e como norma para as diferentes merendas durante a semana, dámonos conta que tamén é preciso concienciar as familias e loitar contra o mundo da publicidade que poida condicionar a alimentación dos nosos alumnos coa comida rápida ou precociñada, o exceso de azucre, ás merendas con bolería industrial, ao exceso de lambetadas...que provocan un grave problema de obesidade e de diferentes trastornos . Polo tanto, os mestres que decidimos participar neste proxecto, expómonos este proxecto para traballar aspectos relacionados co coñecemento e consumo da froita, dos lácteos, do consumo de produtos exentos de propiedades prexudiciais no crecemento dos alumnos. Aproveitar o movemento que esta xurdindo na sociedade dunha alimentación ecolóxica para comezar a traballar aspectos relacionados con eses produtos e os seus beneficios para a saúde. É importante que dende a escola traballemos estes aspectos, e intentaremos que as familias sexan partícipes no proxecto.

Como colofón ao Proxecto fixemos unha presentación con fotos e vídeos de case todas as actividades desenvolvidas ao longo do proxecto e do curso e pode verse nesta ligazón:

Proxecto Edixgal no curso 2019 - 2020:

Importante: O CEIP Manuel Respino foi seleccionado para participar no Proxecto Edixgal, o cal se levará a cabo na aula de 5° de Primaria.

Polo tanto, en dita aula o alumnado empregará libro electrónico e non libros do fondo.

EDIXGAL

EDUCACIÓN DIXITAL - Implantación do libro dixital nos centros educativos.

O espazo E-Dixgal é un portal web en constante evolución.

PLAN PROXECTA MÁIS E MELLOR ACTIVIDADE FÍSICA EN 4º

TÍTULO DO PROXECTO :NATURFÍSICA. MOVÉMONOS COAS NATURAIS

A mestra de 4º curso e mais eu, o mestre de Educación Física que participamos neste proxecto, levamos cursos pensando que é posible traballar contidos da área de EF a través da actividade física e que os coñecementos adquiridos a través da experiencia son moito mais sólidos que os adquiridos sentados nunha aula. A posibilidade dun aprendizaxe activo, construtivo e a significatividade das aprendizaxes, fan da educación a través do movemento un entorno ideal para acadar esta significatividade.

E polo que pensamos ademais que Naturfísica. movémonos coas naturais se debe facer experimentando e movendo o corpo .

Traballar dúas áreas conxuntamente é unha das experiencias que supón enriquecer máis o currículo de ambas. Para darlle ese contexto curricular, traballamos elementos da programación da área de naturais, factibles de ser traballados a través da actividade física e polo tanto na área de educación Física  para o desenvolvemento do Plan Proxecta: “Máis e mellor actividade física” .

INFORMACIÓN - SOLICITUDES DE LIBROS

Infórmase ás familias que, pendentes de publicar o listado provisional de solicitudes de libros admitidos e denegados, poden pasar polo centro onde se lles informará persoalmente da súa situación en relación a este procedemento.

LIBROS DE TEXTO CURSO 2019 - 2020:

Pincha na imaxe para ver o listado de libros para o vindeiro curso:

MATRÍCULA PARA O CURSO 2019 - 2020:

O PRAZO DE MATRÍCULA SERÁ DO 20 AO 30 DE XUÑO

A DOCUMENTACIÓN NECESARIA É A QUE SE SINALA A CONTINUACIÓN: