6º Curso

Visita do escritor XABIER DOMÍNGUEZ:

O pasado xoves 2 de maio visitou o noso centro o escritor, mestre e editor Xabier Domínguez, autor do libro que leron o alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria, que leva por título Maxia de pedra.

Fixo unha presentación da súa vida e obra, centrándose de como escribiron entre el e a súa parella, Alba de Evan, este libro e outros como a colección Naturizo.

Aquí podemos ver algúns datos da súa vida e obra picando na seguinte imaxe:

EXCURSIÓN AO PARQUE EÓLICO DE SOTAVENTO (XERMADE) - 6ºEP

O venres 05 de abril de 2024, o alumnado de sexto de Primaria, como agasallo por ser finalista no programa da Televisión de Galicia "Pim, Pam, Experimenta", puideron visitar o Parque Eólico Experimental de Sotavento, no concello de Xermade (Lugo).

Para máis información: https://www.sotaventogalicia.com/

Coñeceron de primeira man a actualidade das enerxías renovables no noso país, como funcionaba un aeroxerador, a diferenza entre placas térmicas e placas fotovoltaicas... así como diferentes xogos interactivos e obradoiros con ditas enerxías. Logo, visitaron o centro comercial "As Termas" de Lugo. Pasárono xenial e aprenderon moito!

Preme na frecha para pasar as páxinas

EDUCACIÓN VIAL NO NOSO CENTRO

Os días 21 e 22 de marzo leváronse a cabo diferentes actividades sobre a educación vial no noso centro. Estas actividades foron dirixidas a todo o alumnado, desde 4º de educación infantil ata 6º de educación primaria.

Nas clases teóricas impartidas por un axente de Garda Civil de Tráfico que recibiron antes de baixar ao patio ensináronlles os comportamentos correctos cando se circula por estrada. En bicicleta ou como peóns o importante é coñecer e respectar as normas de tráfico.

Despois dos coñecementos teóricos veu o máis divertido, poñelos en práctica. Para iso, cada clase baixou ao patio e no circuíto proporcionado pola DXT e por Protección Civil de A Rúa e Petín, a bordo das súas bicicletas, patines ou patinetes ou ben como peóns percorreron as pista. Parar no stop, ceder o paso a un peón ou reducir a velocidade que o sinal indica curva perigosa.

Que ben o pasamos e canto aprendemos!

CRUZ VERMELLA: XESTIÓN EMOCIONAL E HABILIDADES SOCIAIS

Marta, a voluntaria da Cruz Vermella, fixo una presentación moi polo miúdo das diferenzas entre emocións e sentimentos, facendo pensar aos cativos sobre as mellores maneiras de resolver conflitos. Ao remate do obradoiro, ademais de lembrarse de diferentes conceptos como o da empatía e de diferentes técnicas como a do sandwich ou do disco raiado, de falar en primeira persoa, etc, tamén puideron representar na aula diferentes simulacros de conflitos que se poden dar no día a día. Disfrutárono moito e aprenderon mogollón! Grazas Marta!!!

OBRADOIRO MICROSOFT: "CONSTRUINDO O FUTURO"

O Día Internacional das Nenas nas Tecnoloxías da Información e a Comunicación (TIC) foi decidido en 2010 pola Unión Internacional de Telecomunicacións (UIT),​ o organismo de Nacións Unidas especializado en telecomunicacións e ten como obxectivo alentar as vocacións tecnolóxicas nas nenas e rapazas, así como rebaixar a fenda dixital de xénero. Tamén alentar e motivar ás nenas para que participen en carreiras tecnolóxicas, tanto na formación regrada, como de maneira profesional, no ámbito do lecer ou outro tipo de actividades. Este foi precisamente o obxectivo do noso Obradoiro “Construíndo o futuro” levado acabo no día de hoxe, unha iniciativa MakeWhatsNext, que Microsoft lanzou en 2016 para fomentar as vocacións tecnolóxicas e científicas desde a infancia, dando visibilidade a referentes femininos de éxito e traballando pola diversidade e equidade na contorna laboral, con actividades de programación adaptadas ás distintas idades nas que os nenos e nenas puideron crear xogos e aplicacións utilizando Makecode.org ou Minecraft e coas que se axudou a espertar o interese polas disciplinas STEM, dunha forma atractiva e amena.