6º Curso

Excursión final de etapa de 6º a Madrid

Dende o martes 21 ao venres 24 de maio o alumnado de 6º desprazouse a Madrid como excursión de final de curso e de etapa. Alí esforzaronse nun parque de aventura en Cercedilla, visitaron o Zoo Aquarium e o Parque Europa, subiron a atraccións no Parque Warner e o último día visitaron o Bernabeu, o Museo de Cera e o Parque do Retiro. Ademáis, compartiron a experiencia con alumnado do CEIP Virxe do Camiño de Rubiá.

Visita do escritor XABIER DOMÍNGUEZ:

O pasado xoves 2 de maio visitou o noso centro o escritor, mestre e editor Xabier Domínguez, autor do libro que leron o alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria, que leva por título Maxia de pedra.

Fixo unha presentación da súa vida e obra, centrándose de como escribiron entre el e a súa parella, Alba de Evan, este libro e outros como a colección Naturizo.

Aquí podemos ver algúns datos da súa vida e obra picando na seguinte imaxe: