EDLG

Concurso EDLG 2018-2019: "SÁBELO TI?"

Neste curso 2018 - 2019 levaremos a cabo un concurso que lle chamamos "Sábelo ti?"

Duración: Outubro-maio

Consiste: Responder correctamente a unha cuestión entre catro respostas posibles sobre o patrimonio cultural galego.

Agasallo: Os tres primeiros clasificados e entregarase no Fin de curso.

Participación: Introducir resposta na caixa situada no recibidor do cole, ou responder no blogue ou na web.

BASES DO XOGO

Preme no enlace para participar desde aquí.

MAGOSTO 2019:

O luns 11 de novembro levamos a cabo a celebración do magosto no noso centro.

Pero como non todo iba ser comer, primeiro levamos a cabo varios xogos populares con castañas. Máis tarde, vendo que o tempo non acompañaba,entramos ó comedor onde desfrutamos duns bolos preñados, castañas e un chocolate quentiño.
Gustaríanos agradecer a colaboración dalgúns papás que nos asaron as castañas; e por suposto ás nenas e nenos da  Galiña Azul, que viñeron xogar acompañados das súas coidadoras.

Desfrutade das nosas fotos:

FESTIVAL LETRAS GALEGAS 2019:

Este ano adicamos o Día das Letras Galegas a Antón Fraguas.

Traballamos nas aulas mediante unidades didácticas e actividades interactivas. Expuxemos murais e libros sobre o autor.

No patio, lemos a súa biografía e recitamos cantigas que recolleu este autor, como o casamento do piollo e maila pulga, o bolo, Carpinteiro de Ribeira... e tamén disfrutamos dunha magnífica banda de música tradicional, composta polo alumnado do noso centro.

Entregamos tamén os premios ao alumnado gañador do concurso "Sábelo ti?" e "Receitas da avoa".

A continuación podemos ver algunhas fotos deste evento. Feliz Día das Letras Galegas!!

RECURSOS ANTÓN FRAGUAS. LETRAS GALEGAS 2019:

RECURSOS LETRAS GALEGAS 2019: ANTÓN FRAGUAS

Antonio Fraguas Fraguas

O antropólogo, xeógrafo e historiador Antonio Fraguas Fraguas naceu o 28 de decembro de 1905 na vila pontevedresa de Cotobade. Sendo estudante de bacharelato fundou a Sociedade da Lingua para a defensa do noso idioma e a elaboración dun dicionario.
En 1928 formou parte do Seminario de Estudos Galegos que foi clausurado pola ditadura militar despois da Guerra Civil.
Tamén foi membro do Instituto de Estudos Galegos Padre Sarmiento, do que chegou a ser director da Sección de Etnografía e Folclore.
En 1951 entrou a formar parte da Real Academia Galega, ocupando o posto de Alfonso D. Rodríguez Castelao.
Dirixiu o Museo do Pobo Galego ata o seu falecemento en 1999.

- Documentos e actividades para imprimir

Actividades interactivas (EdiLim)

- Descargables, interactivos... (Primavera das Letras)

- OUTRAS:

RECURSOS LETRAS GALEGAS 2019: ANTÓN FRAGUAS

Antonio Fraguas Fraguas

Dirixiu o Museo do Pobo Galego ata o seu falecemento en 1999.

- Documentos e actividades para imprimir

Actividades interactivas (EdiLim)

- Descargables, interactivos... (Primavera das Letras)

- OUTRAS:

.. Museo do Pobo Galego

.. Díptico

.. Fichas didácticas

.. Ficha 1

.. Ficha 2

.. Ficha 3

.. Enredando coa Lingua

.. Symbaloo: Antón Fraguas

ENTROIDO NO MANUEL RESPINO

Aqui podedes ver o artigo sobre o noso centro no xornal "Somos comarca".

Neste curso escolar, desde a Biblioteca estamos investigando sobre diferentes inventos, inventores e experimentos, por este motivo este Entroido foi adicado ao tema "Os inventos": puidemos ver desde creacción de lambetadas, xogos de mesa, científicos, astronautas, emoticonos do WhatsApp, autoxiros, semáforo e moitos inventos domésticos como o microondas, un teléfono antigo, lámpadas... Agradecer especialmente a todolos pais e nais e a ANPA pola súa implicación na elaboración e confección dos disfraces e de doces e lambetadas de Entroido, e participar tamén no desfile disfrazados do cubo de Rubik.

Agradecementos especiais ao Concello de A Rúa e, en especial, ao alcalde desta localidade, poñendo a nosa disposición tanto o coche do Concello de A Rúa, que decoramos para a ocasión, efectivos da Protección Civil e a Policía Local, quenes nos acompañaron durante todo o traxecto e regularon o tráfico para que non se producira ningún tipo de incidencia.

Despois das "ordes" que nos deu a meca investigadora Dona Manuela Respina durante toda a semana tiñamos que rematar cunha gran festa de disfraces, na que ademais de desfile, puidemos compartir unha merendola no patio con todo o alumnado, profesorado e persoal colaborador e con música propia desta festa.

A continuación expoñemos algunhas fotos desta celebración:

COMEZAMOS ... O ENTROIDO!!!

ENLACE A RECURSOS SOBRE O ENTROIDO

AQUÍ PRESENTAMOS A NOSA INVESTIGADORA DONA MANUELA RESPINA E AS ORDES PARA ESTA SEMANA: