Dependencias

Vista principal do Colexio

Dende o C.E.I.P. Manuel Respino queremos darvos a benvida ao espazo web do Colexio que pretende ser un lugar de encontro e información para todos o membros da comunidade escolar

Consideramos que é un bo momento para propoñernos novas metas e ampliar as nosas expectativas de mellora. Pretendemos contar coa participatición de todos cantos queiran encher de contido interesante este portal educativo e contribuir a impulsar o emprego das novas tecnoloxías que propicie una mellora da calidade educativa para os alumnos do noso centro escolar.

Contamos cun alumnado entusiasta e con ansias de aprender e cun equipo docente volcado na tarefa de facer do colexio un lugar onde CONVIVIR E APRENDER

Benvidos ao CEIP Manuel Respino

Remodelación do comedor escolar

comedor

Coñecemos o Noso Colexio.

Hoxe coñeceremos o noso Centro un pouco mellor, para isto faremos un percorrido polos distintos espazos cos que contamos, pero antes para facernos unha idea xeral, aqui temos o plano do CEIP Manuel Respino:

Baños do Patio.

Dende o luns 23 de xaneiro  están a disposición das nenas e nenos para o seu uso durante os recreos, e o tempo do comedor.

Grazas pola comprensión, aqui temos unhas imaxes de cómo quedaron os baños, esperamos que vos gusten.

Saúdos.