Vida activa e deportiva

All about American Football

A semana pasada o noso auxiliar de inglés Brad, captou a atención do alumnado cunha demostración de fútbol americano. Brad é dos Estados Unidos, e está moi orgulloso de poder compartir parte da súa cultura co noso centro educativo. O alumnado aprendeu as normas, a historia e a importancia deste deporte nos Estados Unidos.

Xogando co Atletismo

O xoves 14 de marzo parte do alumnado de cuarto foi ata Ourense a participar nunha xornada provincial de Xogando co atletismo na pista de Expourense.

Alí desfrutaron dunha competición probando varias modalidades atléticas con alumnado doutros centros.

Jornada Deporte Adatado ENKI

O pasado xoves 22 o alumnado de 5º e 6º participou nunha xornada sobre deporte adaptado, impartida por dous colaboradores da Fundación ENKI.

Día da Paz

Hoxe celebramos o Día da Paz. Límos un pequeno manifesto e fixéronse varias representacións para todo o centro.

OBRADOIRO PRIMEIROS AUXILIOS

En colaboración co Servizo Galego de Saúde, o alumnado de 3º de Educación Primaria partcipou no obradoriro "Pupas,sustos e outros disgustos" onde unha enfermeirra educadora do Centro de Saúde de A Rúa acompañada dunha monitora de apoio, ensinaron aos nenos e nenas previr problemas de saúde a través de hábitos saudables co propósito de capacitalos para actuar ante distintos problemas de saúde por medio do entretemento e reforzando positivamente as condutas adecuadas e os valores con xogos e dinámicas de grupo.

Xogos tradicionais

Este lúns 15 os neneos e nenas de 3º fixeron xogos tradicionais no patio.