1º - 2º Primaria

Mentres dure a cuarentena...

A mestra Silvia e eu decidimos que para mantervos informadas e informados durane os días de cuarentena iamos optar por outra canle de comunicación. Neste caso, creamos un blogue no que iremos publicando de forma diaria actividades, recomendacións, xogos e calquera outra cousa que pase polas nosas mans.

Por suposto, non é nada obrigatorio; pero si un bo xeito de manter ás nenas e aos nenos destes dous grupos dentro dunha rutina de traballo.

O blogue chámase Mequetrefes de A Rúa.

ACTIVIDADES 1º E 2º PRIMARIA

Hola a tod@s:

Vamos a ir adjuntando actividades, principalmente en formato ppt y alguna actividad imprimible que podéis hacer también de manera oral. 

Todas estas actividades han sido recogidas de múltiples páginas, agradeciendo a todas ellas su generosidad al compartir dicho material, igual que las imágenes que se muestran, que en ningún momento su uso pretende infringir los derechos de autor de las mismas.

Os facilito mi correo por si tenéis cualquier duda: patigarcia@edu.xunta.gal.

 

 

Para realizar muchas de las actividades es necesario tener instalada  algunos tipos de letras caligráficas :

MEMIMA

Escolar SD NEGRA 

Escolar SD Regular

 

 

 

     Ilustración de Colección De Elementos De Boca De Dibujos Animados ...     ARTICULACIÓN

FONEMAS /B/ - /M/

 

ACTIVIDADES FONEMA /B/

IDENTIFICACIÓN FONEMAS /B/ - /M/ EN POSICIÓN INICIAL

ARTICULEMA FONEMA /B/

ARTICULEMA FONEMA /M/

UNO FONEMAS Y ESCRIBO SÍLABAS /B1/

UNO FONEMAS Y ESCRIBO SÍLABAS /B2/

UNO FONEMAS Y ESCRIBO SÍLABAS /M1/

UNO FONEMAS Y ESCRIBO SÍLABAS /M2/

 *Al abrir los archivos os puede saltar la contraseña recordad que debéis darle a "SOLO LECTURA"

 

 

 

FONEMA /S/

 

VÍDEO ARTICULACIÓN FONEMA /S/

ES conveniente que hagas los ejercicios delante de un espejo, para que puedas ver si los haces correctamente y los vayas mejorando. Haz series de diez y repítelos tres veces. Dedica al menos cinco o diez minutos en la hora del día que elijas, por ejemplo, después de lavarte los dientes. Te van a salir genial!!!!!!.

PRAXIAS MAFALDA

LÁMINA PUNTO Y MODO ARTICULATORIO.

PRAXIAS FONEMA /S/ 21 ABRIL

ACTIVIDADES FONEMA /S/

AUTOMATIZACIÓN FONEMA /S/

APRENDO A RESPIRAR CON UN CUENTO (VÍDEO / CUENTO) NUEVO!!!!!

 

 

 

 

 

 

Ilustración vectorial de letras de dibujos animados | Vector PremiumCONCIENCIA FONÉTICA / FONOLÓGICA Y SILÁBICA

 

SUENA IGUAL

 ENCADENA

EMPAREJAR SÍLABAS INICIALES 1

EMPAREJAR SÍLABAS INICIALES 2

 

 

 

 

 

 

 

Ni Os Escribiendo Clipart             LECTOESCRITURA

 

DICTADOS SÍLABAS DIRECTAS

DICTADO SÍLABAS B - CH -F -R

DICTADO DE SÍLABAS B - CH - F - R 2

DICTADO DE SÍLABAS Z - G -Ñ -D

DICTADO DE SÍLABAS Z - G -Ñ -D 2

DICTADO DE SÍLABAS P-L-N-S

DICTADO DE SÍLABAS J-LL-V-K

DICTADO DE SÍLABAS J-LL-V-K 2

 

SÍLABAS INVERSAS

AR-ER-IR-OR-UR 20 DE ABRIL

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mejorando nuestro aprendizaje : Opciones para mejorar nuestro ...VOCABULARIO

 

CLASIFICACIÓN POR CATEGORÍAS - VOCABULARIO

CLASIFICACIÓN POR CATEGORÍAS - VOCABULARIO 2

ADJETIVOS 1

ADJETIVOS 2 21 ABRIL

 

NATURALES

Clasificamos animales (vídeo)

Conocemos los materiales (vídeo)

 

SOCIALES

Todos al trabajo (vídeo)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vectores de stock de Olvidar, ilustraciones de Olvidar sin ...MEMORIA

 

Uno de los requisitos básicos en cualquier proceso de aprendizaje es la memoria, así que ¡vamos a entrenarla!!!!!!!!     Пин от пользователя OLGA rodas на доске Imagenes (с изображениями ...

 

 

SECUENCIA

UNO MÁS1

UNO MÁS 2 20 ABRIL

UNO SIN PAREJA 20 ABRIL

MEMORIA ANIMALES 20 ABRIL

MEMORIA CASA 20 ABRIL

 

 

 

 

 

PLAN PROXECTA MÁIS E MELLOR ACTIVIDADE FÍSICA EN 1º - TÍTULO DO PROXECTO : EXPLORAMOS O CORPO E O ENTORNO

Os mestres de 1º, Alicia e Javier, participamos neste proxecto porque consideramos que a través da actividade física non só é posible traballar contidos da área de EF senón que por encima desta posibilidade están as teorías de aprendizaxe activa, construtivo, a significatividade das aprendizaxes que fan da educación a través do movemento unha contorna ideal para acadar esta significatividadee a maiores sabido é, que os coñecementos adquiridos a través da experiencia son moito mais sólidos que os adquiridos sentados nunha aula.

Consideramos ademais que o Coñecemento do corpo e da Contorna débense facer experimentando e movendo o corpo e nesa contorna.

Traballar dúas áreas conxuntamente é unha das experiencias que supón enriquecer máis o currículo de ambas. Para darlle ese contexto curricular, traballamos elementos da programación da área de naturais, factibles de ser traballados a través da actividade física e polo tanto na área de educación Física  para o desenvolvemento do Plan Proxecta: “Máis e mellor actividade física” .

 

 

Como colofón ao Proxecto fixemos unha presentación con fotos e vídeos de case todas as actividades desenvolvidas ao longo do proxecto e do curso e pode verse nesta ligazón:

https://drive.google.com/open?id=1EEdoA9iUQ1zpd-k81ywej9WiW7qrDYHp

 

Distribuir contido