Monte Vivo

2º PREMIO: SARA ARIAS GARCÍA (4º DE EDUCACIÓN PRIMARIA)

Sara Arias García, alumna de 4º de Educación Primaria do CEIP Manuel Respino de A Rúa é gañadora do 2º premio do XXVII Certame Nacional de Pintura Rural Infantil que ten como obxectivo a visibilización e concienciación dos valores do medio agrícola a través da expresión artística dos máis pequenos cunha beca de apoio ao estudo de 2.000€, mais un equipo multimedia valorado en 1.000€ para o centro educativo e unha axuda de 1.000 euros para o ANPA.

PARABÉNS!!

SALVEMOS O PLANETA

O pasado 6 de novembro o alumnado de 6º de Educación Primaria recibiu a visita dun membro do Servizo de Protección da Natureza (SEPRONA) para informarnos dos riscos e prevención de incendios dos nosos montes como parte do noso proxecto "Salvemos o Planeta".