DATOS DO CENTRO:

Avenida de Vilela, nº34

32350 A Rúa

ceip.manuel.respino@edu.xunta.gal

Para localizar o centro...

Localización do centro Localización do centro

LISTAXES DEFINITIVAS FONDO SOLIDARIO DE LIBROS

No día de hoxe publicase a listaxe definitiva das axudas de libros e material do Fondo Solidario de Libros, estando limitado o número de libros polas materias con libro nas que se matricula o/a alumno/a.

A entrega de libros e vales farase nas seguintes datas:

- 1º e 2º de primaria: do 26 ao 29 de Xullo

- 3º de primaria: do 29 ao 31 de AGOSTO

- 4º, 5º e 6º  de Primaria: do 26 ao 29 de Xullo

Poderase a autorizar por escrito a outra persoa para asinar a entrega da documentación correspondente.

Un saúdo.

BECAS ANEAE

Segundo a Resolución do 13 de maio de 2022, pola que se convocan axudas para alumnos con necesidade específica de apoio educativo para o curso académico 2022/2023, a documentación que deberán aportar os solicitantes e que deberán remitir xunto coas solicitudes é:

- DNI/NIE de todos os membros computables

- Certificado bancario (o estudante deberá ser titular ou cotitular da conta)

- Certificado de familia numerosa (se é o caso)

- Certificado de discapacidade (se é o caso)

- Informe médico de TEA (se é o caso)

- No caso de que o alumno autorice ao centro educativo a cobrar na conta do centro: certificado da titularidade da conta, que deberá corresponder ao colexio no que o alumno estea matriculado.

Podese descargar a solicitude da axuda en papel e as instrucións para cubrila (só para casos que teñan dificultade de acceso e que precisen facelo inevitablemente en papel) no seguinte enlace:

MODELO DE SOLICITUDE PARA IMPRIMIR