Voluntariado miúdo: Móvete

Visita ao Centro de Día

Este luns 29 o alumnado de 4ºA foi camiñando de visita ao Centro de Dia da Rúa. E hoxe martes 30 foi o turno do alumnado de 4ºB. Estas visitas foron motivo da celebración do Día Europeo da Solidariedade Interxeneracional.

Alí compartiron experiencias, xogaron xuntos e pasaron unha xornada diferente.

RECOLLIDA DE ROUPA E CALZADO USADO

Un curso mais, a ONG Global Humanitaria pon en marcha a campaña solidaria «Mariola» de recollida de roupa e calzado usados coa que se dedica parte dos beneficios obtidos ao financiamento dos proxectos humanitarios dirixidos pola ONG en India.

As familias que desexen colaborar poden facelo entregando no centro a roupa e calzado usado nunha bolsa pechada ata o luns 4 de marzo de 2024.

Para calquera dúbida ou consulta, Mariola Solidaria está á vosa disposición no correo electrónico info@csmariola.com ou no teléfono +34 96 651 66 56.