TIC

OBRADOIRO MICROSOFT: "CONSTRUINDO O FUTURO"

O Día Internacional das Nenas nas Tecnoloxías da Información e a Comunicación (TIC) foi decidido en 2010 pola Unión Internacional de Telecomunicacións (UIT),​ o organismo de Nacións Unidas especializado en telecomunicacións e ten como obxectivo alentar as vocacións tecnolóxicas nas nenas e rapazas, así como rebaixar a fenda dixital de xénero. Tamén alentar e motivar ás nenas para que participen en carreiras tecnolóxicas, tanto na formación regrada, como de maneira profesional, no ámbito do lecer ou outro tipo de actividades. Este foi precisamente o obxectivo do noso Obradoiro “Construíndo o futuro” levado acabo no día de hoxe, unha iniciativa MakeWhatsNext, que Microsoft lanzou en 2016 para fomentar as vocacións tecnolóxicas e científicas desde a infancia, dando visibilidade a referentes femininos de éxito e traballando pola diversidade e equidade na contorna laboral, con actividades de programación adaptadas ás distintas idades nas que os nenos e nenas puideron crear xogos e aplicacións utilizando Makecode.org ou Minecraft e coas que se axudou a espertar o interese polas disciplinas STEM, dunha forma atractiva e amena.

6 DE FEBREIRO: DÍA DA INTERNET SEGURA

O 6 de febreiro de 2024 celébrase en todo o mundo o Día da internet Segura.

O Día da internet Segura ou Safer Internet Day (SID) é un evento internacional organizado polas redes Insafe/INHOPE de Centros de Seguridade na internet en Europa, co apoio da Comisión Europea. Esta iniciativa realízase cada febreiro para promover o uso seguro e positivo da tecnoloxía, especialmente entre nenos, nenas, mozos e mozas. Así, millóns de persoas únense en todo o mundo para inspirar cambios positivos en liña, crear conciencia sobre os problemas de seguridade e participar en eventos e actividades. Desde o Instituto Nacional de Ciberseguridade (INCIBE), e como cada ano, únense á iniciativa internacional e celebran o #DíaDeInternetSegura con actividades para fomentar, entre nenos, novos e as súas contornas máis próximas, un uso seguro e positivo das tecnoloxías dixitais, promocionando as súas competencias nesta materia e axudándolles a ser respectuosos, críticos e creativos, en liña cos principios dixitais europeos.

Esta actividade levouse a cabo en dous obradoiros: un con alumnado de 1º, 2º e 3º de primaria; e o outro, con alumnado de 4º, 5º e 6º de primaria.

DigiCraft no teu cole

O CEIP Manuel Respino foi distinguido como "Centro de Referencia DigiCraft". Este recoñecemento da Fundación Vodafone España avala o gran traballo de transformación dixital do noso ecosistema educativo que experimentou da man de DigiCraft, mediante a formación do profesorado en competencias dixitais, a transferencia destas competencias ao alumnado, así como a incorporación de metodoloxías innovadoras e tecnoloxías e ferramentas dixitais nas aulas,promovendo o seu uso crítico e seguro.

TITORIAIS AULA VIRTUAL:

- TITORIAL DE CÓMO ACCEDER Á AULA VIRTUAL

Tamén podes pulsar neste icono situado na parte superior dereita      Enlace Aula Virtual

TITORIAL ALUMNADO. ACCEDER ÁS TAREFAS PROGRAMADAS POLO PROFESORADO

TITORIAL PARA USO DE IMAXES:

Os nosos compañeiros da biblioteca do CEIP de Frian-Teis elaboraron este titorial que nos vai a ser de moita utilidade para o emprego de imaxes recollidas de internet.

ÚTILES PARA TRABALLAR NUN AULA TIC

Manuais en moodle no Aula Aberta Abalar
Documentación Abalar
Cursos dispoñibles no Aula Aberta do CAFI
 PROFES BLANCO  Compilación de resursos da Web 2.0 do IES Blanco Amor de Ourense
     Wiki do colexioWIKI Wiki de recursos TIC.
   Fabulosa compilación de recursos para a web 2.0 do IES Sánchez Cantón

COMO DESCARGAR UN AUDIO EMBEBIDO NUNHA PÁXINA WEB:

Pasos a seguir para descargar audio embebido:

• Premer no botón dereito e seleccionar “Ver código fonte
  • O navegador amosará o código fonte de toda a páxina aberta no navegador de Internet. Prema Ctrl + F (ou Cmd + F en Mac) e escriba "MP3" no campo de busca que aparece abaixo á esquerda.
  • Agora o navegador resaltou todos os exemplos da frase "mp3" na páxina. Unha vez localizado un URL que remata coa extensión mp3, copia o URL completo (comezando por http) e pégao no teu navegador.
  • Prememos en “Enter” e clicamos no botón dereito co rato enriba do reprodutor de son.
  • Por último prememos en “Gardar audio como” para gardar o arquivo de audio no noso PC.