4º Curso

Obradoiro de Saúde Bucodental

Hoxe o alumando de cuarto participou nun obradoiro no que aprenderon sobre a importancia da saúde bucodental.

2º PREMIO: SARA ARIAS GARCÍA (4º DE EDUCACIÓN PRIMARIA)

Sara Arias García, alumna de 4º de Educación Primaria do CEIP Manuel Respino de A Rúa é gañadora do 2º premio do XXVII Certame Nacional de Pintura Rural Infantil que ten como obxectivo a visibilización e concienciación dos valores do medio agrícola a través da expresión artística dos máis pequenos cunha beca de apoio ao estudo de 2.000€, mais un equipo multimedia valorado en 1.000€ para o centro educativo e unha axuda de 1.000 euros para o ANPA.

PARABÉNS!!

GAÑADORA 2ºPREMIO: SARA ARIAS GARCÍA (4º DE EDUCACIÓN PRIMARIA)

00/00/
Array

Sara Arias García, alumna de 4º de Educación Primaria do CEIP Manuel Respino de A Rúa é gañadora do 2º premio do XXVII Certame Nacional de Pintura Rural Infantil que ten como obxectivo a visibilización e concienciación dos valores do medio agrícola a través da expresión artística dos máis pequenos cunha beca de apoio ao estudo de 2.000€, mais un equipo multimedia valorado en 1.000€ para o centro educativo y una axuda de 1.000 euros ao A.M.P.A.

PARABÉNS!!

Recíclate con Sogama

Un novo ano, o noso centro foi seleccionado para participar nunha nova edición do programa educativo “Reciclate con Sogama” 2023-2024, que ten por obxecto fomentar a recollida selectiva de residuos nas aulas, así como as boas prácticas vinculadas ao principio europeo dos tres erres (Redución, Reutilización e Reciclaxe), piar básico na xestión sostible do lixo que producimos cada día.

O programa desenvolverase en distintas fases co fin de propiciar que vaia fluindo progresivamente:

- Entre novembro e principios de decembro, levouse a cabo unha primeira visita de diagnóstico a fin de coñecer as particularidades do noso centro para facilitarnos os medios materiais, isto é, as illas de reciclaxe, que están conformadas por catro contenedores con capacidade para 120 litros cada un (amarelo, para envases de plástico, latas e briks; azul, para papel e cartón; marrón, para a materia orgánica; e xenérico -de cor verde-) así como  material didáctico e divulgativo en formato dixital.

- Despois do Nadal levouse a cabo unha  sesións formativa presenciais co alumnado de 4º de Educación Primaria para poder poñer en práctica os coñecementos adquiridos.

- Proximamente, no mes de  de maio tomaranse mostras dos contedores que conforman as illas de reciclaxe para comprobar o grao de acerto, ou ben de erro, por parte do alumnado á hora de seleccionar os residuos e comprobar así o exito do noso programa.