Novas Centro

CONVOCATORIA DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR:

CONVOCATORIA DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O ALUMNADO DE PRIMARIA, ESO E EDUCACIÓN ESPECIAL PARA O CURSO ESCOLAR 2020/2021

Orde do 12 de maio de 2020 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2020/21 (código de procedemento ED330B).

Prazo de solicitudes: do 20 de maio ao 19 de xuño de 2020 (incluídos)

HORARIO: de 10 a 13 horas

Documentación:

* Anexo I (Solicitude)

* Anexo II (Comprobación de datos dos membros computables da unidade Familiar)

* Documentación complementaria necesaria para tramitar o procedemento.

VER MÁIS INFORMACIÓN

VER ANEXOS

IMPORTANTE! NOTAS INFORMATIVAS:

NOVAS:

COMPENSACIÓN A USUARIOS DO COMEDOR:

A consellaría  devolve ás familias por cada neno 2,5€ (aos que non pagan) e 1,5€ (aos que pagan 1€) por cada día que non houbo comedor.

Se precisan axuda para realizar a solicitude, poden chamar ao 988310631, de 10 a 13 h

Ver máis información

NOTAS 2º TRIMESTRE:

Infórmase ás familias que as cualificacións do segundo trimestre estarán dispoñibles a partires do venres 3 de abril na aplicación Abalar Móbil.

Para a avaliación deste 2º trimestre teranse en conta todas as actividades, controis, tarefas... realizadas ata o venres 13 de marzo.

Todas as actividades realizadas a partir desta data teñen carácter voluntario e non avaliables.

BENVIDOS/AS AO CURSO 2019-2020:

Queremos dar a benvida a toda a Comunidade educativa a un novo curso 2019-2020.

As clases comezarán o próximo mércores 11 de setembro no horario habitual (9:30h)

Os pais e nais poden subir os libros e outros materiais ás aulas de 9:30h a 10h cos titores de cada grupo.

O alumnado permanecerá no patio ata as 10h.

Sairemos igualmente ás 14:30h os que van comer á casa ou ás 15:30h o alumnado usuario de comedor escolar.

PLAN PROXECTA: ALIMENTÁNDONOS CON XEITO

PLAN PROXECTA ALIMÉNTATE BEN CURSO 2018-19

TÍTULO DO PROXECTO :ALIMENTÁNDONOS CON XEITO

Levamos anos no noso colexio participando en diferentes actividades de alimentación intentando concienciar aos alumnos sobre unha boa alimentación, para mellorar os hábitos relacionados coa inxesta dunha comida sa. Ademais de telo xa establecido no comedor escolar, e como norma para as diferentes merendas durante a semana, dámonos conta que tamén é preciso concienciar as familias e loitar contra o mundo da publicidade que poida condicionar a alimentación dos nosos alumnos coa comida rápida ou precociñada, o exceso de azucre, ás merendas con bolería industrial, ao exceso de lambetadas...que provocan un grave problema de obesidade e de diferentes trastornos . Polo tanto, os mestres que decidimos participar neste proxecto, expómonos este proxecto para traballar aspectos relacionados co coñecemento e consumo da froita, dos lácteos, do consumo de produtos exentos de propiedades prexudiciais no crecemento dos alumnos. Aproveitar o movemento que esta xurdindo na sociedade dunha alimentación ecolóxica para comezar a traballar aspectos relacionados con eses produtos e os seus beneficios para a saúde. É importante que dende a escola traballemos estes aspectos, e intentaremos que as familias sexan partícipes no proxecto.

Como colofón ao Proxecto fixemos unha presentación con fotos e vídeos de case todas as actividades desenvolvidas ao longo do proxecto e do curso e pode verse nesta ligazón:

Proxecto Edixgal no curso 2019 - 2020:

Importante: O CEIP Manuel Respino foi seleccionado para participar no Proxecto Edixgal, o cal se levará a cabo na aula de 5° de Primaria.

Polo tanto, en dita aula o alumnado empregará libro electrónico e non libros do fondo.

EDIXGAL

EDUCACIÓN DIXITAL - Implantación do libro dixital nos centros educativos.

O espazo E-Dixgal é un portal web en constante evolución.

EXPOSICIÓN 1ª VOLTA AO MUNDO - FERNANDO DE MAGALLANES (PABLO VI)

O alumnado e profesorado do CEIP Manuel Respino puidemos aprender sobre Fernando de Magallanes, Elcano e as cinco naos, e disfrutar cos diferentes obradoiros e videos sobre esta temática.

Queremos agradecer ao profesorado do Pablo VI que nos convidaran a ver esta fermosa exposición. Podedes ver a continuación un pequeno resumo en forma de fotos:

21 e 22 DE MARZO: SEMANA ESCOLAR DA ÁRBORE E DA AUGA

Neste curso 2018-2019 os alumnos/as de 1º e 4º de Primaria plantaron un bidueiro.

Despois de facer un gran buraco, colocaron a árbore e puxéronlle un bo montón de terra arredor. Logo, regárono ben, xa que este tipo de árbore necesita moita cantidade de auga. É propio de lugares húmidos. Aquí podemos ver algunhas fotos:

21 de marzo: DIA SÍNDROME DE DOWN

Para conmemorar este día soltamos globos azuis e amarelos e fixemos un gran corro, ademais de decorar o centro para a ocasión.

Feliz Día do Síndrome de Down!