Novas Centro

BENVIDOS AO CURSO 2021-2022

Estimadas familias,

Dende o CEIP Manuel Respino queremos darvos a benvida ao novo curso escolar que se inicia o  9 de setembro de 2021.

Comezamos o curso académico 2021/22 cun novo equipo directivo do que forman parte Emilio González López (dirección), Paula Pose López (xafatura de estudos) e Patricia García Arias (secretaría).

Empezamos esta etapa con moita ilusión, recollendo o legado do equipo directivo anterior  e  coa intención  de continuar traballando  por un  ensino de calidade.

Temos desexos de seguir traballando cada día mellor e sabemos que temos un gran reto por diante, polo que poremos todo o noso esforzo, ilusión e dedicación para que o curso escolar sexa o máis proveitoso posible, cumprindo así as nosas metas educativas.

Esperamos que coa axuda de toda a Comunidade educativa, o presente curso se leve adiante satisfactoriamente e que consigamos o obxectivo primordial polo que estamos aquí: o desenvolvemento integral e o benestar dos vosos fillos/as.

O noso desexo é que o CEIP Manuel Respino sexa un proxecto de todos e todas; para todos e para todas. Para elo é importante manternos unidos, coa mirada e o foco sempre posto no alumnado. Animámosvos a participar activamente nas actividades educativas que iremos propoñendo, apoiando o traballo e esforzo de todo o profesorado.

Comezamos un novo curso escolar marcado por unha situación sanitaria excepcional na que todas e todos temos que xuntar esforzos e sumar enerxías para afrontar as dificultades. Neste sentido é imprescindible a vosa colaboración e responsabilidade no desenvolvemento e cumprimento das normas de seguridade COVID-19, as cales vos iremos facendo chegar polas canles de comunicación oficiais do centro.

Quedamos á vosa enteira disposición.

Grazas por confiarnos o máis valioso que tedes, os vosos fillo/as.

Un saúdo.

DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS AO ALUMNADO DE EDUCACIÓN PRIMARIA

O pasado venres día 12 de novembro saiu publicada no DOG a Orde do 28 de outubro de 2021 pola que se regulan os criterios e os procedementos de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes públicos dependentes da Consellería de Cultura, Educación e Universidade, así como centros privados concertados no curso 2021/22.

Segundo o exposto nesta orde, o alumnado destinatario será todo o alumnado matriculado nalgún dos niveis da Educación Primaria.

Non terá que presentar solicitude o alumnado beneficiario da axuda de material escolar no curso 2021- 2022.

Terá que presentar solicitude o alumnado que non foi beneficiario da axuda de material escolar no curso 2021-2022 que cumpra algunha das seguintes condicións:

• Que pertenza a unha familia cunha renda per cápita igual ou inferior a 6.000 € (exercicio fiscal 2019).

• Alumnado matriculado en educación especial.

• Alumnado suxeito a tutela ou garda da Xunta de Galicia.

• Alumnado cun grao de discapacidade igual ou superior ao 65%.

O prazo para a presentación de solicitudes será desde o día 15 ata o día 26 de novembro de 2021, ambos os dous incluídos.

A solicitude será única para todos os fillos/as, irá acompañada da documentación á que se fai referencia no Artigo 9 da mencionada con anterioridade orde e presentaranse únicamente de forma presencial na secretaría do centro utilizando o formulario normalizado (anexoI) en horario de 09:20 horas a 10:00 horas ou de 10:45 horas a 11:30 horas con cita previa.

Corresponderá ao centro docente tramitar as solicitudes e realizar os demais actos de xestión.

Podense descargar todos os documentos nos seguintes enlaces:

CREACTIVITY

Os alumnos de 5º e 6º de Educación Primaria poderán disfrutar este martes 28 de setembro dun obradoiro itinerante co que se pretende espertar o enxeño, a destreza e a creatividade de nenos e nenas. Mais información na páxina web da Obra Social "La Caixa" e premendo na seguinte imaxe:

Protocolo e medidas de seguridade e hixiene do obradoiro Creactivity

REUNIÓN DE INICIO DE CURSO

Como cada inicio de curso, este ano cada titor/a terá unha reunión informativa cos pais/nais/titores legais do alumnado da súa titoría. Para mais información prema na seguinte imaxe:

APERTURA DO PRAZO DE ADMISIÓN DE COLABORADORES DO COMEDOR ESCOLAR

Ábrese o prazo de admisión de solicitudes para colaborar como voluntarios no comedor escolar para o curso 2021-2022. Para mais información prema na imaxe:

NOVO AVISO FONDO LIBROS

Recibidos as adquisicións complementarias para o Fondo de Libros Solidarios, dende o día de hoxe ata o venres día 23 de xullo, xa se pode pasar a recoller os lotes de libros de 3º curso.