CONVIVENCIA E BENESTAR

Contos sobre as discapacidades e as diferencias: "Lucas y el trabajo en equipo" e "El cazo de Lorenzo"

O alumnado de 5º representou dous contos sobre as diferencias ao alumnado de Eduación Infantil. 5ºA representou "Lucas y el trabajo en equipo" e 5ºB "El cazo de Lorenzo".

Dámoslles as grazas polo seu esforzo e colaboración.

Semana da cultura

A última semana do curso celebramos a "Semana das Culturas", na que alumnado e familias de distintos paises falaron das culturas dos seus países de orixe. A semana rematou nunha feria na que o alumando do centro fixo diferentes actividades nos stands de cada país.

No vídeo podedes ver presentacións e fotos da feria das culturas que coñecimos, que en orde de aparición no vídeo son: Colombia, Ucrania, Holanda, República Checa, Marruecos e Venezuela.

CONTO: POR CATRO RECUNCHIÑOS DE NADA.

ADAPTACIÓN do orixinal: Por cuatro esquinitas de nada (Jerome Ruillier)