Actividades Extraescolares 19/20

Achegamos a circular remitida pola ANPA coa proposta inicial de actividades e as instruccións para realizar a inscripción.

Inicio das clases: 11 de setembro

O mércores ás 9h iniciamos as actividades lectivas do curso 19/20. Iniciamos tamén actividades complementarias de madrugadores, comedor e cóxegas.

Gracias Azucena

Despois de 10 anos no colexio e máis de 35 anos de docencia chegou o momento da xubilación de Azucena. Mestra habitualmente en 1º e 2º de primaria, que durante estes anos demostrou unha gran profesionalidade e vocación, que seguro o seu alumnado e familias recoñeceron neste tempo, do mesmo xeito que os seus compañeiros e a dirección do centro o valoramos enormemente.

Gracias Azucena, e disfruta moito desta nova etapa da túa vida.

Resolución provisional becas comedor do Concello

Hoxe 4 de setembro de 2019, publícanse nas oficinas dos rexistros municipais, taboleiros de anuncios dos centros cívicos municipais, no enderezo web do taboleiro de anuncios e edictos do Concello da Coruña, na páxina web municipal da área dos servizos sociais e no teléfono de información cidadá 010 do Concello da Coruña, as listaxes provisionais de admitidas/os e excluidas/os da convocatoria do Programa de bolsas de comedor do Concello da Coruña para o curso 2019-2020.

Nesta listaxe indícanse as causas de exclusión e concédese un prazo de 10 días hábiles para emendar a documentación as persoas que teñan un requerimento dela  que será do 5 ó 18 de setembro de 2019, ambos os días incluídos.

Novas listaxes de 1º, 3º e 5ºEP

Como establecen as NOF (Normas de Organización e Funcionamento) realizamos os novos agrupamentos para estes niveis, facendo a mestura dos grupos seguindo o establecido nas NOF.

As novas listaxes pódense consultar físicamente nun documento situado nunha mesa ao lado de conserxería. Por razóns de protección de datos está expresamente prohibido sacarlle fotos. Asi mesmo advertimos de que non se proporcionará información telefónica, únicamente pode obterse consultando as listaxes no colexio. Agradecemos a vosa colaboración no seguimento destas instruccións.

Entrega do material escolar e libros

Como en cada inicio de curso, as familias de infantil, 1º e 2ºEP deben entregar os libros e material escolar á súa titora, e antes do comezo das clases na aula que lles corresponde. Para unha información máis precisa consultade a seguinte relación:

• ED. INFANTIL: Entrega de materiais e cuadernos o xoves 5 e o venres 6 en horario de 10,30h a 12,30h.
  • 1º ED. PRIMARIA: Entrega de materiais e libros o xoves 5 e o luns 9 en horario de 10,30h a 12,30h. LISTAXE
  • 2º ED. PRIMARIA: Entrega de materiais e libros o xoves 5 e o luns 9 en horario de 10,30h a 12,30h. LISTAXE 2º.
  • 3º EP: O material o traen os propios alumnos-as o primeiro día de clase. (LISTAXE 3º)
  • 4º EP: O material o traen os propios alumnos-as o primeiro día de clase. LISTAXE DE 4º
  • 5º EP: O material o traen os propios alumnos-as o primeiro día de clase. (LISTAXE 5º)
  • 6º EP: O material o traen os propios alumnos-as o primeiro día de clase. (LISTAXE 6º)

Poñemos en marcha o curso 2019-2020

O tempo de lecer rematou e o colexio xa está aberto dende o luns 2 de setembro. Como cada curso recibimos a novas mestras que ocupan o lugar de outras compañeiras-os. Hoxe luns tamén realizamos o reparto de cursos e especialidades. Se queredes consultar como quedaron as diferentes titorías pinchade aquí. Pouco a pouco actualizaremos os diferentes apartados do sitio web, na medida que avancemos na organización do novo curso

Lembramos algunhas datas de interese:

• Reunión coas familias de 3 anos: mércores 4, ás 12,30h no Salón de Actos.
  • Entrega de libros de Fondolibros de 4ºEP: venres 6 en Secretaría.
  • Entrega de libros e materiais de infantil, 1º e 2ºEP: (consultar noticia específica na web)
  • Inicio das clases: mércores 11 ás 9h.

Na festa do Voluntariado Miúdo

Como colofón a nosa participación no proxecto de voluntariado, unha representación do alumnado do colexio participou na festa de final de curso na Cidade da Cultura en Santiago, xunto a outros centros de Galicia que durante o curso desenvolveron actividades de voluntariado. Dende a dirección do colexio queremos felicitar e dar as gracias a todo o alumnado que durante o curso participou como voluntario-a nas diferentes actividades realizadas, adicando unha parte do seu tempo na axuda aos demáis. E tamén ao profesorado que fixo posible esta iniciativa coa súa implicación. Noraboa!!

Listaxes definitivas de Fondolibros

Facendo clic na imaxe podedes acceder á listaxe detallada de libros que recibiredes no mes de setembro. Lembramos que todo o alumnmado de 3ºEP, independentemente de que apareza nesta listaxe, recibirá o primeiro día de clase os libros en calidade de préstamo, a excepción do Activity Book que é de compra obrigada, ademáis de o libro de relixión para aqueles que elixan esa opción.

No caso de 4ºEP, os libros detallados na listaxe, entregarémolos ao nai/pai o venres 6 de setembro na secretaría do colexio. Os restantes libros deben comprarse.