Mercadillo do Proxecto Semente

O venres 25 de maio na Praza de María Pita celebrouse o mercado de cooperativas escolares do Proxecto Semente, programa de cooperativismo do Concello. O noso cole participou con dúas cooperativas, unha de 6ºA e outra de 6ºB. Finalmente foi todo un éxito de participación e ventas, e que rematou coa concesión para o noso centro, co Premio ao colexio máis implicado no proxecto (300€). Norabóa ao alumnado de sexto e ás súas titoras, Carmen e Judit polo traballo realizado, e lembramos que o 10% do recaudado sera donado ás ONGs Miradas al Mundo e Ana Bella.

Convocatoria de axudas para libros e material escolar.

Como cada ano xa está aquí a convocatoria única para acceder ás axudas para a compra de libros de texto de 1º e 2º de primaria, ou ben para acceder ao fondo solidario de libros de 3º e 4º de primaria, ou tamén e por último para a adquisición de material escolar, todo de cara ao curso 2018-19. A solicitude é única para todo e támén é unica para os irmáns escolarizados no mesmo centro. A información detallada a tedes na circular entregada ao alumnado. Este ano, a novidade principal é a presentación e entrega telemática da solicitude a traves de Fondolibros ou a Chave 365 de Galicia. Se alguén non é capaz de facelo telemáticamente, pode tamén presentar a solicitude e documentación na secretaría do Colexio. O prazo remata o venres 22 de xuño.       (o alumnado de 3ºEP do vindeiro curso recibirá os libros en préstamo do banco de libros Cole-Xunta)

CIRCULAR INFORMATIVA PARA AS FAMILIAS

FONDOLIBROS

CHAVE 365

Contos compartidos.

Na conmemoración das Letras Galegas fixemos un pequeno acto para recoñecer esta actividade entre familias, alumnado e colexio. Como colofón realizamos unha muiñeira global da que pronto teredes imaxes. Grazas!!

LETRAS GALEGAS 2018.

"A miña relación con Galicia e a miña opción pola súa lingua é simplente unha historia de amor"

CANTANDO A Mª VICTORIA MORENO.

Admisión de alumnado: Listaxes definitivas

Informamos de que non se presentaron reclamacións ás listaxes provisionais, polo tanto hoxe publicamos as listaxes definitivas de alumnado admitido e non admitido para o curso 2018-2019.

LISTAXES DE ADMITIDOS

LISTAXES DE NON ADMITIDOS

O alumnado admitido deberá formalizar a matrícula obrigatoriamente entre o 20 de xuño e o 02 de xullo, na secretaría do Colexio, aportando a documentación requerida. De non facelo así, perderánse os dereitos sobre a praza obtida. As solicitudes do alumnado non admitido as trasladaremos á Comisión de Escolarización de A Coruña, e serán weles os encargados de asignarlles unha praza noutro centro educativo.

Documentación a presentar:

Avaliacións individualizadas de 3ºEP e 6ºEP.

Un ano máis o Colexio participa nas avaliacións individualizadas de 3ºEP e na de final de primaria, para o alumnado de sexto. A primeira realízase a todo o alumnado galego de terceiro os días 23 e 24 de maio. A de sexto ten carácter censal, e este curso tocoulle ao noso centro participar nela, xunto con outros centros educativos de Galicia que foron seleccionados e aqueles que participen voluntariamente. A continuación informamos ás familias respectivas con sendas circulares.

CIRCULAR FAMILIAS DE 3ºEP

CIRCULAR FAMILIAS DE 6ºEP

40 anos de IAR

O pasado xoves 3 de maio a AAVV IAR , inauguró a súa exposición do 40º aniversario no CC do Castrillón. No acto o noso Colexio recibíu un agasallo pola súa colaboración coa organización veciñal. Facemos a todos-as os membros da comunidade educativa partícipes deste obsequio, e desexamoslles moita sorte.