Listaxes definitivas de Fondolibros

OS LIBROS DE 4ºEP, ENTREGARÉMOLOS A CADA RESPONSABLE DO/A BENEFICIARIO/A O 6 DE SETEMBRO NA SECRETARÍA.

AVISO: O LIBRO DE INGLÉS QUE ENTREGAREMOS AOS BENEFICIARIOS DE FONDOLIBROS É O QUE FIGURA NA LISTAXE OFICIAL DE LIBROS DO CENTRO. O ISBN QUE FIGURA NA LISTAXE DE FONDOLIBROS NON É CORRECTO.

TODO O ALUMNADO DE 3ºEP RECIBIRÁ OS LIBROS EN PRÉSTAMO O DÍA 11 DE SETEMBRO NAS AULAS. ÚNICAMENTE HAI QUE COMPRAR O ACTIVITY BOOK.

Graduacións e despedida

O venres 23 de xuño terminou este curso tan especial do 25º aniversario, e co final chegaron tamén os emotivos actos de graduación de infantil, e especialmente o de primaria, xa que logo de nove anos no colexio, as alumnas e alumnos de 6ºEP emprenden unha nova etapa na ESO, na que lles desexamos moitísima sorte. E mentras a disfrutar do verán!!

Prazo de matrícula para novo alumnado

Hoxe, 20 de xuño, e ata o venres 30 de xuño, débese formalizar a matrícula do alumnado admitido para o curso 2017-18. Toda a documentación necesaria neste enlace.

A REUNIÓN INFORMATIVA COAS FAMILIAS DE 3 ANOS SERÁ O VENRES 30 ÁS 11,30H NO SALÓN DE ACTOS

Libros de Texto 2017-2018

Ademáis dos libros, indicamos nesta listaxe o material de infantil. O material escolar de primaria publicarémolo antes do inicio das clases, en setembro.

25 Aniversario: acto institucional

Este mércores 7 de xuño celebramos,nun acto de caracter institucional, os 25 anos do Colexio. Foi un emotivo e bonito acto no que reunimos as autoridades educativas (Inspector Xefe, Concelleira), e unha representación importante do profesorado, familias-APA, alumnado, persoal non docente, AAVV Iar, Centro Cívico-Biblioteca, IES Monte das Moas,...Aproveitamos para inaugurar a exposición dos 25 anos do colexio, que a partir de agora poderedes visitar todsos-as, e compartir lembranzas arredor do noso querido cole. Queremos dar as gracias a Donaire por colaborar unha vez máis con nós compartindo a súa música e cancións, tamén ao CEFP Paseo das Pontes e ao IES de Leixa (Ferrol), que colaboraron coa merenda e os carteis e lonas conmemorativas, respectivamente.

O xoves 22 de xuño será o turno, durante todo o día, para a Gran Festa do 25º Aniversario, para todo o alumnado, exalumnado e familias. Xogos, maxia, clown, malabares, música, bailes, talleres, contacontos, hinchables, etc, conformaran o programa, que pronto coñeceredes.