Día das Persoas con Discapacidade e Voluntariado

O mércores 5 de decembro conmemoramos esta data adicando a xornada as persoas con discapacidade visual. Para isto contamos coa colaboración de Covadonga, traballadora da ONCE, que realizou talleres de braille co alumnado de 4º, 5º e 6º de primaria. Por outra banda o resto do alumnado experimentou, dun xeito lúdico as diferentes sensacións que viven diariamente as persoas con ceguera, todo realizando un circuito cos ollos tapados pero coa colaboración extraordinaria dos nosos-as voluntarios-as do proxecto de Voluntariado Miúdo que o fixeron xenial. Aquí tedes unha mostra en imaxes.

Recoñecemento como Centro Solidario

O venres 30 de novembro recibimos no colexio á representante de Save The Children que desprazouse dende Madrid para facernos entrega da placa que recoñece ao CEIP Juan Fernández Latorre como Centro Solidario. Un premio ao traballo de todos-as durante estes anos participando na carreira solidaria, e obtendo estupendos resultados de recaudación, participación e implicación. O noso interese é continuar fornecendo a educación en valores, e a solidaridade é fundamental. Noraboa!!

Educando en igualdade: Resultados das enquisas

Dende o colexio e a plataforma veciñal PICUS estamos a traballar e implementar actividades que fomenten a igualdade. No pasado curso elaboramos unhas enquisas para o alumnado de 3º a 6º de primaria, nelas pretendíamos recoller un ábano de respostas sobre diferentes aspectos das súas relacións e como e con que instrumentos pasan os seus momentos de ocio. Os resultados os podedes consultar de forma gráfica e moi visual facendo clic na imaxe, que por certo é unha convocatoria para unha charla pública que se fai dende a plataforma PICUS para dar a coñecer os resultados e facer unha breve valoración e posterior reflexión.

Resultado das votacións

Este luns 26 de novembro tivo lugar a votación para elexir representantes de nais/pais e profesorado ao consello escolar do Colexio. Por parte das familias resultaron elexidas :

Por parte do profesorado:

• Eva Fariñas
  • Ana Roca

Moitas gracias pola vosa participación.

+ EF, Premio Galicia á mellor actividade deportiva

Queremos compartir con todos-as o premio recibido este venres 23 de novembro en Ourense, de mans de AGAXEDE, e que anualmente entrega os premios Galicia á xestión deportiva. Este ano a actividade desenvolta en abril en colaboración con outros cinco colexios foi galardonada como a mellor actividade deportiva de 2018. Dende aquí agradecemos a AGAXEDE o recoñecemento e felicitamos ao resto de compañeiros-as e o alumnado dos diferentes centros educativos participantes.

Recollendo o premio con Elena do Victor López,

Contra a violencia de xénero: IGUALDADE

O fomento da igualdade e o rexeitamento esplícito á violencia contra as mulleres o traballamos todo o curso nas aulas, pero é nestas datas cando unímonos para amosar o noso compromiso e apoio con esta causa. Dende aquí animamos a todas as familias a que sigades contribuindo como xa o facedes e se pode ser cada día con maior sensibilidade, para que no futuro o alumnado de hoxe se convirta nunha cidadanía comprometida co principio da igualdade entre homes e mulleres.

O alumnado de 5ºEP no Pleno Infantil

O luns 19 de novembro participamos no pleno infantil con outros compañeiros da cidade. Fixemos reflexións e peticións ao Alcalde para mellorar a situación da infancia na cidade e no resto do mundo. Aqui podedes ver algunhas imaxes e enlaces a outros medios informativos que recolleron a noticia.

VÍDEO EN LA OPINIÓN DE A CORUÑA

O Magosto en imaxes

Unha xornada estupenda de outono na que disfrutamos dun magosto coa participación de alumnado, profesorado e familias, e introducindo a novidade da iniciativa  educativa e colaborativa de voluntariado para o alumnado do colexio. Noraboa!!

Eleccións a representantes no consello escolar

Iniciamos o proceso electoral para renovar parcialmente aos representantes da comunidade educativa no consello escolar do colexio. Teremos que renovar dúas vacantes no sector de nais/pais e outras dúas no de profesorado. Ata o venres 16 podedes presentar a vosa candidatura na secretaría do centro. O 19 de novembro publicaremos as candidaturas presentadas e o luns 26 de novembro celebraremos a xornada electoral entre as 17h e as 20h. Agardamos a vosa colaboración e participación.

CIRCULAR SOBRE O PROCESO ELECTORAL PARA NAIS E PAIS.