Listaxes definitivas de Fondolibros - Entrega de vales

Hoxe 8 de xullo publicámolas no taboleiro da entrada do colexio, ahí poderedes consultar as listaxes definitivas cos libros que lles corresponden a cada alumno-a (ata o venres 10 de xullo estará aberto ao público). Tamén podedes consultar na aplicación Fondolibros se tedes Chave 365 ou certificado electrónico.

No caso de 3ºEP, os/as beneficiarios-as, recibiredes os libros o luns 7 de setembro en secretaría.

No caso de 4ºEP todo o alumnado recibirá os seis libros en préstamo. As titoras entregarán os libros o primeiro día de clase na aula.

ENTREGA DE VALES DE MATERIAL E DE ADQUISICIÖN DE LIBROS DE 1º E 2ºEP ATA O VENRES 10 DE XULLO EN SECRETARÍA, OU DE NOVO A PARTIR DO 1 DE SETEMBRO.

Listaxes provisionais de Fondolibros e vales

Xa podedes consultar as listaxes provisionais  no taboleiro do colexio, ou accedendo ao estado da vosa solicitude na aplicación Fondolibros coa Chave 365 ou certificado electrónico. Indícase nestas listaxes provisionais o número de libros que recibirá cada alumno-a, e nas de vales se está concedido ou non. Nas listaxes definitivas de Fondolibros aparecerán os libros concretos para cada alumno-a. Non obstante, onde vexades que recibides 6 libros corresponderán a Galego, Castelán, Mate, Inglés, Sociais e Naturais. Os que recibides catro serían Galego, Castelán, Mate e Inglés. As entregas serán en setembro nos días indicados na circular de final de curso. Os libros de música, o "activity" de inglés e relixión non entran no fondo e polo tanto cada familia debe adquirilos.

AVISO PARA 4ºEP: Ao marxe do alumnado beneficiario que aparece nas listaxes de 4ºEP, tamén entregaremos en setembro, a TODAS as familias que o desexen, 6 libros en préstamo que serán os de mate, lengua, língua, inglés, sociais e naturais.

Cambios de data en Fondolibros e vales

As listaxes provisionáis de alumnado beneficiario do préstamo de libros de 3º e 4ºEP as publicaremos o 2 de xullo, e as definitivas o 9 de xullo. As listaxes poderán consultarse únicamente no taboleiro na entrada do colexio. As datas de entrega serán as previstas en setembro.

A entrega de vales para adquisición de libros de texto para 1º e 2ºEP e/ou material escolar (de 1ºEP a 6ºEP), será entre o luns 6 de xullo e o venres 10 de xullo en horario de 9,45h a 12h na secretaría do colexio.

Estes cambios están motivados por alteraciones nas aplicacións informáticas nas que xestionamos toda esta documentación, debido á situación creada de retrasos nos trámites administrativos pola crise do coronavirus.

Listaxes definitivas de admisión

Hoxe 22 de xuño procedemos á publicación das listaxes definitivas de alumnado admitido e non admitido para o vindeiro curso 20/21. (non sufriron variacións sobre as provisionáis)

Podedes consultar as listaxes no taboleiro na entrada do colexio, e tamén con chave 365 e/ou certificado electrónico na aplicación admisión de alumnado.

PARA OS ADMITIDOS: Tedes que formalizar a matrícula na secretaría do centro entre o 1 e o 10 de xullo (horario de 9,45h a 12h). A documentación a presentar é a seguinte:

PARA OS NON ADMITIDOS: A comisión de escolarización asignará praza nalgún dos centros solicitados, se teñen vacantes. No caso contrario asignará un colexio que teña vacantes e que esté o máis cerca posible ao domicilio ou centro de traballo alegado. Deberíades de recibir o aviso do colexio finalmente asignado antes do 1 de xullo.

Unha graduación diferente

Con toda a excepcionalidade do momento que estamos a vivir e as medidas de seguridade necesarias, poidemos despedir ao noso alumnado de 6ºEP da promoción 2011-2020. Foron dous actos, un para cada grupo, cheos de lembranzas , emocións e algunha bágoa. Pero finalmente tivemos a oportunidade de vernos e despedirnos xuntos. Parabéns, e que teñades moita sorte e saúde!!

Libros de Texto no curso 2020-21

Publicamos a nova listaxe de libros para o vindeiro curso. Hay cambios nos cursos de infantil e 1ºEP, pero sobre todo no curso de 3ºEP no que cambiamos case todos os libros despois de seis anos cos mesmos.

Advertimos a todas as familias que garden os libros do presente curso que teñan sen utilizar, xa que é probable que algúns se utilizen no inicio do curso

(Clic na imaxe para acceder á listaxe)

ADMISIÓN 20/21: Listaxes provisionáis

Dende hoxe venres 5 de xuño (a partires das 12h), podedes consultar as listaxes provisionáis de admitidos e non admitidos para o curso 2020-2021. Seguindo instruccións da Consellería de Educación, este curso NON podemos publicar as listaxes na web por temas de protección de datos.

Como podedes consultalas? :

1. PRESENCIALMENTE: Acudindo ao colexio, as tedes no taboleiro, na entrada principal. (de 9,30h a 14h)
  2. TELEMÁTICAMENTE: Única e exclusivamente a través da aplicación admisionalumnado empregando a Chave365 ou certificado dixital.
  3. NON PODEMOS PROPORCIONAR INFORMACIÓN TELEFÓNICA SOBRE ESTES DATOS.

Ata o día 10 de xuño poderanse presentar reclamacións na secretaría do colexio.

As listaxes definitivas as publicaremos previsiblemente o 22 de xuño. O prazo para formalizar a matrícula será do 1 ao 10 de xullo.

Solicitude de becas comedor para o curso 20/21

Dende hoxe 1 de xuño e ata o 12 de xuño abre o prazo para solicitar as becas de comedor para o vindeiro curso, que convoca o Concello de A Coruña. Se solicitan nos rexistros municipáis ou na sede electrónica do Concello. Tedes toda a información facendo clic na imaxe.