Por un patio máis inclusivo

Unha das novidades deste curso é a incorporación de accións de voluntariado co alumnado. Pois o venres 15 de febreiro daremos inicio á proposta más novedosa deste voluntariado. Darémoslle unha volta ao patio de recreo, e coa axuda dos voluntarios-as e parte do profesorado, poñeremos en marcha diferentes actividades de lecer durante o recreo, para que todo o alumnado teña a opción de elixir como pasar o tempo do recreo dun xeito diferente. Empezaremos cun día semanal, os venres, e na medida das posibilidades e a valoración dos resultados, o extenderemos a máis días.

Aquí tedes o logo da actividade (realizado por Candela de 6ºB), e todas as opcións e ubicación.

XOGOS DE SEMPRE         DÍANTE DA CASA DA CONSERXE
FÚTBOL PISTA CUBERTA
XOGOS TRADICIONAIS  ZONA DOS CAMPOS DE BRILÉ
BALONCESTO        PISTA DESCUBERTA
XOGOS DE TABOLEIRO NA ENTRADA DO EDIFICIO
ROBÓTICA SALÓN DE ACTOS
A BAILAR AULA DE INFORMÁTICA
XOGOS DE MODA PATIO CUBERTO
XOGOS PARA INFANTIL PATIO DE INFANTIL
BIBLIOTECA - BRAILLE NA BIBLIOTECA

Recadación do mercadillo solidario.

Finalmente o total de cartos obtido pola venta das vosas doazóns de xoguetes, ascendeu a 1300 €. Estes cartos entregáronse hoxe mércores 13 de febreiro á responsable da ONG Miradas al Mundo, que mostrou o seu agradecemento, e comprometeuse a enviarnos imaxes dalgún dos novos pozos de auga potable que se poderán facer a partir de agora, en diferentes aldeas de Guinea Bissau.

Moitas gracias a todas e todos polo voso apoio.

Comezamos co PROA

No marco da convocatoria de Contratos Programa da Consellería de Educación, está a iniciativa de PROA (Reforzo escolar fora de horario lectivo), que un curso máis ofertamos ao alumnado de 4º, 5º e 6ºEP. A mestra designada pola Administración será ata final de curso Claudia Martínez de la Iglesia. Como en cursos anteriores teremos tres grupos de nivel co seguinte horario:

• 4ºEP mércores e venres de 16h a 18h.
  • 5ºEP martes de 16h a 18,30h e xoves de 16h a 17,30h
  • 6ºEP luns de 16h a 18,30 e xoves de 17,30h a 19h.

Gran éxito do mercadillo de xoguetes

Coa colaboración de todos-as realizamos unha vez máis esta actividade solidaria, nesta ocasión, para recoller fondos para a ONG Miradas al Mundo, que invertirá o recaudado no seu proxecto de pozos de auga potable en Guinea Bissau.

Logo de pasar todo o alumnado durante o luns e o martes, decidimos manter ata o xoves o mercadillo aberto pola tarde e o recreo, para que poidan seguir mercando as cousas expostas. Cando remate esta semana contabilizaremos os cartos reunidos e o notificaremos a través da web. Moitas gracias!!

Día da Paz

Como acto central desta conmemoración, formamos o símbolo da paz entre todo o alumnado e profesorado. Tamén participaron os responsables da Biblioteca Municipal do Castrillón, alumnos do IES de Monte das Moas e familias que espontaneamente uníronse ao acto. Tratábase dunha actividade impulsada pola Plataforma Cidadana pola Paz na que os centros educativos do barrio e a AAVV de IAR xunto co Centro Cívico participamos como colofón a un curso cheo de actividades, charlas, exposicións, etc...co denominador común da non violencia.

Lembrade que o luns e martes, 4 e 5 de febreiro faremos o mercadillo de xoguetes. Seguimos recibindo as vosas doazóns ata o venres. Gracias.

Reparto de leite 2019

* O reparto de froita en maio será para todo o alumnado de infantil e primaria. Este curso non haberá reparto de leite en infantil.

Renovación da horta escolar

Queremos informarvos de que os traballos de renovación e acondicionamento na horta escolar está prácticamente rematados. Consistiron na ampliación dos bancales de cultivo, así como a súa elevación e instalación de riego automático. Pronto empezaremos o programa de cultivos e compost ecolóxicos, co alumnado.

Agradecemos aos profesores do curso de hortas ecolóxicas do Centro Municipal de Emprego o seu traballo e acompañamento na xestión da horta escolar.

Actividades complementarias no 2º trimestre

Aquí tedes as actividades xa confirmadas neste 2º trimestre do curso. Lembrade que esta listaxe pode ser actualizada en calquera momento, engadindo novas actividades ou modificando outras.

Comeza o 2º trimestre

Benvidos ao 2019 e a este inicio do 2º trimestre do curso 18/19. Este trimestre abrangue dende o 8 de xaneiro ata o 29 de marzo, data na que entregaremos os informes trimestrais a todo o alumnado. Nesta semana publicaremos as saídas xa confirmadas para este periodo.Ademáis neste periodo agárdannos novidades como a posta en marcha de novidades no tempo do recreo, da que teredes cumprida información no seu inicio. Como non tamén será tempo de conmemoracións significativas como o Día da Paz, o Entroido ou Día da muller traballadora. Como sempre quedamos a vosa disposición a través das canles habituais. (entrevistas, titorías, consultas, etc)