Becas comedor 2019-20

Dende o Concello de A Coruña trasládannos toda a información sobre esta convocatoria de becas para o vindeiro curso escolar. O prazo de solicitude é do 22 de abril ao 6 de maio, ámbolos dous días incluídos. Os impresos e solicitudes poderán obterse e tramitarse nos rexistros municipais, nos centros cívicos e na sede electrónica do Concello. Para ver toda a información detallada desta convocatoria facede clic na imaxe.

Crecendo co Proxecto Semente

O xoves 11 de abril unha representación do alumnado de 6ºEP trasladouse ao Palacio de María Pita para recibir de man do alcalde, as licenzas das dúas cooperativas creadas en cada curso dentro do programa municipal de fomento do cooperativismo e actividade emprendedora - Proxecto Semente. A finais do mes de maio terá lugar a gran venda de produtos da que estaredes debidamente informados.

Día da Ed. Física na rúa

Por segundo ano consecutivo participamos nesta iniciativa a nivel nacional, que busca o apoio para aumentar o horario de educación física e apostar por modelos de vida activos e saudables. Este ano o lema EVA (estilo de vida activo) foi o lema da xornada. Aquí tedes unha mostra das imaxes da xornada celebrada en María Pita, así como a súa repercusión nos medios de comunicación.

Listaxes provisionais do proceso de admisión 2019/20

O luns 8 de abril o consello escolar do centro foi informado do proceso de admisión de alumnado para o curso 19/20. Polo tanto a dirección do colexio fai públicas as seguintes listaxes provisionais de admitidos e non admitidos nos diferentes niveis. Informamos de que o prazo para presentar recurso a estas listaxes (con alegación xustificada de motivos), será ata o xoves 25 de abril, en horario de secretaría.

Terminado o periodo de reclamacións publicaremos a listaxe definitiva de admitidos. (sempre antes do 15 de maio). Nese momento, todas as solicitudes do alumnado que NON resultase admitido, enviarémolas á comisión de escolarización de A Coruña que procederá a asignar un colexio a todos-as eles antes do 20 de xuño, data na que se inicia o periodo de matrícula nos centros educativos de infantil e primaria.

Coa escritora María Reimóndez

O alumnado de 3º e 4º tivo a oportunidade de coñecer a autora do libro "O Xeito das Froitas". Despois de moitas preguntas, curiosidades e sinaturas de libros,  Sara e Bruno exerceron de periodistas nunha entrevista coa escritora que podedes ver a continuación.

Visitamos Riazor

Da man de La Opinión de A Coruña e o Depor, participamos un curso máis na iniciativa "Os Valores do Deportivo". Nesta ocasión tivemos a oportunidade de coñecer por dentro o Estadio de Riazor, ademáis de disfrutar dun interesante audiovisual da evolución do Depor e o fútbol, e por último estivemos cunha xogadora do Depor feminino e dous xogadores do Fabril. Como agasallo final, unha entrada para cada un para o vindeiro partido do Depor na casa.

Saídas do terceiro trimestre

Podedes consultar as saídas xa confirmadas no seguinte enlace e no taboleiro da entrada.

Solicitudes presentadas

A continuación indicamos as solicitudes presentadas no proceso de admisión de alumnado 19/20.

CURSO VACANTES SOLICITUDES
4ºEI 50 72
5ºEI 0 2
6ºEI 1 3
1ºEP 0 3
2ºEP 0 2
3ºEP 2 2
4ºEP 0 1
5ºEP 0 1
6ºEP 0 0

Os solicitantes que non autorizaran o cruce de datos coa Axencia Tributaria teñen ata o 5 de abril para achegar documentación xustificativa.

A publicación das listaxes provisionais de admitidos será, previsiblemente o martes 23 ou mércores 24 de abril. As listaxes definitivas antes do 15 de maio.

Agradecemento ao CRAT feminino

Durante dúas semanas de marzo o alumnado de 5º e 6º de primaria tivo a oportunidade de coñecer, aprender e divertirse coa iniciación ao rugby que chegou da man do equipo feminino do CRAT de A Coruña, e a través da campaña da Federación Galega de Rugby, "Semente do rugby". Debido ao éxito acadado, decidimos que en adiante, teremos unha unidade didáctica de rugby nestes cursos.

Por certo, parabéns as xogadoras do CRAT que este domingo gañaron a final da liga nacional en Madrid!!

Enquisas sobre o o estado da convivencia no centro

Este xoves 7 de marzo recibíchedes a información relativa a esta gran recollida de datos a nivel Galicia. Solicitamos a vosa participación masiva; familias, alumnado de 5ºe 6ºEP, profesorado e persoal de administración e servicios. Tedes ata o 17 de marzo. Para acceder á web e cumplimentar a enquisa coa vosa clave personalizada facede clic na imaxe. (se o navegador advirte que non é unha conexión segura, darlle a acceder igualmente, cumple todos os estándares de seguridade). Gracias a todos-as.