Actividade física e conciencia social

Onte, 4 de decembro de 2017, no colexio, os nenos de 5º de primaria puideron realizar unha actividade en educación física que levou a cabo Adrián Devesa, o noso profe de prácticas. Tratábase de meterse no corpo dunha persoa cega e as actividades que realizan. Nos fixemos dúas actividades: na primeira tivemos que tapar os ollos e facer grupos de tres, a actividade que tíñamos que facer tratábase de tirar unha pelota que dentro contiña uns cascabeis e tíñamos que escoitar e collela. A segunda tratrábase de taparnos os ollos e de ir con un bastón camiñando facendo un circuito sen axuda de ninguén. Foi unha moy boa experiencia!

Enma Buján Mouriño 5ºA.

Teatro con Caramuxo

O venres 1 de decembro o alumnado de 5 anos, 1º, 2º, 3º e 4º de EP disfrutaron da obra de teatro FEO de Caramuxo, dentro das actividades municipais de Ao Meu Xeito. Como vedes no vídeo, o pasaron xenial.

No Pleno Infantil con 5º,un curso máis.

O venres 20 de novembro asistimos ao pleno. Pasámolo moi ben; compartimos autobús co Anxo da Garda. Despois chegamos á Casa do Concello en María Pita, lemos o texto e fixemos as nosas aportacións. Estaba a Voz de Galicia e a televisión galega. Fixemos unhas fotos co alcalde .Díxonos que eramos uns dos mellores. Vouvos describir o Concello, ERA MOI BONITO!!!! Ademais había unha alfombra enorme por todas as escaleiras. No Salón de Plenos, había no teito unhas vidrieiras espectaculares. A verdade, foi unha experiencia preciosa. Valeria Riotorto 5ºB

Atletismo en INEF (novembro 2017)

El alumnado de sexto participamos, en las pistas de atletismo del INEF, en la actividad final de la unidad didáctica de atletismo. Al llegar las visitamos y hablamos de todas las partes que tiene una pista de atletismo. Después hicimos nuestra mini-olimpiada. Esta constaba de cinco pruebas: correr 40 metros lisos, hacer salto de longitud, hacer carreras de relevos de cuatro corredores, cada uno hacía 40 metros lisos, hacer lanzamiento de peso y por último correr 1.000 metros como prueba de resistencia. Sin duda que ahora sabemos bastante más del deporte del atletismo.

Alba Díaz 6ºA

Xuntos na Festa do Magosto

Venres 10 de novembro, semellaba complicado celebrar a festa, o orballo ameazaba ás nosas castañas quentiñas. Finalmente decidimos arriscar, e unha vez máis tivemos sorte. Unha gran celebración coa participación de todos e todas. Botade unha ollada ao vídeo recopilatorio para ver o ben que o pasamos.

HORRYWOOD

Durante estes días previos ao Samaín, temos a inmensa sorte de contar con moitas colaboracións de nais e pais que cos seus contacontos e historias terroríficas contribúen a que a nosa festa de Samaín luza máis e mellor. Por exemplo, a excepcional actuación coral de nais, pais e alumnas-os nesta representación que incluía os Premios Morcego de Ouro 2017, que seguro haberá que instaurar a partir deste ano. Moitísimas gracias por facer escola todos xuntos. Norabóa a todas e todos.