2 de maio, día lectivo

O martes 2 de maio haberá clase con total normalidade. É certo que na circular de inicio de curso figuraba como non lectivo, pero xa antes do nadal correximos na web esta incidencia, motivada pola elección, por parte do Concello, do día 8 de marzo como festividade local. Ademáis emitimos un aviso a todas as familias a través de Abalar Móbil.

Segunda semana da froita

Finalizando o mes de abril, realizamos esta segunda semana de reparto de froita gratuita a todo o alumnado e profesorado, durante os recreos. Con esta campaña sumámonos as iniciativas que favorecen o sentido a unha alimentación sana e saludable, difrutando de cinco froitas diferentes ao longo da semana. A finais de maio disfrutaremos da derradeira semana deste curso escolar.

Admisión de alumnado 17-18: Listaxes provisionais

Para ver as listaxes co alumnado admitido e non admitido para o vindeiro curso, basta con facer clic na imaxe. Lembrade que trátase dunhas listaxes provisionais, as definitivas publicarémolas antes do 15 de maio. Para terminar, informamos de que tedes cinco días para presentar calquera reclamación, por escrito e na secretaría do Colexio.

Simulacro de evacuación

O venres 21 de abril realizamos o simulacro anual de evacuación do Colexio. A novidade deste ano centrábase na realización desta actividade de acordo ao novo Plan de Autoprotección do centro, renovado recientemente, pola empresa especializada Gesplan. O resultado foi positivo, evidenciando unha boa preparación e coordinación de toda a población escolar.

Próximamente faremos público o novo documento, para que esté a disposición de calquera membro da comunidade educativa.

Campamentos de verán da Xunta

Xa está activada a campaña de verán de campamentos para a mocidade galega. Dende os 9 anos de idade hai unha atractiva oferta. Facendo clic na imaxe atoparedes toda a información desta convocatoria.

Terceiro trimestre

A partir do martes 18 de abril iniciaremos o último tramo do curso, que rematará 0 23 de xuño. Como sempre, agardamos un trimestre cargado de actividades e saídas, onde queremos salientar as actividades que conmemorarán o 25º aniversario do Colexio, e onde destaca a gran festa do día 22 de xuño. No medio teremos os resultados do proceso de admisión, novas semanas de reparto de froita, a conmemoración das Letras Galegas, aas avaliacións LOMCE, etc.

A xubilación de Mª José Varela

Con casi 40 anos de servizo como mestra, a compañeira Mª José Varela Barroso xubillase e comeza unha nova etapa da súa vida, na que queremos desexarlle moita saúde para disfrutala. Tamén aproveitamos para darlle as gracias por tantos anos de adicación e compromiso coa educación e o ensino.

Os seus alumnos e alumnas, que todavía están no Colexio, despedírona con flores, bicos e apertas.

Visitounos Chinto

Este venres 24 de marzo, o alumnado de 3º e 4ºEP disfrutou da visita do escritor Chinto (Pinto e Chinto). No vídeo podedes ver unha entrevista realizada por dous alumnnos.

Solicitudes presentadas no proceso de admisión.

Terminado o prazo de presentación de solicitudes informamos aos interesados-as, do número presentado:

4º Ed. Inf. 52 solicitudes
5º Ed. Inf. 4 solicitudes
6º Ed. Inf. 1 solicitude
1º Ed. Prim. 2 solicitudes
4º Ed. Prim 1 solicitude
5º Ed. Prim 2 solicitudes

Xa que hai máis demanda que prazas ofertadas, será necesario baremar escrupulosamente todas as solicitudes, polo que pedimos ás familias solicitantes que acheguen a documentación acreditativa dos criterios alegados. No caso da renda (se foi debidamente cuberta na solicitude) e o domicilio non será necesario, sempre e cando asinaran na solicitude a autorización para a verificación de datos por parte da Axencia Tributaria. Ata o 5 de abril poderanse presentar estes documentos na Secretaría do Colexio.

Antes do 25 de abril publicaremos as listaxes provisionais de admitidos.

Semana da Froita

Durante a semana do 13 ao 17 de marzo estamos a disfrutar da 1ª semana de reparto de froita entre todo o alumnado. Esta campaña de distribución de froita fresca na que participamosa nas escolas está financiada pola UE, Ministerio de Agricultura e Xunta de Galicia. Todavía en abril e maio disfrutaremos de un par de semanas máis. Nesta ocasión as mandarinas, plátanos, mazás, amorodos e uvas foron as froitas seleccionadas.