Resultados das enquisas de convivencia do 2019

Logo da realización de enquisas ao alumnado, profesorado, familias e persoal non docente sobre o estado da xestión da convivencia nos centros educativos galegos, a Consellería ven de presentar os resultados. Nós queremos compartir con toda a comunidade educativa do colexio os resultados específicos do noso centro, que indican en liñas xerais, un bo comportamento de todos os aspectos que conforman a convivencia e benestar no centro educativo. Por suposto que teremos que seguir traballando para mellorar, e dende aquí queremos abrir a porta, unha vez máis a propostas que axuden a unha mellora global e continua.

Inicio da actividade de REFORZA-T

O luns 20 de xaneiro comezan as clases desta actividade, antes chamada PROA, promovida pola Consellería de Educación e que desenvolverase polas tardes ata o remate do curso, . Consiste en clases de reforzo para o alumnado de 4º, 5º e 6ºEP. Os participantes son elixidos polos titores-as e o orientador do centro, agrupados polo nivel no que están escolarizados. Ao cargo destes grupos polas tardes estará unha mestra nomeada pola Administracción, Iría Mayo, que manterá unha coordinación fluida cos titores-as deste alumnado participante para acadar unha mellora tanto nos resultados académicos como nas dinámicas de traballo. Como coordinador deste proxecto estará Luis Seijas, orientador do Colexio.

Horarios dos grupos:

4ºEP: Mércores e venres de 16 a 18 h

5ºEP: Martes de 16 a 18.30 h e Xoves de 16 a 17.30h.

6ºEP: Luns de 16 a 18.30 h e Xoves de 17.30 a 19 h.

Segundo trimestre

Comezamos este trimestre con algunhas novidades. Nos vindeiros días inauguraremos un novo espazo da biblioteca situado na entrada do colexio, no que intentaremos crear un lugar de lectura orientado a novidades e a conmemoracións e temáticas diferentes.

Tamén agardamos que antes do 15 de xaneiro esté rematada a obra da pista polideportiva, e así volver a unha organización de actividades e recreos normalizada.

As saídas confirmadas deste segundo trimestre xa se poden consultar na web como no taboleiro.

Por último informamos de que o novo inspector asignado ao noso colexio é D. Elisardo López Varela.

Festival de Nadal 2019

Pasámolo moi ben este venres 20 de decembro coas diferentes actuacións de todo o alumnado do colexio. Queremos deixarvos unha mostra para que a disfrutedes coa familia e amigos. Trátase dunha lista de reproducción. Podedes acceder aos diferentes vídeos facendo clic na parte superior dereita do vídeo.

Bo Nadal e Feliz Ano 2020!!

Entrega de alimentos á Cociña Económica

O alumnado voluntario de 6ºA, en representación da comunidade educativa deste centro, entregou todos os produtos recollidos durante a campaña en favor da Cociña Económica. Queremos agradecervos a vosa solidaridade e compromiso de formación en valores para o alumnado do colexio. Moitas gracias!!

Entrevista coa escritora Paula Carballeira

Este venres 13 visitou o noso Centro Paula Carballeira. Traballáronse dous libros dela: "A tartaruga Amodovou" (en 1º e 2º EP) e "Bruxa e familia" (3º e 4º EP), Sorprenderon e gustaron moito os seus libros, pero sobre todo conectou moi ben co alumnado coa súa espontaneidade e cercanía. Aquí tedes a entrevista que lle fixeron Irene e Martín de 3ºEP.

Sensibilización na semana das persoas con discapacidade

Nesta ocasión, e gracias a COGAMI, o alumnado de 1º, 2º, 5º e 6ºEP disfrutou dunha amena sesión de toma de conciencia das dificultades diarias ás que se enfrontan as persoas con discapacidade.

Sensibilización e voluntariado

Coincidindo co Día Europeo do Voluntariado e a Semana de actividades encamiñadas a sensibilizar a sociedade sobre as dificultades das persoas con discapacidade, realizamos unha actividade co alumnado de 3º e 4º de EP, coa colaboración do Voluntariado Miúdo do colexio, integrado no Plan Proxecta. O alumnado comprobou as dificultades das persoas con discapacidade motórica , podendo valorar o esforzo e as dificultades as que se enfrontan cada día.