.

Listaxes definitivas de Fondolibros

Publicamos a listaxe definitiva de alumnado de 3º e 4º de Primaria do vindeiro curso, que será beneficiario do fondo solidario de libros de texto do Colexio, e que recibirán na maioría dos casos ata 6 libros.

Lembramos a todas as familias beneficiadas que a entrega dos libros será:

1. 3ºEP: xoves 6 de setembro de 9,30h a 12h na secretaría do centro.
  2. 4ºEP: venres 7 de setembro de 9,30h a 12h na secretaría do centro.

Tamén podedes consultar a vosa solicitude e os libros que recibides entrando na web de Fondolibros no menú "Cidadán"

Festa de fin de curso

Acabou o curso 17/18 coa tradicional Festa de Xogos, aquí podedes ver unha recopilación das mellores imaxes deste día. BOAS VACACIÓNS!!

Despedida do alumnado de 6º de Primaria

Un día antes do remate final do curso celebramos a graduación e despedida do alumnado de sexto de primaria acompañados de familias e profesorado. Como sempre un emotivo e bonito acto cheo de sonrisas, bágoas, e familiaridade. Dende aquí desexámoslles a mellor das sortes para todas e todos.

Concerto de Pablo Díaz co programa municipal Ao Meu Xeito

Como festa de fin de curso para infantil e 1ºEP, o mércores 20 de xuño celebramos un animado concerto con Pablo Díaz e a súa banda. Esta actividade foi con cargo ao programa Ao Meu Xeito do Servizo Municipal de Educación.

Xogos con materias reciclados

O alumnado de 1º a 4º de primaria e o profesorado realizaron moitos dos xogos que vedes nas fotos, baixo a coordinación de Juan, o profe de EF. Unha actividade máis do Proxecto Deportivo do Centro.