Día Internacional das persoas con discapacidade

Hoxe traemos a nosa portada unha actividade de sensibilización entre o alumnado, que pretende poñer en valor o traballo e as iniciativas para que as persoas con diferentes capacidades conten co apoio da cidadanía, sensibilizándonos para que todas as persoas poidan desenvolver ao máximo todo o seu potencial, independentemente das súas posibilidades.

Concretamente na aula de 1ºB fixeron unha actividade co título "O sentir das persoas con discapacidade visual". Foi unha dinámica divertida e tamén enriquecedora.

PUBLICACIÓN DA LISTAXE DEFINITIVA DE ADXUDICACIÓN DE MÁSCARAS

Publicada a listaxe definitiva de adxudicación de máscaras no taboleiro da entrada ao colexio.

EDUCANDO EN IGUALDADE

Queremos compartir con todas e todos vós unha pequena montaxe das actividades levadas a cabo con motivo do "Día Internacional contra a violencia de xénero". Porque nós berramos non a violencia á violencia, e ti?

O alumnado de infantil foi o encargado de curar con vendas cheas de amor todas as palabras feas que rompen o corazón en pedaciños.

E o alumnado de Primaria deseñou un cartel cun lema de rexeitamento da violencia de xénero en apoio da igualdade, e que utilizaremos para ilustrar o calendario escolar do próximo curso. Porque queremos 365 días de respecto e igualdade!!!

Aquí tedes un exemplo (evidentemente terá modificacións nalgúns días cando sexa publicada a orde do calendario escolar do vindeiro curso).

Calendario-22-23-1

E dende o Equipo de Biblioteca fixeron unha selección de lecturas a prol da igualdade e contra a violencia:

Convidamos a todos aqueles familiares que así o desexen a realizar algunha das lecturas seleccionadas para a ocasión, convertendo así a igualdade nun obxectivo común e compartido de toda a comunidade educativa.

CAMPACOLES NADAL

NON ESQUEZADES FACER A INSCRICIÓN ONLINE NO SEGUINTE ENLACE

fedapascoruna.org/inscripciones

PROXECTO "DONAS DE SI. SEMENTES DE SEU"

Queremos participar nun proxecto no que ademais de aprender moitas cousas, homenaxearemos ás nosas avoas e bisavoas. Neste vídeo tedes toda a información. Animámosvos a participar porque isto é para todos e todas!

Solicitude e reparto de máscaras en primaria 21-22

No DOG do venres 12 de novembro a Consellería de Educación realizou unha convocatoria para o alumnado de Educación Primaria para obter máscaras gratuitas. Resumimos a continuación a convocatoria:

• Todo o alumnado beneficiario do vale de material escolar neste curso NON terá que entregar solicitude. Recibirán as máscaras automáticamente.
  • Poden presentar solicitude os que non foron beneficiarios do vale de material, sempre e cando cumpran o requisito de ter unha renda familiar per cápita inferior a 6000 euros (renta 2019), ou se é alumnado de Educación Especial, se está tutelado pola Xunta ou se ten discapacidade recoñecida de máis do 65%.
  • Modelo de solicitude para descargar. (acompañar fotocopia do libro de familia)
  • Prazo e lugar: ata o 29 de novembro na secretaría do colexio. (Horario secretaría)
  • O martes 3 de decembro publicaremos a listaxe de beneficiarios das máscaras. (no taboleiro da entrada do colexio)
  • O reparto das máscaras realizarémolo no mes de decembro. Informaremos do procedemento.

Voltamos co MAGOSTO!!

Aínda que non puidemos voltar a unha normalidade que permitira que as familias participaran directamente na actividade, realizamos unha festa de magosto un pouquiño diferente coa presencia dun castañeiro que traballou duro para surtirnos de castañas a todas e todos. Como veredes no vídeo foi unha xornada festiva na que disfrutamos moito, e ademáis acompañados polo tempo.