Contos compartidos.

Na conmemoración das Letras Galegas fixemos un pequeno acto para recoñecer esta actividade entre familias, alumnado e colexio. Como colofón realizamos unha muiñeira global da que pronto teredes imaxes. Grazas!!

LETRAS GALEGAS 2018.

"A miña relación con Galicia e a miña opción pola súa lingua é simplente unha historia de amor"

CANTANDO A Mª VICTORIA MORENO.

Admisión de alumnado: Listaxes definitivas

Informamos de que non se presentaron reclamacións ás listaxes provisionais, polo tanto hoxe publicamos as listaxes definitivas de alumnado admitido e non admitido para o curso 2018-2019.

LISTAXES DE ADMITIDOS

LISTAXES DE NON ADMITIDOS

O alumnado admitido deberá formalizar a matrícula obrigatoriamente entre o 20 de xuño e o 02 de xullo, na secretaría do Colexio, aportando a documentación requerida. De non facelo así, perderánse os dereitos sobre a praza obtida. As solicitudes do alumnado non admitido as trasladaremos á Comisión de Escolarización de A Coruña, e serán weles os encargados de asignarlles unha praza noutro centro educativo.

Documentación a presentar:

Avaliacións individualizadas de 3ºEP e 6ºEP.

Un ano máis o Colexio participa nas avaliacións individualizadas de 3ºEP e na de final de primaria, para o alumnado de sexto. A primeira realízase a todo o alumnado galego de terceiro os días 23 e 24 de maio. A de sexto ten carácter censal, e este curso tocoulle ao noso centro participar nela, xunto con outros centros educativos de Galicia que foron seleccionados e aqueles que participen voluntariamente. A continuación informamos ás familias respectivas con sendas circulares.

CIRCULAR FAMILIAS DE 3ºEP

CIRCULAR FAMILIAS DE 6ºEP

40 anos de IAR

O pasado xoves 3 de maio a AAVV IAR , inauguró a súa exposición do 40º aniversario no CC do Castrillón. No acto o noso Colexio recibíu un agasallo pola súa colaboración coa organización veciñal. Facemos a todos-as os membros da comunidade educativa partícipes deste obsequio, e desexamoslles moita sorte.

Día da Educación Física na rúa.

Por primeira vez participamos nesta conmemoración que se celebra o 25 de abril. Impulsada polo Colexio de Licenciados en Ed Física de España, pretende poñer en valor as actividades que se realizan nas aulas de educación física e reclamar máis horas semanais para potenciar a actividade física e os hábitos saudables.

O Victor López Seoane, Curros Enrríquez, San Pedro de Visma, Juan Fdez. Latorre e Alfonso X el Sabio de Cambre realizamos unha actividade conxunta con exhibicións incluidas e terminando cun mosaico de rpaces co logo +EF. Todo un éxito, que agardamos se repita cada ano con maior participación.

GALERÍA FOTOGRÁFICA EN LA VOZ DE GALICIA

Listaxes provisionais do proceso de admisión de alumnado 2018-19.

O prazo de reclamacións termina o 30 de abril. As listaxes definitivas publicarémolas o 14 de maio.