Empezan as saídas

A partir desta semana comezan as primeiras saídas ao teatro. Como é costume no enlace Calendario de saídas teredes a información actualizada de todas as actividades que se realizan fora do centro, por trimestre.

Novedades en Abalar Móbil

Dende este curso a aplicación permite que enviemos enlaces activos a circulares, arquivos e webs. Isto era unha demanda do colexio que por fin veuse cumprida. Isto permitirá no futuro que enviemos as circulares exclusivamente a través desta aplicación, conseguindo un importante aforro en papel, impresión e sobre todo colaborar co medio ambiente. Lembrade que tedes que ter a aplicación actualizada.

Actividades extraescolares 17/18

A partir do luns 2 de outubro comezan todas as actividades extraescolares. Podedes consultar o calendario facendo clic na imaxe.

O planetario móvil de Edu Caixa no cole

O martes 26 de setembro atopámonos cunha sorpresa . Era un planetario!!! No planetario observamos a estrela polar que semella que nunca se move. Tamén como a Terra fai o movemento de rotación para que sucedan o día e a noite. Despois de esta información pasamos a ver o ceo de outono , coa historia de grandes “deuses” e, como non, a osa menor, maior , un guerreiro moi importante, o can menor e o can maior ... a verdade é que non o imaxinaba tan fermoso! Logo, o ceo de inverno que tamén era precioso aínda que a mín gustoume máis o de outono. Iso sí, foi insoportable a calor que pasamos!!! Eu recomendaría para outra vez dividir a clase en dous grupos para facer a visita.

Noa de 5ºB

Camiños escolares seguros, ANCAS

Na Semana Europea da Movilidade,  acabase de facer accesible o visor das rutas dos camiños escolares A.N.C.A.S.  Como vedes ao acceder hai un mapa xeral con todas as rutas dos diferentes colexios, onde por suposto, aparece o noso centro. Cando fagades clic nel veredes os planos das diferentes rutas ao cole elaboradas polos responsables do Proxecto ANCAS. Aquí teredes esta información, tanto para descarga como para consulta.

Animádevos a participar nos camiños seguros ao noso cole.

Calendario de reunións

Presentamos os días e horario destas reunión. Observade que houbo un intercambio de horas o día 25 entre 4 e 5 anos e 5º e 6º de primaria, con relación ao que figura na circular de inicio de curso.

18 de setembro -16 h. - 3 anos e 1ºEP

18 de setembro -17 h -  3ºEP e 4ºEP

25 de setembro -16 h. - 5ºEP e 6ºEP

25 de setembro -17 h. - 2ºEP

25 de setembro -18 h.  - 4 anos e 5 anos

Empezan as clases do curso 2017-18

Este luns 11 de setembro iniciamos as clases do presente curso no horario habitual de 9 a 14h. ünicamente o alumnado de 3 anos terá un horario reducido para dar cumprimento ao periodo de adaptación, que durará dúas semanas.

Comezan tamén os servizos de madrugadores e comedor.

En canto as actividades extraescolares, durante este mes de setembro, funcionará exclusivamente a proposta lúdica do Concello de conciliación, CÓXEGAS, cun horario entre as 16 e as 18h de luns a venres. A partir de outubro iniciaremos o resto das actividades.

Listaxes de material e datas de entrega

A entrega dos libros e material escolar de Infantil e 1º e 2º de Primaria será o mércores 6 e xoves 7 de setembro, entre as 10,30h e as 12,30h. No resto de cursos a entrega será co inicio das clases.

LISTAXES DE MATERIAL:

PRIMEIRO - SEGUNDO - TERCEIRO - CUARTO - QUINTO - SEXTO

O luns incorporaremos as listaxes restantes

Profesorado para o curso 2017-18

Realizada a adscrición, xa podedes consultar a configuración do profesorado para o presente curso.

TITORÍAS               ESPECIALIDADES

Curso 2017-2018

Benvidos!!. Tras o descanso do verán, xa estamos preparando o inicio do curso. O día 1, venres informaremos nesta web dos novos titores e titoras. Estade atentos tamén, porque publicaremos as listaxes de material e os días e horas de entrega para infantil e 1º e 2º. Tamén outras novas, como o calendario, reunións cos titores, etc, as colgaremos neste espazo web. Tamén lembramos que as clases darán comezo o luns 11 de setembro ás 9h.

Dende o Equipo Directivo desexamos a todos-as un feliz curso.