Elección de días non lectivos

O luns 15 de outubro o consello escolar ratificó a decisión do claustro de elixir os días 2 de novembro de 2018 e 20 de maio de 2019 cono non lectivos. A elección destes dous días débese a que os dous días festivos locais que escolleu o Concello caen e días que non hai clases. Esta elección está consensuada cos centros da zona, especialmente co IES Monte das Moas.

Simulacro

Este venres 5 de outubro realizamos o simulacro anual de evacuación do edificio. Nesta ocasión baixo a supervisión da empresa especializada Gesplan que ademáis axudounos a introducir un elemento que fixo máis real e creible o simulacro, o fume. A evacuación foi realizada con éxito en 4 minutos e 30 segundos, e non rexistramos ningún incidente.

Saídas do primeiro trimestre

Xa está dispoñibles para consulta. Hai que ter en conta que actualizaremos este calendario na medida que incorporemos novas saídas.

Novidades EDIXGAL

Dende este curso 18/19, o alumnado de 5º e 6ºEP conta con tres novidades destacadas:

1. A incorporación da Editorial Planeta aos contidos das diferentes materias
  2. Os armarios de carga das aulas están adaptados aos novos equipos.
  3. A existencia dun Servizo Premium de soporte de atención telefónica para centros e familias.

Na reunión do luns 24 nas titorías, afondaremos en estas e outras novidades.

Uso da aplicación Abalar Móbil

Se todavía non tes descargada esta aplicación adícalle cinco minutos a visionar o seguinte vídeo, e non dubides e activala para manterte informado-a.

Comezan as clases

Con motivo do inicio das clases este mércores 12 de setembro queremos aproveitar para dar unha agarimosa benvida a todos-as. Aproveitamos para deixar dous importantes documentos informativos e de consulta para todo o curso.

CALENDARIO       CIRCULAR DE INICIO

Entrega de libros e material escolar

Como anticipamos en días pasados, a entrega de materiais e libros para o alumnado de infantil, 1º e 2º de Primaria, será o xoves 6 e o luns 10 de setembro entre as 10,30h e as 12,30h nas aulas correspondentes. No resto de cursos, o alumnado traerá o seu material o primeiro día de clase.

LISTAXES DE MATERIAL:

1º ED. PRIMARIA           2º ED. PRIMARIA

3º ED. PRIMARIA           4º ED. PRIMARIA

5º ED. PRIMARIA           6º ED. PRIMARIA

Reunión cos pais e nais de 3 anos

Informamos de que o luns 10 de setembro ás 16,30h, terá lugar a reunión de inicio de curso das titoras coas familias do alumnado de 4ºEI (3 anos), tal e como informaramos na reunión do mes de xuño. Agardamos a vosa presencia neste importante encontro, onde as titoras, Mar (lazo lila) e Ana (lazo laranxa), informarán dos aspectos e cuestións máis relevantes neste comezo de curso, así como aclarar calquera dúbida.

A convocatoria das reunións do resto dos cursos estará dispoñible na circular de inicio de curso que entregaremos o primeiro día de clase. Previsiblemente a maioría delas terán lugar os luns 17 e 24 de setembro pola tarde.

Profesorado no curso 18/19

A continuación podedes consultar como queda adscrito o claustro do profesorado para este curso:

TITORÍAS                ESPECIALIDADES

Estamos de volta co curso 2018-19

Ola a todas e todos. Agardamos que disfrutárades do verán ao máximo e que servira para coller novas forzas e ilusións. O certo é que a partir do luns 3 de setembro o colexio estará aberto no seu horario habitual para facer calquera xestión ou consulta. Como ven sendo habitual nestes primeiros días publicaremos as datas e horas para entregar os materiais e libros nas aulas de infantil e 1º e 2º de primaria, o resto de alumnado xa o traerán eles o primeiro día de clase. Seguramente contade que o xoves 6 e luns 10 serán os días de entrega, pero non vos preocupedes porque o martes xa publicaremos as listaxes de materiais e confirmación de horarios de entrega. O alumnado de 3º e 4º de primaria, beneficiario de Fondolibros ten que recoller os seus libros no horario e datas indicados a finais do curso pasado. Moito ánimo e feliz curso!!.