Activ. extraescolares

Actividades extraescolares 17/18

A partir do luns 2 de outubro comezan todas as actividades extraescolares. Podedes consultar o calendario facendo clic na imaxe.

Inicio das actividades extraescolares

Ao marxe do programa Cóxegas que comezó co inicio das clases, este luns 3 de outubro iniciamos toda a oferta de actividades extraescolares, tanto as propias da ANPA como as promovidas polo Concello.

O horario das mesmas, así como a súa ubicación e días, o podedes consultar facendo clic na imaxe.

Torneo de futbol organizado por AMPAS

El sábado 12 de Diciembre los alumnos de Fútbol participaron en el I Torneo de Navidad organizado por las Ampa de colegios públicos de la ciudad de  que se celebro en Planeta Coruña.

Los alumnos del Fernandez Latorre participaron en la categoría de Prebenjamines (1 y 2 de E.P.) y Benjamines (3 y 4 de E.P.) quedando cuartos y segundos de sus respectivas categorías.

Desde el APA queremos darles la enhorabuena y animar a todos los alumnos que les guste este deporte, sobre todo a los de la categoría de Benjamines, a que se apunten a la actividad.

Os dejamos las fotos del torneo para que veáis los bien que lo pasaron y el trofeo conseguido por los mayores.

CLASES DE GUITARRA

De momento NON sera posible dar novas altas na actividade de GUITARRA xa que segundo o profesor, con máis alumnos a actividade non sería dada nas condicións adecuadas supoñendo unha merma na calidade da actividade.

De tódalas formas, os interesados poderán apuntarse nunha lista de AGARDA, para que no caso de haber baixas na actividade, se poidan apuntar os alumnos que figuren na devandita lista.

Moitas grazas!

TEMOS GRUPO DE DANZA

Moi boas tardes soci@s, comunicámosvos con gran placer que TEMOS GRUPO DE DANZA, polo cal, ós que fixéchedes as preinscripcións, pregámosvos que pasedes pola oficina para formalizar a alta na actividade.

Recordamos o horario da actividade:

MARTES  e VENRES de 16:00 a 17:00