Activ. extraescolares

Encuentro deportivo de BALONCESTO

Boas familias!

Antes da finalización do trimestre, a Federación de Apas está a facer uns encontros deportivos para darlle un toque máis ameno ás actividades.

Nesta ocasión trátase do grupo de Baloncesto, que fará esta tarde un partidillo co grupo do CEIP Raquel Camacho, no horario e condicións habituais da actividade.

Esperamos que a rapazada o disfrute mogollón.

Saúdos!

FOTO_BALONCESTO

CIRCULAR OFERTA DE ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES CURSO 23/24

CEIP J.F.L. HORARIO DE ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES APA CASTRILLÓN 23-24

EXTRAESCOLARES_23_24

CIRCULAR

Extraescolares; inscripción en natación 23/24

Adxuntamos a información e o formulario para solicitar a actividade de natación escolar, dentro do programa de actividades extraescolares que oferta a ANPA a través do Concello de A Coruña.

INFORMACIÓN                                       SOLICITUDE

CAMPAÑA NATACIÓN ESCOLAR 22/23

CAMPAÑA NATACIÓN ESCOLAR

CURSO 22-223