Animación á lectura

Contacontos con Celtia Figueiras

Xa rematando o curso tivemos a fortuna de que viñera ao noso colexio a contacontos Celtia Figueiras. Cos seus "xigantescos libros" conseguiu que todos e todas nos mergulláramos na súas historias, engaiolados pola súa voz e expresividade. Foi unha verdadeira delicia escoitala. Parabéns polo seu traballo e moitísimas grazas.

Aquí deixamos unha pequena mostra da súa animación.

CONTAVENRES "LA OVEJITA QUE VINO A CENAR"

Xa a piques de rematar o curso, Zoe, Martina e Daniela, de 3º B, léronnos e interpretaron na Biblioteca "La ovejita que vino a cenar", de Steve Smallman. Un libro delicioso que nos axuda a entender que o amor e a dozura pode cambiar ata a un terrible lobo.

Fixérono moi ben, caracterizáronse para a a súa actuación e prepararon ata un decorado.  Desde aquí só podemos darlles as grazas e dicirlles que non deixen de amar a lectura.

Grazas, rapazas!

CONTOS EN FAMILIA: "A HORTA DE SIMÓN"

Esta vez non foi unha nai quen veu contar un conto coa súa filla: foi unha avoa (Olga) coa súa neta (Lucía). Contáronnos "A horta de Simón", de Rocío Alejandro, a historia dun coelliño que sementa todo tipo de hortalizas. Proxectaron o conto e faláronnos de como había que facer para obter boas colleitas.

Para rematar obsequiáronnos con sementes variadas, chuches e un roscón de améndoa de Vilalba que estaba para chuparse os dedos.

Ademais fixérono de marabilla.

Moitas, moitas, grazas!

CONTOS EN FAMILIA: "VAIA LOBO!"

Esta

vez, Daniela, Carlota, a súa nai e Annabel, nai de Aimar e Enara fixéronnos pasar un tempo moi divertido coa historia dun lobo que quere comer a todos ata que...

Velaquí unha pequena mostra dese momento.

Moitísimas grazas!

CONTAVENRES "RITA"

Este venres, Noa, Ale, Eva, Lucía, Martina e Silvia, alumnas de 3º de Primaria, contaron "Rita", de Chaundler Rachel, unha historia que nos fala dunha bolboreta un pouquiño imprudente que por non escoitar ás demais pasou un pequeno apuro. Menos mal que sempre hai alguén disposto a botar unha man!

Prepararon debuxos, escenario e fixérono moi, moi ben. Dámoslles a noraboa e dicímoslles que sigan así, que son unhas contacontos fenomenais.

Grazas!

CONTAVENRES "A CABRA BOBA"

Hoxe, Laura, Ainoa, Adriana, Miriam, Lucía e Karla, fixéronnos pasar un tempo moi divertido coa lectura de "A cabra boba", de Pep Bruno. Fala dunha cabra que aparece subida a un tellado despois de buscala por toda a aldea e que conseguen levar ao seu sitio ofrecéndolle o que máis lle gusta.

Lérono e contárono moi ben, utilizando tamén uns monicreques que elas mesmas fixeron. Son unhas artistas!

Moitas grazas, mozas!

CONTAVENRES "UNHA PARELLA DIFERENTE"

Este venres, Hugo, Adrián e Borja, alumnos de 4º de Primaria, contaron "Unha parella diferente", de Daniela Kulot. Un libro moi divertido no que un crocodilo e unha xirafa axúdannos a caer na conta de que non importan o aspecto nin as diferenzas; o que verdadeiramente importante é quererse.

Grazas, mozos! Sodes uns contacontos estupendísimos!

CONTOS EN FAMILIA: "HONORATO, O RATO NAMORADO"

O martes 24 de abril, Paula, de 3º B, e a súa nai, Sonia, deleitáronnos coa lectura de "Honorato, o rato namorado", un texto de Antonio García Teijeiro que nos fala de palabras de cores e do imposible amor que Honorato sente pola Lúa. As dúas fixérono moi ben e conseguiron meternos na historia e mergullarnos nos fermosos poemas que Honorato creaba para a súa namorada. Velaquí unhas imaxes e un vídeo dun fragmento da lectura.

Moitísimas grazas!

CONTAVENRES "TOMÁS O BROMISTA"

Hoxe, antesala do Día Internacional do Libro, Eva, Martina e Paula, de 3º B, leron "Tomás o bromista", un texto de Jorge Rico, que conta a historia dun rapaz ao que lle encanta gastarlle bromas aos demais, ata que un bo día...                   ... ocorre algo inesperado.

Fixérono moi ben e só podemos dicirlles que sigan así, sendo grandes "contadoras", así que, moitísimas grazas, rapazas!

Sodes estupendas!