Animación á lectura

Entrevista coa escritora Paula Carballeira

Este venres 13 visitou o noso Centro Paula Carballeira. Traballáronse dous libros dela: "A tartaruga Amodovou" (en 1º e 2º EP) e "Bruxa e familia" (3º e 4º EP), Sorprenderon e gustaron moito os seus libros, pero sobre todo conectou moi ben co alumnado coa súa espontaneidade e cercanía. Aquí tedes a entrevista que lle fixeron Irene e Martín de 3ºEP.

CONTAMÉRCORES "UNHA FELIZ CATÁSTROFE"

Hoxe, 27 de novembro, Daniela e Ainhoa, de 6º, léronnos "Unha feliz catástrofe". Unha historia de Adela Turín coa que a través dunha familia de ratos fainos entender da importancia de compartir as tarefas do fogar.

Leron como verdadeiras contacontos profesionais, por iso desde aquí só podemos dicirlles Grazas! e...

...Esperámosvos cunha nova lectura!

CONTAMÉRCORES "PETE O GATO"

Hoxe, no tempo do recreo lemos o conto de "Pete, o gato", de Eric Litwin. Un gato que a pesar dos problemas, nunca perdía a alegría nin as ganas de cantar. Pasámolo moi ben!

CONTAMÉRCORES "NON QUERO SER UN POLBO"

O mércores 13 de novembro, dúas rapazas de 2º de Primaria fixéronnos pasar un tempo estupendo coa historia "Non quero ser un polbo", de Francesca Chessa.

Elas mesmas fixeron monicreques e representaron ese conto de marabilla.

Parabéns! Seguro que serán unhas contacontos profesionais!

Día da Biblioteca - Mochilas viaxeiras

24 de outubro Día das Bibliotecas, e no colexio aproveitamos para o reparto das mochilas viaxeiras, unha actividade de animación á lectura para disfrutar en familia. Dúas mochilas por curso con diferentes libros e un caderno para pensar en voz alta.

Un traballo do Equipo de Biblioteca e do Equipo de Dinamización da Língua Galega. Parabéns!!

CONTACONTOS DÍA DA BIBLIOTECA 2019

Comezamos cos nosos contacontos á hora do recreo. Para celebrar o Día da Biblioteca, lemos "La bibliotecaria de Basora", de Jeanette Winter. Unha fermosísima historia baseada nun feito real.

Na guerra de Irak, alguén decide poñer a salvo o que considera o maior tesouro: os libros.

CONTAVENRES: "UN GRAN SOÑO"

Hoxe, penúltimo día dos contacontos, Daniela e Zoe leron "Un gran soño", de Felipe Ugalde. Con esa historia fóronnos explicando como se formou a constelación do crocodilo.

Fixérono moi ben, con moito entusiasmo e mesmo tiveron un enorme crocodilo ao seu lado.

Merecen grandes felicitacións.

Parabéns!

Moitas grazas, artistas!

CONTAVENRES: "CUANDO UN ELEFANTE SE ENAMORA"

Hoxe, un grupo de alumnas de 4º de Primaria (Daniela, Claudia, Zoe e Martina) leron e escenificaron "Cuando un elefante se enamora", de Davide Cali. Había que ver todo o que era quen de facer aquel pobre elefante por amor.

Unha historia moi simpática, moi ben lida e moi ben escenificada (con pombas de xabón incluídas). Aquí temos, de seguro, unhas contacontos profesionais en pouco tempo.

Parabéns e moitas grazas!

CONTAVENRES: "SACAPENAS"

Esta vez, Eva e Ainoa leron "Sacapenas", de Anthony Browne.Amosáronnos como noutras culturas hai uns pequenos bonecos que axudan a que as preocupacións non nos impidan durmir; son os "sacapenas".

Fixérono moi ben e mesmo entregaron algúns deles para que o alumnado asistente á lectura puidese velos e tocalos.

Moitísimas grazas por tan boa lectura, rapazas!