Conmemoracións

Na festa do Voluntariado Miúdo

Como colofón a nosa participación no proxecto de voluntariado, unha representación do alumnado do colexio participou na festa de final de curso na Cidade da Cultura en Santiago, xunto a outros centros de Galicia que durante o curso desenvolveron actividades de voluntariado. Dende a dirección do colexio queremos felicitar e dar as gracias a todo o alumnado que durante o curso participou como voluntario-a nas diferentes actividades realizadas, adicando unha parte do seu tempo na axuda aos demáis. E tamén ao profesorado que fixo posible esta iniciativa coa súa implicación. Noraboa!!

Festa fin de curso

Terminou o curso 18/19 coa Festa de Xogos de costume, unha actuación de teatro do Andamio para os peques de infantil e un espectáculo de acrobacias e risas a cargo de Circo Chosco para toda primaria.

Froita e voluntariado

As dúas semanas da froita terminan nestes inicios do mes de xuño. Este ano incorporamos esta actividade de alimentación saudable dentro do proxecto de Voluntariado Miúdo. O alumnado participante colaborou en diferentes tarefas como o reparto, a recollida de desperdicios no patio, a elaboración de carteis e por último a utilización dos restos de froita para elaboración de compost.

Conmemoramos o Día das Letras Galegas

Xornada de xogos tradicionais, onde os maiores ensinaron e axudaron aos máis pequenos na recuperación de xogos de sempre. Logo entrega de diplomas e premios para alumnado e familias participantes nos contos compartidos.

Gran éxito do mercadillo de xoguetes

Coa colaboración de todos-as realizamos unha vez máis esta actividade solidaria, nesta ocasión, para recoller fondos para a ONG Miradas al Mundo, que invertirá o recaudado no seu proxecto de pozos de auga potable en Guinea Bissau.

Logo de pasar todo o alumnado durante o luns e o martes, decidimos manter ata o xoves o mercadillo aberto pola tarde e o recreo, para que poidan seguir mercando as cousas expostas. Cando remate esta semana contabilizaremos os cartos reunidos e o notificaremos a través da web. Moitas gracias!!

Día da Paz

Como acto central desta conmemoración, formamos o símbolo da paz entre todo o alumnado e profesorado. Tamén participaron os responsables da Biblioteca Municipal do Castrillón, alumnos do IES de Monte das Moas e familias que espontaneamente uníronse ao acto. Tratábase dunha actividade impulsada pola Plataforma Cidadana pola Paz na que os centros educativos do barrio e a AAVV de IAR xunto co Centro Cívico participamos como colofón a un curso cheo de actividades, charlas, exposicións, etc...co denominador común da non violencia.

Lembrade que o luns e martes, 4 e 5 de febreiro faremos o mercadillo de xoguetes. Seguimos recibindo as vosas doazóns ata o venres. Gracias.

Festival de Nadal 2018

Un ano máis estupendo Festival de Nadal cunha fantástica participación de todo o alumnado. Aquí deixamos unha boa mostra.

Recollida Solidaria para a Cociña Económica

O xoves 20 de decembro un equipo dos nosos voluntarios-as realizaron tarefas de traslado e representación de toda a comunidade educativa do Colexio que colaborou na recollida solidaria. Grazas un ano máis pola vosa sensibilidade e colaboración.

Día das Persoas con Discapacidade e Voluntariado

O mércores 5 de decembro conmemoramos esta data adicando a xornada as persoas con discapacidade visual. Para isto contamos coa colaboración de Covadonga, traballadora da ONCE, que realizou talleres de braille co alumnado de 4º, 5º e 6º de primaria. Por outra banda o resto do alumnado experimentou, dun xeito lúdico as diferentes sensacións que viven diariamente as persoas con ceguera, todo realizando un circuito cos ollos tapados pero coa colaboración extraordinaria dos nosos-as voluntarios-as do proxecto de Voluntariado Miúdo que o fixeron xenial. Aquí tedes unha mostra en imaxes.

25 Aniversario: acto institucional

Este mércores 7 de xuño celebramos,nun acto de caracter institucional, os 25 anos do Colexio. Foi un emotivo e bonito acto no que reunimos as autoridades educativas (Inspector Xefe, Concelleira), e unha representación importante do profesorado, familias-APA, alumnado, persoal non docente, AAVV Iar, Centro Cívico-Biblioteca, IES Monte das Moas,...Aproveitamos para inaugurar a exposición dos 25 anos do colexio, que a partir de agora poderedes visitar todsos-as, e compartir lembranzas arredor do noso querido cole. Queremos dar as gracias a Donaire por colaborar unha vez máis con nós compartindo a súa música e cancións, tamén ao CEFP Paseo das Pontes e ao IES de Leixa (Ferrol), que colaboraron coa merenda e os carteis e lonas conmemorativas, respectivamente.

O xoves 22 de xuño será o turno, durante todo o día, para a Gran Festa do 25º Aniversario, para todo o alumnado, exalumnado e familias. Xogos, maxia, clown, malabares, música, bailes, talleres, contacontos, hinchables, etc, conformaran o programa, que pronto coñeceredes.