3º Ciclo

Proxecto Semente: entrega de licencias

O pasado martes 17 de abril tivo lugar no Salón de Plenos do Concello de A Coruña a entrega de licencias de venta ambulante ás cooperativas participantes no proxecto educativo e de emprendemento Semente. Un ano máis participa o noso Colexio con dúas cooperativas, unha de 6ºA e outra de 6ºB. O acto estivo presidido polo Alcalde e o Concelleiro de Emprego. O 24 de maio terá lugar, na zona do Obelisco, o gran mercado de productos de todas as cooperativas participantes. Norabóa pola iniciativa ás titoras e ao alumnado.

Teatro en inglés no Anxo da Garda

Os nenos e nenas de 6º fomos ao colexio do Anxo da Garda onde houbo unha obra de teatro de inglés que se titulaba 'The Sword in the Stone'. Foi moi divertido.  Cando nos sentamos para que comezara a obra, a Bruxa Morgana foi onde ao público a coller dous rapaces e unha rapaza. A sorpresa foi que me elixiu a min. Esa foi unha experiencia moi divertida, tiven que representar á princesa Xinebra. Todo o mundo ría e escoitaba atentamente.
A obra trataba do Rei Arturo, Sir Robin, Mago Merlín, Princesa Xinebra e a Bruxa Morgana.
As palabras que dixen foron: 'Oh yes!' e 'I don't no'. Foi moi divertido pasámolo moi ben!!. (Carla 6ºA)

Robots pintores na Domus

Hoy el alumnado de sexto B, (otro día fueron los de A) hizo una visita al primer museo interactivo del mundo, dedicado al ser humano el famoso “Domus”donde han observado todo lo que hay en su interior; pero lo mas importante hoy fue el taller de Robots Pintores, donde todos los alumnos de sexto B hicieron robots que pintan con distintos materiales.
Por ejemplo:vasos,pilas,motores, corchos... donde cada alumno  hizo su propio modelo, los ponian en una arena y se probaban.
Bueno esto ha sido la visita de sexto B,espero que para el futuro todos los cursos vayan, se lo pasen genial y descubran cosas nuevas.
Autor: Samuel Fernández Rodríguez 6B

Renovación de equipos en EDIXGAL

Dende novembro agardábamos a chegada dos novos portátiles para o alumnado de 5º e 6º de EP. Finalmente foi o venres 2 de febreiro, o día da estrea. Trátase de equipos máis grandes e potentes que facilitarán o desenvolvemento do proxecto, tanto no colexio como nos propios fogares.

Apoiando ao Depor

O sábado 27 de xaneiro o alumnado de 6ºEP tivo a oportunidade de acudir ao encontro do Depor contra o Levante. Invitados polo club e A Opinión pola nosa participación no programa Os Valores do Depor. Ao final a victoria deportivista non foi posible, tivemos que conformarnos cun empate a dos tantos, pero pasámolo xenial.

Concerto didáctico

Terminando o mes de xaneiro asistimos ao concerto didáctico deste curso. Tratouse de Odeiko co seu traballo "Cousas de Catro", acerca da percusión e a importancia do traballo en equipo e a utilización de diferentes materiais.

Historia e valores do Depor

Xoves 18 de xaneiro, o día sinalado para achegarnos ata Abegondo, concretamente nas instalacións da Cidade Deportiva do Depor. O alumnado de 6ºEP, foi nesta ocasión o elixido. Foron dúas horas moi especiais nas que poidemos disfrutar do entrenamento do Depor. Pero tamén tivemos a oportunidade de coñecer a historia do clube, moitas anécdotas e os valores que o deportivismo quere transmiitir. Por último recibimos a visita de o cancerbeiro deportivista, o galego Rubén, e a xogadora do Depor feminino, Sara. Responderon a moitas das nosas preguntas e para terminar entregaronnos agasallos e quedamos invitados a asistir ao vindeiro partido de liga en Riazor, contra o Levante. Forza DEPOR!!!