3º Ciclo

Novidades EDIXGAL

Dende este curso 18/19, o alumnado de 5º e 6ºEP conta con tres novidades destacadas:

1. A incorporación da Editorial Planeta aos contidos das diferentes materias
  2. Os armarios de carga das aulas están adaptados aos novos equipos.
  3. A existencia dun Servizo Premium de soporte de atención telefónica para centros e familias.

Na reunión do luns 24 nas titorías, afondaremos en estas e outras novidades.

Despedida do alumnado de 6º de Primaria

Un día antes do remate final do curso celebramos a graduación e despedida do alumnado de sexto de primaria acompañados de familias e profesorado. Como sempre un emotivo e bonito acto cheo de sonrisas, bágoas, e familiaridade. Dende aquí desexámoslles a mellor das sortes para todas e todos.

Mercadillo do Proxecto Semente

O venres 25 de maio na Praza de María Pita celebrouse o mercado de cooperativas escolares do Proxecto Semente, programa de cooperativismo do Concello. O noso cole participou con dúas cooperativas, unha de 6ºA e outra de 6ºB. Finalmente foi todo un éxito de participación e ventas, e que rematou coa concesión para o noso centro, co Premio ao colexio máis implicado no proxecto (300€). Norabóa ao alumnado de sexto e ás súas titoras, Carmen e Judit polo traballo realizado, e lembramos que o 10% do recaudado sera donado ás ONGs Miradas al Mundo e Ana Bella.

Proxecto Semente: entrega de licencias

O pasado martes 17 de abril tivo lugar no Salón de Plenos do Concello de A Coruña a entrega de licencias de venta ambulante ás cooperativas participantes no proxecto educativo e de emprendemento Semente. Un ano máis participa o noso Colexio con dúas cooperativas, unha de 6ºA e outra de 6ºB. O acto estivo presidido polo Alcalde e o Concelleiro de Emprego. O 24 de maio terá lugar, na zona do Obelisco, o gran mercado de productos de todas as cooperativas participantes. Norabóa pola iniciativa ás titoras e ao alumnado.

Teatro en inglés no Anxo da Garda

Os nenos e nenas de 6º fomos ao colexio do Anxo da Garda onde houbo unha obra de teatro de inglés que se titulaba 'The Sword in the Stone'. Foi moi divertido.  Cando nos sentamos para que comezara a obra, a Bruxa Morgana foi onde ao público a coller dous rapaces e unha rapaza. A sorpresa foi que me elixiu a min. Esa foi unha experiencia moi divertida, tiven que representar á princesa Xinebra. Todo o mundo ría e escoitaba atentamente.
A obra trataba do Rei Arturo, Sir Robin, Mago Merlín, Princesa Xinebra e a Bruxa Morgana.
As palabras que dixen foron: 'Oh yes!' e 'I don't no'. Foi moi divertido pasámolo moi ben!!. (Carla 6ºA)