3º Ciclo

O alumnado de 5ºEP no Pleno Infantil

O luns 19 de novembro participamos no pleno infantil con outros compañeiros da cidade. Fixemos reflexións e peticións ao Alcalde para mellorar a situación da infancia na cidade e no resto do mundo. Aqui podedes ver algunhas imaxes e enlaces a outros medios informativos que recolleron a noticia.

VÍDEO EN LA OPINIÓN DE A CORUÑA

Obra de teatro no Samaín 2018

Moitas gracias as nais, pais e alumnado de 5º e 6º de primaria que un curso máis crearon e representaron esta obra que contou cunha gran acollida na noite do Samaín. Tamén a Juan . titor de 6ºA, que colaborou cos rapaces na decoración específica e iluminación.

Estudando as algas en sexto

Aquí vos deixamos unha reseña desta interesante actividade realizada polo alumnado de 6ºEP en colaboración coa Universidade de A Coruña. Unha actividade de pequenos investigadores realizada no ámbito das ciencias naturais e impulsada pola alumna de prácticas da UDC, Lorena Portela e o seu titor no cole Juan J. Fernández.

Novidades EDIXGAL

Dende este curso 18/19, o alumnado de 5º e 6ºEP conta con tres novidades destacadas:

1. A incorporación da Editorial Planeta aos contidos das diferentes materias
  2. Os armarios de carga das aulas están adaptados aos novos equipos.
  3. A existencia dun Servizo Premium de soporte de atención telefónica para centros e familias.

Na reunión do luns 24 nas titorías, afondaremos en estas e outras novidades.

Despedida do alumnado de 6º de Primaria

Un día antes do remate final do curso celebramos a graduación e despedida do alumnado de sexto de primaria acompañados de familias e profesorado. Como sempre un emotivo e bonito acto cheo de sonrisas, bágoas, e familiaridade. Dende aquí desexámoslles a mellor das sortes para todas e todos.

Mercadillo do Proxecto Semente

O venres 25 de maio na Praza de María Pita celebrouse o mercado de cooperativas escolares do Proxecto Semente, programa de cooperativismo do Concello. O noso cole participou con dúas cooperativas, unha de 6ºA e outra de 6ºB. Finalmente foi todo un éxito de participación e ventas, e que rematou coa concesión para o noso centro, co Premio ao colexio máis implicado no proxecto (300€). Norabóa ao alumnado de sexto e ás súas titoras, Carmen e Judit polo traballo realizado, e lembramos que o 10% do recaudado sera donado ás ONGs Miradas al Mundo e Ana Bella.

Proxecto Semente: entrega de licencias

O pasado martes 17 de abril tivo lugar no Salón de Plenos do Concello de A Coruña a entrega de licencias de venta ambulante ás cooperativas participantes no proxecto educativo e de emprendemento Semente. Un ano máis participa o noso Colexio con dúas cooperativas, unha de 6ºA e outra de 6ºB. O acto estivo presidido polo Alcalde e o Concelleiro de Emprego. O 24 de maio terá lugar, na zona do Obelisco, o gran mercado de productos de todas as cooperativas participantes. Norabóa pola iniciativa ás titoras e ao alumnado.