3º Ciclo

Unha graduación diferente

Con toda a excepcionalidade do momento que estamos a vivir e as medidas de seguridade necesarias, poidemos despedir ao noso alumnado de 6ºEP da promoción 2011-2020. Foron dous actos, un para cada grupo, cheos de lembranzas , emocións e algunha bágoa. Pero finalmente tivemos a oportunidade de vernos e despedirnos xuntos. Parabéns, e que teñades moita sorte e saúde!!

Curtametraxe X-Aula

Parabéns as alumnas e alumno de 6ºEP e 5ºEP que participaron no Obradoiro municipal de curtametraxes en galego. O resultado final chega hoxe en primicia á nosa web gracias á labor do grupo e do profesor da actividade, Omar. Disfrutade da estrea!!

Finalizou o Proxecto Semente...con premio

Este venres 31 de maio as dúas cooperativas de 6ºEP participaron no mercado final deste proxecto de cooperativismo e emprendemento promovido polo Concello. Queremos agradecer o traballo realizado polo alumnado e os seus titores Juan e Carlota, e tamén pola colaboración incondicional de nais e pais. Ademáis a coperativa de 6º B foi premiada con diferentes agasallos!!. Parabéns e moitas gracias un ano máis.

Crecendo co Proxecto Semente

O xoves 11 de abril unha representación do alumnado de 6ºEP trasladouse ao Palacio de María Pita para recibir de man do alcalde, as licenzas das dúas cooperativas creadas en cada curso dentro do programa municipal de fomento do cooperativismo e actividade emprendedora - Proxecto Semente. A finais do mes de maio terá lugar a gran venda de produtos da que estaredes debidamente informados.

O alumnado de 5ºEP no Pleno Infantil

O luns 19 de novembro participamos no pleno infantil con outros compañeiros da cidade. Fixemos reflexións e peticións ao Alcalde para mellorar a situación da infancia na cidade e no resto do mundo. Aqui podedes ver algunhas imaxes e enlaces a outros medios informativos que recolleron a noticia.

VÍDEO EN LA OPINIÓN DE A CORUÑA

Obra de teatro no Samaín 2018

Moitas gracias as nais, pais e alumnado de 5º e 6º de primaria que un curso máis crearon e representaron esta obra que contou cunha gran acollida na noite do Samaín. Tamén a Juan . titor de 6ºA, que colaborou cos rapaces na decoración específica e iluminación.

Estudando as algas en sexto

Aquí vos deixamos unha reseña desta interesante actividade realizada polo alumnado de 6ºEP en colaboración coa Universidade de A Coruña. Unha actividade de pequenos investigadores realizada no ámbito das ciencias naturais e impulsada pola alumna de prácticas da UDC, Lorena Portela e o seu titor no cole Juan J. Fernández.