Resultado das votacións

Este luns 26 de novembro tivo lugar a votación para elexir representantes de nais/pais e profesorado ao consello escolar do Colexio. Por parte das familias resultaron elexidas :

Por parte do profesorado:

• Eva Fariñas
  • Ana Roca

Moitas gracias pola vosa participación.

Eleccións a representantes no consello escolar

Iniciamos o proceso electoral para renovar parcialmente aos representantes da comunidade educativa no consello escolar do colexio. Teremos que renovar dúas vacantes no sector de nais/pais e outras dúas no de profesorado. Ata o venres 16 podedes presentar a vosa candidatura na secretaría do centro. O 19 de novembro publicaremos as candidaturas presentadas e o luns 26 de novembro celebraremos a xornada electoral entre as 17h e as 20h. Agardamos a vosa colaboración e participación.

CIRCULAR SOBRE O PROCESO ELECTORAL PARA NAIS E PAIS.

Formación en primeiros auxilios para nais e pais

Dende o CFR Coruña (Centro de Formación e Recursos) siguen a programar actividades dirixidas exclusivamente para as familias. Nesta ocasión trátase dunhas xornadas de formación para a atención de urxencias sanitarias. Será os días 26, 27 e 28 de novembro en horario de 17,30h a 20,30h no mesmo CFR de Coruña. Para máis información facede clic na imaxe.

Elección de días non lectivos

O luns 15 de outubro o Consello Escolar ratificou a decisión do Claustro de elixir os días 2 de novembro de 2018 e 20 de maio de 2019 cono non lectivos. A elección destes dous días débese a que os dous días festivos locais que escolleu o Concello caen en días que non hai clases. Esta elección está consensuada cos centros da zona, especialmente co IES Monte das Moas.

Saídas do primeiro trimestre

Xa está dispoñibles para consulta. Hai que ter en conta que actualizaremos este calendario na medida que incorporemos novas saídas.

Uso da aplicación Abalar Móbil

Se todavía non tes descargada esta aplicación adícalle cinco minutos a visionar o seguinte vídeo, e non dubides e activala para manterte informado-a.

Profesorado no curso 18/19

A continuación podedes consultar como queda adscrito o claustro do profesorado para este curso:

TITORÍAS                ESPECIALIDADES

Estamos de volta co curso 2018-19

Ola a todas e todos. Agardamos que disfrutárades do verán ao máximo e que servira para coller novas forzas e ilusións. O certo é que a partir do luns 3 de setembro o colexio estará aberto no seu horario habitual para facer calquera xestión ou consulta. Como ven sendo habitual nestes primeiros días publicaremos as datas e horas para entregar os materiais e libros nas aulas de infantil e 1º e 2º de primaria, o resto de alumnado xa o traerán eles o primeiro día de clase. Seguramente contade que o xoves 6 e luns 10 serán os días de entrega, pero non vos preocupedes porque o martes xa publicaremos as listaxes de materiais e confirmación de horarios de entrega. O alumnado de 3º e 4º de primaria, beneficiario de Fondolibros ten que recoller os seus libros no horario e datas indicados a finais do curso pasado. Moito ánimo e feliz curso!!.