APRENDENDO SOBRE O MUNDO DAS GAITAS

O pasado venres, día 24 de xaneiro viñéronnos dar unha charla sobre o mundo das gaitas. O taller foi impartido por X.C. Rilo Fraga. Nela explicounos as diferentes partes da gaita, así como, os diferentes tipos que podemos atopar no mundo. Tamén tocamos, coas nosas frautas, xunto con el, unhas pezas populares. Tamén trouxo distintos instrumentos populares galegos.

Pasámolo de marabilla!

Carmela e Marta (6ºA)

Semana da Música

O mércores 25 tivemos a oportunidade de contar coa presencia da Banda de Música de La Fuerza Logística de la Región Noroeste. Un concerto didáctico do que puideron disfrutar o alumnado de 3 anos, 4º, 5º e 6º de Primaria. A Banda tocou un animado repertorio guiado polo Director da formación musical, que encargouse, xunto cos músicos, de que en todo momento o alumnado disfrutase da música.

INSTRUMENTOS VIRTUAIS

Pulsa na imaxe para tocar o instrumento musical.

RECURSOS PARA A EDUCACIÓN MUSICAL

Páxina moi interesante para realizar actividades de educación musical. Pincha na imaxe.