Taboleiro

Formación en primeiros auxilios

Os luns 16 de setembro e 7 de outubro todo o profesorado recibimos formación relacionada coa atención ao alumnado que poidese padecer calquera risco de saúde. Contamos coa colaboración de Irene, enfermera residente, como formadora neste ámbito crucial da primeira atención ao alumnado cando padezca situacións de risco para a saúde. Alerxias, intolerancias, diabetes, epilepsia, golpes, feridas, paradas cardiorespiratorias, etc, conformaron os contidos desta intensa e interesantísima formación.

Circular de final de curso

Como cada curso, e chegados case ao remate do mesmo, publicamos esta circular na que deixamos cumprida información de diferentes temas como boletíns, axudas de libros, documentación, etc.

VER CIRCULAR

Sexto en Madrid

Do 10 ao 14 de xuño o alumnado de sexto de primaria realizou a viaxe de fin de etapa. Un ano máis Madrid e Segovia foi o destino elixido. Unha viaxe onde mesturamos ocio e cultura e onde destacamos a gran acollida que tivo o musical de Billy Elliot e o Parque Warner. Días de convivencia e experiencias inolvidables onde tamén visitamos o Palacio Real, o Zoo, o Retiro, o Museo do Prado, Museo de ciencias e Segovia.

Becas comedor 2019-20

Dende o Concello de A Coruña trasládannos toda a información sobre esta convocatoria de becas para o vindeiro curso escolar. O prazo de solicitude é do 22 de abril ao 6 de maio, ámbolos dous días incluídos. Os impresos e solicitudes poderán obterse e tramitarse nos rexistros municipais, nos centros cívicos e na sede electrónica do Concello. Para ver toda a información detallada desta convocatoria facede clic na imaxe.

Saídas do terceiro trimestre

Podedes consultar as saídas xa confirmadas no seguinte enlace e no taboleiro da entrada.

Enquisas sobre o o estado da convivencia no centro

Este xoves 7 de marzo recibíchedes a información relativa a esta gran recollida de datos a nivel Galicia. Solicitamos a vosa participación masiva; familias, alumnado de 5ºe 6ºEP, profesorado e persoal de administración e servicios. Tedes ata o 17 de marzo. Para acceder á web e cumplimentar a enquisa coa vosa clave personalizada facede clic na imaxe. (se o navegador advirte que non é unha conexión segura, darlle a acceder igualmente, cumple todos os estándares de seguridade). Gracias a todos-as.

Lecerbot: O noso novo patio de recreo

O venres 8 de febreiro estivemos de estrea. O equipo de profesores de Voluntariado Miúdo - Plan Proxecta, coa colaboración de máis de 50 voluntarios-as de 4º, 5º e 6ºEP, puxemos en marcha esta ambiciosa e renovadora iniciativa, coa que pretendemos contar cun patio de recreo máis atento á diversidade e as relacións entre iguais, potenciando os diferentes intereses de ocio do alumnado, ao tempo que buscamos a súa implicación. Empezamos os venres, coa idea de extendelo a máis días no futuro. O certo é que foi todo un éxito de participación. Moitas gracias por facelo posible.

Por un patio máis inclusivo

Unha das novidades deste curso é a incorporación de accións de voluntariado co alumnado. Pois o venres 15 de febreiro daremos inicio á proposta más novedosa deste voluntariado. Darémoslle unha volta ao patio de recreo, e coa axuda dos voluntarios-as e parte do profesorado, poñeremos en marcha diferentes actividades de lecer durante o recreo, para que todo o alumnado teña a opción de elixir como pasar o tempo do recreo dun xeito diferente. Empezaremos cun día semanal, os venres, e na medida das posibilidades e a valoración dos resultados, o extenderemos a máis días.

Aquí tedes o logo da actividade (realizado por Candela de 6ºB), e todas as opcións e ubicación.

XOGOS DE SEMPRE         DÍANTE DA CASA DA CONSERXE
FÚTBOL PISTA CUBERTA