Taboleiro

Entrega de alimentos á Cocina Económica

Puxemos o colofón a nosa campaña de recollida de alimentos realizando a entrega de todas as doazóns de familias e profesorado. Dende a Cocina Económica de A Coruña queren que vos traslademos a súa gratitud e parabéns pola campaña e a gran cantidade recollida. Así que GRACIAS E PARABÉNS!!

DÍA DA PAZ: Campaña de recollida de alimentos

O día 30 de xaneiro conmemórase o Día da Paz nos centros educativos. Queremos aproveitar para lanzar unha campaña de recollida de alimentos a favor da Cocina Económica de A Coruña. Do 22 ao 31 de xaneiro podedes deixar na entrada as vosas doazóns. (Facendo clic na imaxe tedes acceso á circular informativa).

FESTIVAL DE NADAL 2023

Despedimos o ano 2023 celebrando o Festival de Nadal no que participaron todo o alumnado e profesorado Deixamos acceso a todas as actuacións, a través dunha lista de reproducción, para que poidades disfrutar das diferentes e variadas representacións. Bo Nadal para todas e todos!!

Fotos Nadal 23 de Pablo Rey

Comezan as primeiras actividades conxuntas en Brotes Verdes

O pasado martes día 19 coñecemos aos coles participantes no proxecto Brotes Verdes. Fixémolo por medio dunha videochamada na que compartimos vídeos de presentación de cada un dos centros. Deste xeito puidemos coñecer os espazos de xogos e os hortos escolares que hai noutros colexios e puidemos obter algunha idea para poder aplicala ao noso centro.

PROXECTO BROTES VERDES

“Brotes Verdes” é o nome do proxecto que foi seleccionado polo Ministerio de Educación e Formación Profesional nunha convocatoria que tiña por obxectivo agrupar centros educativos para levar á práctica proxectos comúns. Trátase dunha proposta para mellorar os espazos de lecer, o horto escolar e poder fomentar a educación inclusiva, a innovación e a creatividade. É un proxecto que levaremos a cabo con outros coles situados en Badajoz, Zaragoza, Madrid, Murcia e León. Permitiranos compartir experiencias, coñecer outras realidades e aprender delas. No colexio abordaremos cambios nos patios e na horta, así como noutros ámbitos, buscando a complicidade de toda a comunidade educativa, especialmente do alumnado e profesorado. Pronto haberá novidades.

Ciberseguridade - Ciberresponsabilidade

Nas diferentes imaxes atoparedes multitude de ferramentas útiles para abordar con seguridade calquera problema, dúbida, durante a utilización da tecnoloxía, navegación por internet, redes sociais, etc.

enlace á web da axencia nacional de protección de datos

web do incibe sobre a volta segura ao cole en internet

web da periodista Esther con pequenos vídeos para prevenir problemas na rede

Información sobre Abalar Móbil

Abalar Móbil e a aplicación oficial da Consellería de Educación para comunicarte co colexio e co profesorado. Trátase dunha ferramenta básica que todas as nais e pais deberían ter instalada no seu teléfono intelixente para manter unha boa comunicación e información co centro educativo . Facendo clic na imaxe accedes a toda a información sobre esta aplicación. Nos códigos QR podes acceder directamente para instalar no teu dispositivo.

Enlace para la descarga de abalarMóbil en dispositivos Huawei

INICIO DAS CLASES

Estimadas familias, o vindeiro luns 11 de setembro iniciaremos as actividades lectivas no horario de costume, de 9h a 14h, coa excepción do periodo de adaptación para o alumnado de 4º de infantil, que contará durante a primeira semana cun horario especial que as familias implicadas xa coñecen.

Dende o primeiro día haberá servizo de madrugadores e comedor. Lóxicamente só poderá utilizalo o alumnado que previamente fora inscrito. As actividades extraescolares comezarán en outubro, a ANPA está a traballar no deseño do novo cadro de actividades, que publicaremos en canto esté finalizado.

Para facilitar o acceso neste primeiro día e durante o resto do curso a dirección achega esta CIRCULAR DE ENTRADAS E SAÍDAS con información detallada. Facendo clic na imaxe podedes ver a descrición de portas no plano do colexio.

plano do colexio

Listaxes de material escolar no curso 23/24