Tradicións

Ao final, houbo MAGOSTO!!

Logo de varios días de choiva, hoxe non sería menos, pero arriscamos e gañamos todos-as. Houbo que protexer as castañas e o lume duns chubascos mañaneiros, pero ao final co o alumnado no terreo o sol decidíu acompañarnos, igual que moitas familias e coma sempre Donaire cos seus peques. Gracias un ano máis a todos e todas pola participación e colaboración. Manteñamos as nosas tradicións!.

Festival de Entroido 2019

Acompañou o tempo, e un ano máis, e coa colaboración de todos-as disfrutamos dun bonito espectáculo. Aquí tedes un pequeno resumo das diferentes actuacións.

SAMAÍN 2018

Un ano máis celebramos o Samaín como se merece. Moitas cabazas e moitas persoas participando desta festa.
Grazas a todos e todas.
Velaquí un pequeno vídeo resumo desta nosa festa.

Xuntos na Festa do Magosto

Venres 10 de novembro, semellaba complicado celebrar a festa, o orballo ameazaba ás nosas castañas quentiñas. Finalmente decidimos arriscar, e unha vez máis tivemos sorte. Unha gran celebración coa participación de todos e todas. Botade unha ollada ao vídeo recopilatorio para ver o ben que o pasamos.

HORRYWOOD

Durante estes días previos ao Samaín, temos a inmensa sorte de contar con moitas colaboracións de nais e pais que cos seus contacontos e historias terroríficas contribúen a que a nosa festa de Samaín luza máis e mellor. Por exemplo, a excepcional actuación coral de nais, pais e alumnas-os nesta representación que incluía os Premios Morcego de Ouro 2017, que seguro haberá que instaurar a partir deste ano. Moitísimas gracias por facer escola todos xuntos. Norabóa a todas e todos.