Tradicións

A Festa do Magosto

Chegando San Martiño e como é tradición celebramos o magosto no colexio, con algúns cambios debido á omnipresente choiva. Participou todo o alumnado cos fermosos cartóns porta castañas decorados, saboreando este froito que trouxeron eles mesmos e asamos entre o cole e unha empresa externa, debido a choiva. Tamén houbo batidos e música e baile, coa actuación da rapazada de Donaire.

Festa de Samaín

31 de outubro no Barrio do Castrillón de A Coruña, é sinónimo de gran festa no colexio. Grazas a toda a comunidade educativa, que coa súa máxima implicación acadamos cada ano, con gran éxito, o obxectivo de poñer en valor o SAMAÍN como festa tradicional. Ademáis contando coa axuda e colaboración da AAVV IAR e a participación da EEI Carricanta. Grazas a todas e todos por uniros á celebración un curso máis!.

Voltamos co MAGOSTO!!

Aínda que non puidemos voltar a unha normalidade que permitira que as familias participaran directamente na actividade, realizamos unha festa de magosto un pouquiño diferente coa presencia dun castañeiro que traballou duro para surtirnos de castañas a todas e todos. Como veredes no vídeo foi unha xornada festiva na que disfrutamos moito, e ademáis acompañados polo tempo.

Ao final, houbo MAGOSTO!!

Logo de varios días de choiva, hoxe non sería menos, pero arriscamos e gañamos todos-as. Houbo que protexer as castañas e o lume duns chubascos mañaneiros, pero ao final co o alumnado no terreo o sol decidíu acompañarnos, igual que moitas familias e coma sempre Donaire cos seus peques. Gracias un ano máis a todos e todas pola participación e colaboración. Manteñamos as nosas tradicións!.

Festival de Entroido 2019

Acompañou o tempo, e un ano máis, e coa colaboración de todos-as disfrutamos dun bonito espectáculo. Aquí tedes un pequeno resumo das diferentes actuacións.

SAMAÍN 2018

Un ano máis celebramos o Samaín como se merece. Moitas cabazas e moitas persoas participando desta festa.
Grazas a todos e todas.
Velaquí un pequeno vídeo resumo desta nosa festa.