DÍA DAS ARTES GALEGAS: 1 DE ABRIL

Achéganse uns recursos elaborados en colaboración con outros centros para a conmemoración do Día das Artes Galegas, este ano adicado a Francisco Asorey, por se vos poden interesar para traballar na aula.

- Actividades interactivas en formato Genially

- Actividades para descargar en formato pdf.

ACTIVIDADES DÍA DE ROSALÍA

DIA DE ROSALÍA de Raquel Martínez

Achéganse tamén uns recursos elaborados en conxunto con outros centros para a celebración do Día de Rosalía, por se vos poden interesar.

- Cartel en tamaño A4 e recursos para infantil e primaria do Día de Rosalía 2024 en formato PDF.

- Ligazón con recursos para infantil e primaria do Día de Rosalía 2024, formato Calameo.

UNIDADE DIDÁCTICA DO MAGOSTO

Achégase o Magosto e poñemos a vosa disposición unha unidade didáctica sobre esta celebración.

Podedes visualizala coma se fose un libro ou descargala nesta ligazón

CONTACONTOS DE MEDO EN FAMILIA

Moitas grazas familias por compartir todos estes contos con nós para pasalo de medo!

DÍA DAS BIBLIOTECAS ESCOLARES

Este ano para conmemorar o Día das Bibliotecas Escolares (24 de outubro) organizamos a terceira edición das caixas literarias sorpresa. Animádeos a adiviñar os contos que se esconden en cada unha delas, a xogar!

SAMAÍN 2023

Un ano máis preparámonos no cole para festexar como se merece o Samaín. Aquí tedes o díptico no que atoparedes información moi interesante sobre como facelo.

E aquí está o cartel do desfile que faremos o día 31 pola tarde-noite. Agardamos a vosa participación.
(Preme na foto do cartel se queres velo máis grande.)

PREMIO DA REAL ACADEMIA GALEGA

Parabéns! Somos un dos tres colexios galegos premiados pola  Real Academia Galega como recoñecemento do traballo realizado para celebrar o Día das Letras Galegas.

Deixamos aquí ligazóns da páxina da RAG e tamén dun xornal da nosa cidade que se fixo eco da nova.

Felicitamos os colexios de Cangas e de Lourenzá tamén premiados e damos as grazas a toda a Comunidade Educativa, especialmente ao Equipo de Dinamización da Lingua e á súa coordinadora naquel momento, Bea, polo traballo tan ben feito e de xeito colaborativo implicando a todo o alumnado e profesorado.

Parabéns para todos e todas nós!

PREMIOS NA RAG

NOVA NO XORNAL "EL IDEAL GALLEGO"

NOVA NO XORNAL DA CORUÑA