MES DAS LETRAS GALEGAS

Celebramos o día das Letras Galegas con diferentes propostas educativas para o noso alumnado:

• Cintas de cores con mensaxes a prol da Lingua Galega e cos versos de Florencio Delgado Gurriarán.

Como ben di Fina Casalderrey no vídeo adxunto, Florencio escribía notas de amor a Galicia en papeliños nos que se amosa un poeta namorado da súa terra no exilio mexicano.

Por iso, desde o Equipo de Dinamización da Lingua Galega lanzamos a proposta de escribir en cintas de cores mensaxes a prol da lingua galega e versos deste poeta, proposta á cal se sumaron a Escola Infantil  Carricanta, a Asociación de Veciños IAR e a Biblioteca Municipal e o Centro Cívico do Castrillón.

Cartel-Letras-Galegas-2022-CINTAS-PDF-P-gina-1

Que colorido e alegre está o noso cole e o noso barrio!!! Sementando Galego!!!

• Xogos de corda coa poesía “Domadora de Serpes” de Florencio Delgado (Poesía musicada polo noso mestre de música Antonio Mandiá).

• En Educación Infantil celebramos tamén a Festa dos Maios.

Bailamos e cantamos ao redor dos Maios coa fermosa poesía “Aí vén o Maio” de Florencio Delgado Gurriarán.

Representamos dous tipos de Maios:

O maio tradicional, elaborado polo alumnado de 5 anos con fiúncho, xestas e moitas flores  e o maio artístico, feito polo alumnado de 4 anos con elementos de refugallo (tapóns de plástico, rolos de papel hixiénico e caixas de ovos).

• Entrega de premios ao alumnado que participou na actividade de Contos Compartidos en familia. Parabéns!!!

IMG-1863   IMG-1840

IMG-1885   IMG-1898

• CONTACONTOS EN FAMILIA na escola. Grazas familias por tanta colaboración!!!

• Agasallamos ao alumnado co marcapáxinas do Seminario Galán personalizado co noso mural de Rosalía de Castro, feito por todo o alumnado do centro, posto que a pegada rosaliana arrinca en Florencio nas  súas lecturas xuvenís.

marcap-xinas-rosal-a-1

• E un adianto da revista da nosa escola:

• E se queredes ver se coñecedes algúns contos en galego... probade aquí. Seguro que acertades moitos!

Que pasedes un feliz Día das Letras Galegas!!!!

DÍA DAS ARTES GALEGAS

O noso colexio convértese nun museo a través da recreación de cadros do pintor galego Laxeiro por todo o alumnado, que sempre reivindicou a forma de pintar dos nenos e nenas.

No seguinte vídeo pódese admirar o marabilloso traballo realizado:

LETRAS GALEGAS 2022 – FLORENCIO DELGADO GURRIARÁN

Este ano a Real Academia Galega dedícalle a Florencio Delgado Gurriarán o Día das Letras Galegas.

Aquí iremos deixando diferentes recursos educativos para coñecer mellor a súa vida e obra. Recomendarvos:

• A páxina “Primavera das Letras”:

Imagen3

Premede na imaxe

• O portal da lingua galega:

Imagen1

Premede na imaxe

• Diferentes recursos do Seminario Galán:

Imagen2

Premede na imaxe.

8 DE MARZO: DÍA INTERNACIONAL DA MULLER

Para todas esas mulleres que foron, son e serán un referente na nosa vida con moito cariño esta homenaxe.

Grazas por estar presentes na nosa vida!!!

23 DE FEBREIRO: RECORDAMOS A ROSALÍA

Imagen1

Sumámonos a Proposta da Asociación de Escritoras e Escritores en Lingua Galega para a celebración do Día de Rosalía de Castro.

Baixo o lema #SementadePensamentos, todo o alumnado animouse a agasallar a Rosalía con pétalos de pensamentos con versos dos seus poemas.

E así nos quedou, que grandes artistas!!!

Ademais, para conmemorar este día, o alumnado de Educación Infantil sementou pensamentos, a flor favorita de Rosalía.

IMG-3484

FELIZ DÍA!!!

MANDADIÑOS DO MECO!!!

Comeza a semana de Entroido co Meco e os seus mandadiños.

Este luns 21 todo vale con tal de tapar a testa!!!

IMG-1954Moi atent@s aos seguintes mandadiños.

Grazas pola vosa colaboración familias!!!

Recoñecemento da RAG

A Real Academia da Língua Galega ven de recoñecer e valorar, de xeito extraordinario, o traballo desenvolto no colexio en prol da língua galega, especialmente o realizado sobre Xela Arias, autora homenaxeada no 2021. Dende aquí felicitamos ao integrantes do Equipo de Dinamización do centro, en especial a súa coordinadora Bea Doval. Tamén queremos agradecer ás familias as vosas colaboracións nas diferentes propostas realizadas.