LETRAS GALEGAS 2021 - XELA ARIAS

Este ano a Real Academia Galega dedícalle a Xela Arias o Día das Letras Galegas.

Aquí iremos deixando diferentes recursos educativos para coñecer mellor a súa vida e obra. Recomendarvos:

• A páxina “Primavera das Letras”.

Sin-t-tulo

Premede na imaxe.

• O portal da lingua galega.

o-portal

Premede na imaxe.

ROSAS A ROSALÍA

Homenaxeamos a Rosalía de Castro cun agasallo moi especial: 24 rosas cos seus poemas das 24 aulas do noso centro, para recordar o 24 de febreiro, a esta escritora  e muller que tanto fixo pola nosa Lingua.

FELIZ DÍA!!!

Venres de Mecos e mandadiños

Este ano faltou o noso tradicional festival, que agardamos recuperar no vindeiro curso. Mentres os deixamos imaxes de todos os grupos co Meco, celebrando este venres de Entroido no colexio.

TRABALLAMOS A PAZ

Velaquí o noso traballo relacionado coa PAZ na nosa aula.

A RAG premia ao colexio

A Real Academia Galega da Língua Galega ven de conceder ao noso centro un dos tres premios convocados no concurso "Contádenos o voso día das Letras Galegas". Como explica a RAG na súa web "exemplo do gran labor do profesorado e das familias durante o confinamento para facer realidade a celebración das Letras Galegas. Entre outras propostas, o alumnado de 5 anos gravou dende a casa unha dramatización do devandito relato, inspirado na infancia do autor e moi empregado nas aulas do alumnado de infantil o do primeiro ciclo de primaria de toda Galicia pola súa idoneidade para estas etapas. O equipo de dinamización lingüística tamén se implicou de cheo na celebración e preparou dous xogos sobre Carballo Calero, baseados no xogo da ruleta nos birlos".

Parabéns a todas e todos os que participáchedes dun xeito ou outro, especialmente ao EDLG do colexio por poñer a iniciativa e a proposta en marcha.