2º Ciclo

As Plantas

Realizado Estefanía Rebollo, alumna do practicum II da UDC.

RECLAMACION

Sr Alcalde:

Somos os nenos e nenas de 4º de Primaria, do CEIP “Juan Fernández Latorre”. Fai  uns días fomos ao castro de Elviña e vimos algunhas  cousas que se poderían mellorar.

1º A herba está tan alta que non se ven os camiños, ademais pode destruír o Castro e é unha magoa, porque é moi bonito e ensínamos moitas cousas do noso pasado.

2º Non hai papeleiras e se tes algunha cousa que tirar e non hai papeleiras, pois… é un pouco incómodo. Un compañeiro noso estivo toda a visita cun pano de papel na man.

Polo que lle pedimos que corten a herba e poñan unhas papeleiras.

Atentamente o alumnado de 4º de Educación Primaria

A Coruña, 12 de xuño do 2017

Avaliación individualizada de 3ºEP

Convocouse para os días 30 e 31 de maio esta proba diagnóstica que afectará a todo o alumnado de terceiro de primaria. As competencias claves a avaliar serán a lingüística e a matemática. Son probas que non precisan de ningún tipo de preparación específica e que o resultado non ten repercusión nas notas do alumnado. O obxectivo é meramente diagnóstico.

Para o alumnado de 6ºEP non haberá probas este curso, xa que o noso colexio non foi seleccionado.

COCIÑEIROS POR UN DÍA

O pasado venres, 20, o alumnado de 3º participou nunha actividade organizada por "COCINA CLAN", na que despois de escoitar unha breve charla sobre hábitos alimenticios saudables, elaborou unha fermosa e saborosa ensalada.

Despois divididos en grupos  tiveron que preparar un prato imitando un que se lles deu como modelo (e fixérono de marabilla).

Ao rematar, cada grupo degustou o seu prato, que, vendo como quedaron as bandexas, debía de estar riquísimo.

REPASANDO LINGUA

Facendo click na imaxe, poderás realizar numerosas actividades que te axudarán a repasar temas de Lingua e a autoavailarte.
Só tes que introducir o código 136536 o e pulsar OK.

REPASANDO NATURAIS E SOCIAIS

Se fas click na imaxe e introduces o código 113376 onde se indica, poderás repasar distintos temas de sociais e naturais.

REPASANDO MATEMÁTICAS DE TERCEIRO

Picando na imaxe do libro e introducindo o código 113263 na nova pantalla, poderás practicar todo o traballado na aula en matemáticas.