3ºA

A NOSA PRIMEIRA SEMANA

Boassssss!Sorriso

Esta semana fixemos moitas actividades e dinámicas no noso equipazo. Ademais, xa comezamos e case rematamos todas as fichas de avaliación inicial.

Recordamos algunhas figuras xeométricas vivenciándoas co noso propio corpo nos equipos cooperativos

Tamén traballamos a lingua facendo dictados divertidos. Nesta ocasión, un dictado por relevos.

Fixemos algúns retos en equipo, averiguando datos sobre a mestra a través de operacións de cálculo.

E fixemos do noso recuncho da calma, un lugar cada vez máis noso.

Estade atentos e atentas para poder ver os nosos novos proxectos Risa Saúdos!

ARRANCANDO NESTA VIAXE

Hoxe seguimos traballando a cohesión do grupo-aula, mentres comezamos a traballar as linguas e as matemáticas con diferentes xogos. Estes son os nomes dos nosos 5 equipos!!!! A VERDADE É QUE SON AUTÉNTICOS EQUIPAZOS.

1º DÍA DE COLE

Hoxe foi un día no que aproveitamos para coñecernos mellor. Entre todos e todas creamos o noso mural puzle, xa que cada neno e nena desta aula é unha peza fundamental no cole.

CURSO 2024-2025

Benvidas e benvidos ao novo curso escolar. O meu nome é Andrea e serei a mestra titora de 3º A.

En breves comezamos esta gran aventura na que espero que todos os nenos e nenas se sintan acompañados e comprendidos.

Agárdovos con moitas gañas Sorriso