Ed. física

+ EF, Premio Galicia á mellor actividade deportiva

Queremos compartir con todos-as o premio recibido este venres 23 de novembro en Ourense, de mans de AGAXEDE, e que anualmente entrega os premios Galicia á xestión deportiva. Este ano a actividade desenvolta en abril en colaboración con outros cinco colexios foi galardonada como a mellor actividade deportiva de 2018. Dende aquí agradecemos a AGAXEDE o recoñecemento e felicitamos ao resto de compañeiros-as e o alumnado dos diferentes centros educativos participantes.

Recollendo o premio con Elena do Victor López,

UD de Atletismo con 6ºEP

Logo de 12 sesións rematamos a unidade didáctica de atletismo coa nosa mini xornada nas pistas da UDC en Elviña.

Campionato de balonmán 2018

Un curso máis, 50 alumnos de 6ºEP, agrupados en 6 equipos, 8 sesións de iniciación ao balonmán, 3 sesións de competicións en EF e a xornada final. Ano tras ano, un éxito de traballo colaborativo coa aprendizaxe do balonmán e as súas habilidades, como escusa.

Xogos con materias reciclados

O alumnado de 1º a 4º de primaria e o profesorado realizaron moitos dos xogos que vedes nas fotos, baixo a coordinación de Juan, o profe de EF. Unha actividade máis do Proxecto Deportivo do Centro.

Reparto de froita e leite

Como nos cursos pasados, continuamos co reparto de froita. Este curso foron dúas semanas seguidas para a froita. Segue a ser un éxito entre a maioría do alumnado, aída que temos que recoñecer que unha pequena parte todavía ofrece certa resistencia ao consumo habitual de froita e leite. Seguiremos favorecendo a implantación de medidas que  consoliden hábitos saudables de alimentación durante os recreos.

Día da Educación Física na rúa.

Por primeira vez participamos nesta conmemoración que se celebra o 25 de abril. Impulsada polo Colexio de Licenciados en Ed Física de España, pretende poñer en valor as actividades que se realizan nas aulas de educación física e reclamar máis horas semanais para potenciar a actividade física e os hábitos saudables.

O Victor López Seoane, Curros Enrríquez, San Pedro de Visma, Juan Fdez. Latorre e Alfonso X el Sabio de Cambre realizamos unha actividade conxunta con exhibicións incluidas e terminando cun mosaico de rpaces co logo +EF. Todo un éxito, que agardamos se repita cada ano con maior participación.

GALERÍA FOTOGRÁFICA EN LA VOZ DE GALICIA

Valores no deporte

Dentro das actividades que promovemos no colexio para o fomento dunha vida saudable e activa, levamos a cabo a elaboración deste vídeo que conta coa colaboración do alumnado de 6ºEP, as familias, monitores e profesores, xa que cada quen tivo que grabar a súa participación elixindo a palabra que consideraba máis axeitada. O resultado é esta montaxe tan motivadora. A idea sacámola dun vídeo do CSD.