Unidade Didáctica do Entroido 2020

Dende o Equipo de Dinamización da Língua Galega do colexio compartimos esta unidade didáctica elaborada por nós e pensada para o alumnado de 3º e 4ºEP preferentemente.

Letras Galegas 2016

O vindeiro 17 de maio celebramos o día das nosas letras, festividade na que podemos comprobar que as nosas letras están vivas todo o ano.

Desde o EDLG do CEIP Juan Fernández Latorre propoñemos unha serie de actividades para traballar ao longo do ano a nosa lingua, tanto a nivel oral como escrito. (Contos en familia, contos compartidos, canle de youtube para divulgar os nosos traballos, actividades interactivas elaboradas polo profesorado e polo noso alumnado...)

Este ano 2016 o autor homenaxeado é o polifacético Manuel María.

Aqui vos deixamos unha escolma dos traballos realizados e diferentes páxinas web onde podedes atopar recursos didácticos e información sobre Manuel María.

Homenaxe Manuel María

Os soños da gaiola polos nenos e nenas de 5ºA na nosa canle.  Homenaxe a Manuel María nenos e nenas 3º primaria na nosa canle.
 Edilim Manuel maría seminario galán
 Actividade interactiva alumnado 3ºA.  Seminario Galán do CEIP Galán de Arteixo.
 cas museo Manuel María Coordinadora galega EDLG

Casa Museo Manuel María.  Monográfico Letras Galegas 2016. Coordinadora galega EDLG.
 Telexornal sobre Manuel María  O portal da lingua
 Telexornal sobre Manuel María do CPI dos Rices-Rois.  O portal da lingua. Secretaría Xeral de Política Lingüística.