O NOSO CENTRO

NOTIFICACIÓN  ÁS FAMILIAS

COMUNICACIÓN SOBRE POSTA EN CORENTENA

DE ALUMNADO DO CENTRO

Os resultados positivos por COVID dun/unha  alumno/a do centro e do seu/súa  proxenitor/a fixeron á autoridade sanitaria tomar a decisión de poñer en corentena os/as compañeiros/as, considerados como contactos estreitos, da aula  á que pertence. No comedor foron confinados algúns compañeiros/as que comparten mesa á hora de xantare co/a alumno/a. Foron postos en corentena un total de 7 alumnos/as. A corentena estará activa dende o día 20 ata o 28 de xaneiro, xa que o último contacto co/a alumno/a positivo/a tivo lugar o día 18 deste mes.

Todo o demais alumnado e persoal do centro seguirá asistindo ao mesmo con normalidade. Aprovéitase a ocasión para reiterar que se respecten escrupulosamente as normas ditadas no Plan de adaptación á situación Covid-19 no curso 20/21 e así evitar posibles contaxios.

Calquera aclaración poden solicitala poñéndose en contacto telefónico co centro, evitando acudir sen cita previa ao mesmo.

Dado o estado de crise sanitaria na que nos atopamos entra dentro do posible este tipo de situacións, coas que temos que convivir.

SAÍMOS NO XORNAL: NADAL 2020

No xornal LA REGIÓN do pasado mércores, 13 de xaneiro, saiu publicado no suplemento XORNAL ESCOLAR unha selección de fotos do NADAL que celebramos no cole:

MENÚ - XANEIRO 2021

Premede na seguinte imaxe para consultar o menú de xaneiro do servizo de comedor:

PROCESO DE ADMISIÓN E MATRÍCULA CURSO 2021-22

Comezamos o proceso de admisión e matrícula para o vindeiro curso 2021-22 coa reserva de praza nos centros de adscrición.

Do 11 de xaneiro ao 08 de febreiro os alumnos e alumnas de 6º de primaria que desexen continuar os seus estudos no IES EDUARDO BLANCO AMOR (centro ao que está adscrito o noso centro)deben presentar, ben na secretaría do centro, ben de forma electrónica, o impreso de solicitude de reserva de praza.

Nos seguintes enlaces podedes acceder a toda a información e descargar o impreso de solicitude de reserva:

- Información sobre a reserva de praza

- Impreso de solicitude

- Aplicación AdmisionAlumnado

- Información na páxina web da Consellería de Educación

CELEBRACIÓN NADAL 2020

Na seguinte presentación tedes un pequeno resumo dalgunhas das actividades que realizamos con motivo da celebración do NADAL, aínda que intentamos manter actividades que realizamos noutros anos, non tivemos máis remedio que mudar algunhas delas, pero destacamos sempre a ilusión e o esforzo dos nenos e nenas para que todo saíra ben.

Premede na pequena frecha    para pasar as páxinas da presentación e no icono  para reproducir os vídeos

BO NADAL!!!

E  chegou por fin o NADAL, pero claro, este NADAL é un pouco especial... non é posible xuntarnos nin participar nunha celebración conxunta como nos gustaría. Pero, non podemos deixar que os nenos e as nenas perdan a ilusión por estas datas tan entrañables e cheas de ilusión e felicidade para eles.

Así que aínda que sexa sen público, dende os máis cativos ata os maiores, quixeron demostrar as súas grandes dotes como cantantes  e bailaríns e con todo o cariño e coa mesma ilusión de sempre, preparáronse moi a fondo para que gocemos todos xuntos, aínda que sexa dende a distancia.  Ao mesmo tempo, todos, alumnos e mestres, queremos desexar a toda a comunidade educativa un MOI BO E FELIZ NADAL e que o VINDEIRO 2021 nos traiga moita saúde, felicidade...e moitas gañas de seguir cara adiante con forza e ilusión!

Aquí tedes o vídeo feito con anaquiños de todas as actuacións (en vindeiros días estarán dispoñibles as actuacións completas de cada curso):

RECOMENDACIÓNS LECTORAS PARA ESTE NADAL

O Equipo de Biblioteca do noso centro xa realizou a súa selección de libros para que ao longo deste NADAL todos, dende os máis cativos ata os maiores, podades gozar cos bos momentos que sempre nos proporcionan os libros e as lecturas.

Este ano non se enviará en papel ás casas o boletín informativo onde se recollen estas recomendacións, pero podedes consultalo no blog da biblioteca. Dende alí tedes a posibilidade de descargalo ou imprimilo se queredes telo máis a man.

Premede na imaxe para consultar o boletín en dito blog.

SAÍMOS NO XORNAL E NA TELE: UN COMEDOR DE 5 ESTRELAS.

No suplemento Xornal Escolar que publica o xornal LA REGIÓN cada mércores, saiu publicado este mércores, 2 de decembro, unha reportaxe sobre o noso comedor escolar, sobre as adaptacións realizadas por mor da pandemia que estamos padecendo e as opinións dos alumnos e alumnas sobre este servizo:

-- XORNAL ESCOLAR 2 DECEMBRO: UN RESTAURANTE 5 ESTRELAS

Na canle de televisión TELEMIÑO, o pasado 5 de decembro, saiu tamén a reportaxe realizada a principios de curso sobre o noso comedor escolar:

OBRADOIRO DE ECOPERCUSIÓN

O pasado xoves, 3 de decembro, os alumnos e alumnas de 6º de primaria participaron en dous obradoiros (un para 6º A e outro para 6º B) sobre ECOPERCUSION. Esta actividade promovida polo Concello de Ourense ten marcados os seguintes obxecivos a acadar:

1.Achegar á percusión ao alumnado

2.Recoñecer rítmos e sonoridades

3.Montar unha banda de ecopercusión

4.Desenvolver as capacidades cognitivas, musicais e sociais.

O obradoiro foi impartido por Didier, profesor de percusión, empregando materias reciclados: cubos, bidóns, rolos de cartón... os rapaces e rapazas aprenderon a empregar estes materiais, técnicas de agarre e golpeo, patróns rítmicos, experimentación con distintos ritmos...

Para os rapaces foi unha experiencia moi motivadora,divertida e ao mesmo tempo aprenderon a gozar e sentir coa música e co ritmo.

TALLER DE ECOPERCUSIÓN - Kizoa Movie Maker