O NOSO CENTRO

PÁXINA WEB:www.edu.xunta.gal/centros/ceipalbinonunez

OFERTA EDUCATIVA: Educación Infantil e Educación Primaria

FORMALIZACIÓN MATRÍCULA CURSO 2019-20

Recordamos ás familias de todos os alumnos e alumnas de nova admisión que do 20 ao 30 de xuño estará aberto o prazo para a formalización da matrícula.

Poden recoller a información de toda a documentación a presentar e os diferentes impresos na secretaría do centro ou descargalos premendo na seguinte imaxe.

LIBROS DE TEXTO 2019-20

Premede na imaxe para acceder ao listado de libros de texto para o vindeiro curso 2019-20:

Recordamos ás familias do alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de primaria que solicitaron a súa participación no fondo solidario de libros de texto, que deberán esperar á publicación da lista provisional e logo definitiva para saber os libros que lle corresponden a cada neno/a.

AXUDAS DO CONCELLO DE OURENSE CURSO 2019-20

No Boletín Oficial da Provincia de Ourense do pasado 22 de maio de 2019 saiu publicada a convocatoria para a solicitude de Axudas para a adquisición de libros de texto, material escolar e para comedores escolares para o curso 2019/2020.

Convocatoria realizada polo Concello de Ourense e destinada a unidades de convivencia en desvantaxe social e con menor poder adquisitivo do Concello de Ourense, que teñan nenos e nenas ao seu cargo escolarizados en centros públicos ou concertados de educación infantil, educación primaria e educación secundaria obrigatoria do Concello de Ourense, nos que non se segregue aos alumnos/-as por sexo.

O prazo de presentación das solicitudes abrangue dende o 23 de maio ata o 12 de xuño, ambos incluídos.

Os requisitos destas axudas ríxense polas bases reguladoras fixadas no Boletín Oficial publicado o 25 de maio de 2019.

Nos seguintes enlaces podedes acceder a toda a información:

-- Boletín Oficial da Provincia do 25 de maio de 2019                                     (bases reguladoras das convocatorias anuais)
-- Boletín Ofical da Provincia do 22 de maio de 2019
 - Resumo da documentación a presentar
 - Solicitude (Anexo I) e Declaración Responsable (Anexo II)

Na páxina web do Concello, na área de Asuntos Sociais, tedes máis información:

- ÁREA ASUNTOS SOCIAIS (CONCELLO DE OURENSE)

Recordade que as axudas do Concello de Ourense para libros de texto e material escolar son para o alumnado de educación infantil.

FONDO SOLIDARIO E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR 2019/20

Do 21 de maio ao 21 de xuño de 2019 está aberto o prazo para solicitar a participación no fondo solidario de libros de texto e para solicitar axudas para adquirir libros de texto e material escolar para o vindeiro curso 2019/2020. Nos seguintes enlaces tedes toda a información:

- Orde do 03 de maio de 2019 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar  (DOG do 20-05-2019)

- Resumo/información ás familias

- Impreso de solicitude

- Enlace á sede electrónica da Xunta de Galicia

Recordade que estas axudas son para o alumnado de primaria e secundaria (non está incluído o alumnado de educación infantil).

LETRAS GALEGAS 2019

A celebración das LETRAS GALEGAS foi este ano dedicada á figura de ANTONIO FRAGUAS FRAGUAS, escritor, historiador, antropólogo e etnógrafo, defensor da lingua e da cultura galega. No colexio quixemos renderlle a nosa pequena homenaxe coa celebración dun festival o pasado 16 de maio. Escoitamos cantigas que recolleu na súa famosa obra Aportacións ó Cancioneiro de Cotobade, o famoso casamento da pulga (peza tamén recollida no citado cancioneiro), algunha canción inspirada nalgún episodio da súa vida e outras cancións e ritmos máis modernos.

Na seguinte presentación podedes ver os vídeos das diferentes actuacións:

(PREMEDE NOS SÍMBOLOS  E PASADE AS DIFERENTES PÁXINAS)

AVALDÍA 2018-19

Nas seguintes circulares informamos:  primeiro sobre a AVALIACIÓN INDIVIDUALIZA DE 3º DE EDUCACIÓN PRIMARIA que se realizará en todos os centros educativos de Galicia:

E segundo sobre a AVALIACIÓN FINAL DE EDUCACIÓN PRIMARIA que só se celebra en determinados centros, sendo este curso o noso colexio un dos seleccionados:

REFORESTACIÓN NO MONTE DE PALMÉS

Os alumnos e alumnas de 6º de Educación Infantil e de 6º de Educación Primaria realizaron o 3 de maio unha saída aos montes de Palmés para realizar unha reforestación en zonas nas que houbera incendios en anos pasados. Para elo contaron coa axuda do axente forestal Pepe Santos, que xa estivera no noso centro falando precisamente dos incendios forestais, como vos contamos no seu día. Pero non só plantaron árbores, fixeron e aprenderon moitas máis cousas que nos explican no blog de VOZ NATURA.

Premede nas imaxes:

No xornal LA VOZ DE GALICIA fixéronse eco desta saída:

ACTIVIDADES NO CENTRO ACOUGO

Un estupendo día pasaron os alumnos e alumnas de educación infantil o pasado 14 de maio no centro de ocio e actividades na natureza ACOUGO situado no concello de Vilamarín (Ourense). Ali realizaron diversas actividades: montaron en tirolina, pasearon en barca, descubriron e déronlle de comer aos animais (galiñas, parrulos, galos, cabras, ovellas...), practicaron o equilibrio no slackline e xogaron e gozaron na natureza nun día especial e lúdico no que compartiron a ledicia de estar e xogar todos xuntos.

SESIÓNS DE CONTACONTOS CON SABELA GAGO

Unha vez máis recibimos no noso centro a visita da estupenda contacontos SABELA GAGO que deleitou nunha primeira sesión aos pequenos e pequenas de 1º e 2º de primaria e nunha segunda ao alumnado de 3º e 4º de primaria. Xogar coa imaxinación é a poderosa arma que emprega Sabela nas súas sesións que encantan aos nenos e as nenas que interactuando con ela expresan estados de ánimo, emocións... pasando uns momentos inolvidables.

Se queredes saber máis sobre esta actividade premede nas imaxes, no blog da biblioteca escolar tedes máis información: