O NOSO CENTRO

PÁXINA WEB:www.edu.xunta.gal/centros/ceipalbinonunez

OFERTA EDUCATIVA: Educación Infantil e Educación Primaria

AVISO IMPORTANTE

Comunicamos a todas as familias que este é o novo número de teléfono do centro para avisos e consultas:

ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES CURSO 2018-19

Xa está aberto o prazo para anotarse nas actividades extraescolares do presente curso 2018/19. A maioría das actividades son organizadas pola ANPA do centro. Coma todos os anos realizaranse (agás a actividade de natación) despois da hora de xantar e estarán atendidas polos monitores que imparten as actividades e polos pais/nais que atenden o servizo de comedor escolar. Ás actividades xa impartidas en cursos anteriores (inglés, pintura, baile moderno, fútbol, ludoteca, biblioteca, xadrez, ecopatrulla...) destacamos a incorporación de novas actividades como son "atletismo", "zumba", "experimentos científico-artísticos" e "capoeira".

Premendo na seguinte imaxe podedes visualizar e descargar o cadro de actividades e a ficha de inscrición nas mesmas.

INFORMACIÓN CURSO 2018-19

No díptico informativo de principio de curso, que reproducimos a continuación, podedes consultar diversas informacións: horarios, obxectivos do presente curso, normas xerais, composición do claustro de profesores, recomendacións...

Nel tamén vos informamos que o vindeiro martes, 25 de setembro, ás 18:00 horas,esperamos a todos os pais/nais e/ou titores legais dos nosos alumnos/as, no salón de actos do centro, onde terá lugar a primeira reunión informativa do curso que acabamos de comezar.

BENVIDA CURSO 2018-19

Esperámosvos o mércores 12 de setembro no horario habitual: de 9:30 a 14:30 (xornada lectiva) e ata as 15:30 para os que fan uso do servizo de comedor escolar.

BENVIDOS!!

REPARTO DE LIBROS DO FONDO SOLIDARIO

PREMENDO NA SEGUINTE IMAXE XA PODEDES CONSULTAR O LISTADO DE REPARTO DEFINITIVO DE LIBROS DO FONDO SOLIDARIO (LIBROS DE PRÉSTAMO) PARA 3º. 4º. 5º E 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA.

OBSERVACIÓNS:  Recordade que os días 5 e 6 de setembro deberedes de pasar polo centro para recoller os libros que lle corresponden a cada neno/nena.

O NOSO PATRIMONIO: AFONDANDO EN OURENSE

Seguramente moitos de vos vistes esta nova no xornal LA VOZ DE GALICIA o pasado sábado 16 de xuño.

Se queredes saber como os alumnos e alumnas de 4º de primaria se converteron en guías turísticos por un día, non deixedes de premer no seguinte enlace e veredes todo o traballo previo de investigación que realizaron e o resultado final do seu esforzo: a guía turística da cidade de Ourense que elaboraron.

- ESTUDANDO O NOSO PATRIMONIO: AFONDANDO EN OURENSE.

NOVAS ANPA CURSO 2018-19

A ANPA do centro ofrece para o vindeiro curso 2018-19 o servizo de MADRUGADORES ou ACOLLIDA TEMPERÁ para todo o alumnado do centro.

E o servizo de CAMBIO DE MUDA  para o alumnado de educación infantil.

Premendo nos seguintes enlaces podedes descargar    o  impreso de solicitude onde ademais figura toda a                               información.

SERVIZO DE MADRUGADORES PARA INFANTIL E PRIMARIA- SERVIZO DE CAMBIO DE MUDA PARA ED. INFANTIL

(Máis información no teléfono da ANPA 663 951 651)