O NOSO CENTRO

PÁXINA WEB:www.edu.xunta.gal/centros/ceipalbinonunez

OFERTA EDUCATIVA: Educación Infantil e Educación Primaria

AVISO IMPORTANTE

Comunicamos a todas as familias que este é o novo número de teléfono do centro para avisos e consultas:

NADAL 2018

Así celebramos o NADAL no cole:

1- Adornamos a entrada, aulas e corredores.

2- Decoramos as portas con motivos propios destas datas.

3- Escribimos as nosas felicitacións de NADAL.

4- Na biblioteca realizamos o xa tradicional obradoiro de NADAL.

5- Visitamos aos maiores do Centro Residencial de San Amaro e cantámoslles os Reis.

6- Recibimos a visita de Papá Noel.

7- Tamén nos viñeron ver os Reis Magos aos que lles entregaron as súas cartas os máis pequenos do cole.

8- Rematamos coa celebración do tamén tradicional FESTIVAL de NADAL, onde todos os nenos e nenas demostraron as súas dotes como artistas.

(Se premedes en cada número da imaxe superior poderedes ver unha presentación de imaxes de cada actividade realizada).

OS ELECTRECOS

Os nosos amigos OS BOLECHAS son agora uns superheroes da reciclaxe dos RAEE... e que son os RAEE? pois iso nos veu explicar o pasado 18 de decembro o seu profesor, acompañado por PILI (unha das irmás BOLECHAS). ORAEE son os Residuos de Aparellos Eléctricos e Electrónicos que son un problema máis para o medio ambiente debido ao constante aumento do lixo electrónico e a gran contaminación que producen, moitos deles conteñen sustancias perigosas para o medio ambiente (mercuro, chumbo... ) difíciles de eliminar e incluso tóxicas para a nosa saúde.

En diferentes vídeos os Bolechas explicaronnos todo sobre os  RAEE, cales son, onde debemos reciclalos e outros consellos para converternos tamén en superheroes da reciclaxe. Tamén nos ensinaron e bailamos todos o RAP dos RAEE.

Ademais invitáronos a unirnos ao seu movemento de superheroes da reciclaxe dos RAEE:

(Preme nas imaxes para acceder á nova na páxina oficial dos BOLECHAS e á páxina dos ELECTRECOS, onde teredes acceso a contidos extra e xogos, ademais da información sobre a reciclaxe dos RAEE)

NADAL 2018

Convidámosvos a todos a asistir á función de Nadal que realizaremos o vindeiro venres 21 de decembro ás 10:30 h. Esperámosvos!!! Este é o programa das diferentes actuacións:

SAÍMOS NOS XORNAIS

Diversas actividades que realizamos este curso foron nova nos xornais, tanto impresos como dixitais. Así o pasado 12 de decembro no suplemento XORNAL ESCOLAR do xornal LA REGIÓN saiu en portada a actividade OBRADOIRO DE PAN DE MILLO que realizaron os pequenos e pequenas de 5º de infantil facía uns días.

No seguinte enlace podedes consultar máis información sobre esta actividade no blog de VOZ NATURA do noso centro:

- PANADEIROS POR UN DÍA

Tamén a saída, compartida con membros do centro residencial de San Amaro, realizada as ruínas do mosteiro de Santa Comba de Naves, ao bosque de Falán e á aldea de A Conchada e na que actuou o historiador Suso Martínez, saíu no xornal LA VOZ DE GALICIA o pasado 02 de novembro (tanto na súa edición impresa como dixital):

Edición dixital LA VOZ DE GALICIA:

ENCUENTROS INTERGENERACIONALES

Esta mesma nova saiu publicada tamén no suplemento XORNAL ESCOLAR do xornal LA REGIÓN o 31 de outubro:

E tamén na súa edición dixital:

UN PASEO CARA ATRÁS

CONSELLO ESCOLAR 2018-19

Unha vez celebradas as votacións para a renovación parcial dos membros representantes dos distintos sectores que compoñen o Consello Escolar do centro, podedes consultar a nova composición no seguinte enlace:

CONSELLO ESCOLAR 2018-19

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR 2018

RECORDAMOS A TODOS OS PAIS, NAIS E/OU TITORES/AS QUE O VINDEIRO MARTES, 27 DE NOVEMBRO, TERÁN LUGAR AS VOTACIÓNS PARA A ELECCIÓN DOS REPRESENTANTES DOS PAIS/NAIS NO CONSELLO ESCOLAR DO CENTRO. ANIMAMOS A TODOS A PARTICIPAR!!.