O NOSO CENTRO

PÁXINA WEB:www.edu.xunta.gal/centros/ceipalbinonunez

OFERTA EDUCATIVA: Educación Infantil e Educación Primaria

OS VOLCÁNS DE 4º DE PRIMARIA

O xoves día 10 de outubro os alumnos e alumnas de cuarto de primaria levaron a cabo a construción dun volcán.

Esta iniciativa ten como obxectivo conectar ao alumnado coa triste actualidade e satisfacer a súa curiosidade con todo o relacionado co volcán da Palma.

Este proxecto levouse a cabo no patio para aproveitar o bo tempo que nos vai acompañando.

Podedes ver que ben o pasaron premendo AQUÍ

CURSO 2021-2022: WELCOME CLAIRE

Este curso contamos no noso centro coa colaboración de Claire Colvin, a nosa Auxiliar de conversa de nacionalidade estadounidense.

En concreto Claire procede da cidade de St. Louis, situada no estado de Missouri.

Estudou Psicoloxía na Universidade de Loyola en Chicago e encántalle pintar e facer sendeirismo.

Contaremos coa súa axuda tanto na área de plástica como na área de inglés, na etapa de Educación Primaria, co obxectivo de mellorar a competencia comunicativa do noso alumnado na lingua estranxeira.

Ademais Claire achegaranos a cultura do seu país.

No mapa podedes ver de onde vén Claire.

VOLVE O BASKET AND ENGLISH

Durante este curso volvemos contar coa actividade BASKET AND ENGLISH promovida polo Concello de Ourense e impartida por Will Ladson, xogador americano profesional que leva anos adicándose ao ensino do basket combinado coa lingua inglesa.

Actividade que sempre é ben acollida polos rapaces e rapazas e coa que se pretende fomentar o exercicio físico dun deporte de equipo e o ensino da lingua inglesa de forma lúdica.

Un ano máis gozará desta actividade  o alumnado de 2º A e 2º B despois do xantar. Os luns tócalle a 2ºA e os venres a 2ºB.

Mmmmmm que ricas galletas!!!

O martes día 5 o alumnado de 6º curso de infantil participou nunha actividade lúdico-educativa. Dúas alumnas do Grao de Educación Infantil desenvolveron un traballo de innovación e investigación na materia de Educación para a Saúde co alumnado de 5 anos A e B.

Arianna e Ana Isabel levaron á práctica unha breve proposta educativa cos nenos e nenas sobre a temática de educación para a saúde.

E, remataron cunha proposta divertida e saudable "Galletas de avena". O alumnado pelou e machacou os plátanos co tenedor e despois engadiulle a avena. Unha vez feita a mestura fixeron bolas e aplastáronas un pouco para darlle forma de galleta.

Posteriormente as mestras levarno as galletas ao forno do comedor. Poucos minutos despois as galletas arrecendían. como xa era tarde para comalas, leváronas para merendar na casa.

Bo proveito!!

PREME AQUÍ PARA VER TODAS AS FOTOS DO DÍA

BENVIDOS Á BIBLIOTECA

Benvid@s!

Aquí estamos de novo coa ilusión de comezar un novo curso. Traemos unha mochila cargadiña de ganas de traballar, aprender, emocionarnos, descubrir....

E todo isto vai da man do noso amigo LIBRÍN.

Este ano o PDI (proxecto de centro) que eliximos para traballar ao longo de curso ten o título de DIVERSIFICANDO, que é a suma do proxecto do curso pasado ECOPEREGRINOS NO BO CAMIÑO e o deste ano ESCOLA VIVA (cos que participamos en VOZ NATURA)

Con este proxecto queremos dar visibilidade á diversidade das persoas como medio para enriquecernos e aprendermos uns dos outros.

Esperamos que comecedes o curso con moita ilusión e desexamos que veñades pronto a visitar a LIBRÍN!!

PLAN DE ADAPTACIÓN Á SITUACIÓN COVID-19

Premendo na seguinte imaxe podedes consultar o PLAN DE ADAPTACIÓN Á SITUACIÓN COVID-19, elaborado,  segundo as instrucións marcadas pola Consellería de Educación, e no que se recollen os distintos tipos de medidas que se adoptarán ao longo do presente curso 2021-22 para facer do noso colexio un lugar seguro:

O NOSO COLE NA PRENSA

HOXE SAIMOS NO SUPLEMENTO - XORNAL ESCOLAR - DA REGIÓN