CURSO 24/25. PROGRAMACIÓN

CRITERIOS DE AVALIACIÓN E CONTIDOS MÍNIMOS (programación pendente de aprobación)

DEPARTAMENTO

ORIENTACIÓN

NOTA: Esta información é un resumo da programación didáctica da materia que se enviou á inspección educativa proporcionada pola xefatura do departamento. A actualización das programacións didácticas é compentencia exclusiva de cada departamento didáctico, e a responsabilidade do seu cumprimento dos docentes que os integran, todo isto suxeito á supervisión de inspección educativa.

Orientación 2024/2025

Orientación Elviña (espazo en construción)

Curso: Orientación Académica | AV

QUE VIVA A MEDIACIÓN!

Os "canteiráns" da mediación no IES Elviña

Din os sabios que "falando se entende a xente". Lamentablemente, como case todas as máximas sabias, poucas veces se aplica. Non así no noso centro, afortunadamente. E temos a demostración no marabilloso compromiso do alumnado voluntario do servizo de mediación, que sacrificou parte do seu tempo de lecer todos os mércores pola tarde para vir ao instituto na compaña do intrépido Alberto Alonso (xestor da mediación no noso centro) coa finalidade de traballar e mellorar a capacidade de encauzar os conflitos pola desexable vía da conciliación. Aí os tedes na foto posando para a ocasión. Noraboa a todas e todos eles...

Sodes exemplo e orgullo para todo o IES Elviña!

mediación

Blog do departamento de orientación

Entrada ao blog de orientación

ACTIVIDADES DE CURSOS PASADOS

Intervención coas familias: visita ao poboado das Rañas

Actividade realizada o sábado 25 de xaneiro

Dentro da liña de intervención coas familias do Contrato-Programa que está a desenvolverse no centro, tivemos unha sesión de traballo o sábado día 25 de xaneiro na que colaboraron Arquitectos Sen Fronteiras e o Servizo de Voluntariado da Universidade da Coruña. O obxectivo era achegarnos ao contorno no que se desenvolve a vida cotia dalgúns dos nosos alumnos e alumnas. O xefe de estudos e a orientadora do IES ELVIÑA, xunto co educador social Eduardo Dopico, fixeron unha visita ás familias de “As Rañas”, visita da que se da conta nas fotos que vedes aquí:

Reunión comunitaria na casa dos alumnos Jesús Antonio e José Miguel. Familias, xefe de estudos, educador social Eduardo, orientadora, Arquitectos Sen Fronteiras, Voluntarios da Universidade da Coruña e alumnos e alumnas.

Vista do acceso ao poboado das Rañas. Percorrido de acceso que deben realizar o alumnado tódolos días á parada do transporte escolar.

Posando diante da casa de Montse xunto cos compañeiros e compañeiras de Arquitectos Sen Fronteiras e Voluntariado da Universidade da Coruña