BOLSAS PARA PROGRAMAS DE PRÁCTICA DA LINGUA INGLESA NO ESTRANXEIRO

NO ESTRANXEIRO PARA

ALUMNADO DE 1º e 2º BACH

(CONVOCATORIAS DO CONCELLO DA CORUÑA
E DA CONSELLERÍA DE CULTURA)

Coruña no mundoAxudas LE

A. BOLSAS DO CONCELLO DA CORUÑA (IDIOMAS DO MUNDO 2024)

O Servizo Municipal de Educación do Concello da Coruña, dentro do programa "A Coruña no mundo: Idiomas do mundo", abrirá nos vindeiros días o prazo para solicitar as bolsas de axuda para todo o alumnado de 1º de Bacharelato interesado en participar no programa de estancias en Irlanda para a práctica por inmersión lingüística en inglés. O Concello ofertará 30 bolsas para estancias que se desenvolverán nos meses de xullo e agosto.

As bolsas de axuda inclúen desprazamento, alouxamento, clases e actividades culturais e lúdicas no país de destino. O Concello establece que as estancias tamén poderán estar en réxime de cofinanciación polas familias dos solicitantes.

Os requisitos para participar no programa son:

a. estar empadroado na cidade da Coruña e matriculado nun centro escolar da cidade en 1º de Bacharelato durante o curso 23-24
b. ter aprobadas todas as materias do pasado curso en 4º ESO
c. ter unha nota media de 7 en 4º ESO e na materia de inglés

O prazo para a presentación de solicitudes abrangue do 22/02 ata o 07/03/2024 cubrindo a ficha de inscrición e presentándo a documentación requerida nalgún dos Rexistros xerais do Concello da Coruña. Toda a información sobre bases e requisitos está dispoñible no portal de educación do Concello da Coruña

B. Bolsas da Dirección Xeral de Ordeación Educativa (Consellería de cultura, educación, FP e Universidades - Xunta de Galicia)

A Consellería de Cultura, Educación, FP e Universidades a través de Orde do 29 de xaneiro de 2024, pola que se convocan axudas para realizar actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2024 [...], establece a posibilidade de solicitar en réxime do concorrencia competitiva bolsas de axuda para a realización de actividades de inmersión en linguas estranxeiras. As actividades solicitadas desenvolveríanse nos meses de xullo e agosto. As axudas cubren os gastos de viaxe, alouxamento, manutención e actividades no país de destino. Os requisitos de participación son os seguintes:

a. estar cursando 1º ou 2º de Bacharelato nun centro público de Galicia durante o curso 2023/24
b. ter todas as materias do curso 2022/23 aprobadas
c. ter unha media mínima de 6 na materia de 1ª lingua estranxeira no curso no que estaba matriculado en 2022/23.
d. non ter solicitada ningunha outra axuda para o mismo fin

Poden consultarse as bases da convocatoria no enlace coa citada Orde. A presentación de solicitudes faise vía on line a través da Sede electrónica da Xunta de Galicia (procedemento ED504B). O prazo de solicitude remata o día 13 de marzo.