XORNADA DE PORTAS ABERTAS

IES PLURILINGÜE ELVIÑA

Benvidos

Atendendo ao inicio de procedemento de admisión de alumnado para o curso que ven, o IES Plurilingüe Elviña realizará unha xornada de portas abertas para aquelas familias que desexen coñecer as características do centro e a súa oferta. A xornada terá lugar o vindeiro xoves 25 de xaneiro ás 18:00 horas no Salón de actos do centro, onde poderán coñecer á directiva do instituto e resolver as dúbidas sobre as características do instituto e sobre o proceso de solicitude de praza.

Dada a elevada oferta previsible no 1º curso de ESO e o límite de aforo do Salón de actos do centro, pregamos que non veñan acompañados por máis de dúas persoas para que poida acceder o meirande número de familias interesadas en asistir á presentación.

No caso de que se completase o aforo dispoñible de 250 persoas, non se permitirá a entrada de máis persoas ao centro, polo cal pregamos a súa comprensión.

Contamos coa vosa presenza!