Avisos e informacións sobre taquillas

Prezadas familias:

A partir de mañá, xoves 5 de setembro, as taquillas estarán colocadas en novos lugares. para adaptarse á nova disposición das aulas deste ano, e para dispor de suficientes armarios libres no corredor do alumnado de 1º de ESO.

Prema aquí para ver os planos de colocación dos armarios e poder saber onde se atopa a súa taquilla. Os cadrados azuis, cos seus números correspondentes, marcan os lugares en que se atopan.

Despois de comprobar onde está agora a taquilla da/o alumna/o, quen a teña lonxe da súa clase e queira cambiar de taquilla, a partir do día 9 de outubro, deberá meter a chave nun sobre (pode pedírselle un sobre ás conserxes), poñer no sobre “cambio taquilla”, o nome da/o alumna/o e o número de taquilla, e depositar o sobre no buzón da anpa, que está enfronte da conserxería. Non é preciso que se indique onde se quere a nova taquilla, porque xa nós miramos en que clase está esa/e alumna/o e xa buscamos unha taquilla próxima.

Despois duns días, as conserxes ou o profesorado entregaranlles unha nova chave ás persoas que deixaron a chave da antiga taquilla no buzón.

Tamén a partir do próximo luns, día 9 de outubro, iranse entregando progresivamente as chaves das taquillas ás persoas que a solicitaron por primeira vez. A entrega será feita na aula por parte das conserxes ou do profesorado e será o máis rápida posible.

Plano xeral taquillas 23-24.pdf911.28 KB

blog | by Dr. Radut