Seleccione o termo polo que desexa filtrar os eventos
Seleccione o tipo de evento polo que desexa filtrar os eventos
« Luns Novembro 16, 2020 »
Lun
Inicio: 16/11/2020 12:19

Publicouse no DOG do 13 de novembro a orde do do 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes públicos dependentes da consellería no curso 2020-2021. Trátase de máscaras hixiénicas reutilizables.

É beneficiario da axuda o alumnado que recibiu axuda para adquirir material escolar. Non ten que realizar agora ningún trámite.

O alumnado que non recibiu axuda para adquirir material escolar pode solicitar ser beneficiario do reparto de máscaras se cumpre algún dos seguintes criterios:

-ter unha renda per capita igual ou inferior a 6.000 € (exercicio fiscal de 2018)

-estar matriculado en educación especial, estar baixo tutela ou garda da Xunta de Galicia ou ter unha discapacidade igual ou superior ao 65%, con independencia da renda

A solicitude debe facerse presencialmente no centro. Os formularios poden descargalos aquí.

O prazo de solicitude remata o 27 de novembro.