No centro

REUNIÓNS FAMILIAS PRINCIPIO DE CURSO

Reunión Informativa E. Infantil – Colegio Nª Sra. de la Merced Tres Cantos

O profesorado titor reunirase coas familias do seu alumnado nos seguintes días e horas para tratar información sobre o principio do curso:

REUNIÓNS INICIO CURSO
CURSO HORA DÍA
10:00 h  8 de setembro
Infantil 11:00 h
10:00 h  9 de setembro
10:30 h
11:00 h
12:00 h
13:00 h

Só asistirá un membro da familia por cada neno/a, que acudirá con máscara de protección, manterá a distancia interpersoal de 1,5 m e limpará as mans con xel hidroalcohólico antes de entrar no centro e na aula.

A reunión de infantil terá lugar no patio e as de primaria, nas titorías correspondentes.

Podedes traer o material escolar e entregalo nesta reunión.

BLOGS DO CENTRO

CURSO 2019/2020

INFANTIL
PT
AL
REFÓRZA-T

CAMPAMENTOS DE VERÁN

PRENSA-INFOSORD: Gincana De Integración Con Niños Sordos Y Chicos ...

Está aberto o prazo para anotarse nos CAMPAMENTOS DE VERÁN que se realizarán nas instalacións deportivas dos seguintes centros educativos:

- CEIP OCA - CONCILIA RURAL

- CEIP O FOXO - CONCILIA RURAL

- CEIP CABADA VAZQUEZ - CONCILIA RURAL

- CEIP VILLAR PARAMÁ -  CONCILIA RURAL

- CEIP FIGUEROA - CAMPAMENTO URBANO VERAN

- CEIP PEREZ VIONDI - CAMPAMENTO URBANO VERÁN

Nos campamentos adoptaranse as medidas de hixiene e seguridade necesarias para garantizar a saúde dos nenos e monitores.

O prazo de inscrición abrangue do 15 ao 23 de xuño, ambos os dous días incluídos.

Xúntanse os modelos de solicitude e información. Consultádeos deseguido, en adxuntos.

CAMPAMENTO DE VERÁN

▷ Campamento: Imágenes Animadas, Gifs y Animaciones ¡100% GRATIS!

O concello da Estrada convoca o programa Concilia Rural 2020, que terá lugar nas instalacións do noso centro.

A QUEN VAI DIRIXIDO: A rapaces e rapazas con idades comprendidas entre os 3 e 12 anos.

• DATAS E HORARIO: meses de xullo e agosto e ata o inicio do curso escolar, de 9:00 a 14:00, de luns a venres.

• PRAZAS: 20 nenos/as por quincena.

• PRAZO DE INSCRICIÓN: do 15 ao 23 de xuño (ambos os dous incluídos).

Tedes máis información na web do Concello da Estrada.

CHARLAS SOBRE A DIVERSIDADE DE FAMILIAS

Hoxe, 12 de marzo, o alumnado de primaria recibíu unhas charlas sobre os diversos tipos de familia que podemos atopar na nosa sociedade, impartidas por unha integrante da asociación Nós Mesmas.

Nas Galerías podedes ver as fotos.

CONTACONTOS PARA INFANTIL

A asociación Nós Mesmas ofreceu onte, 10 de marzo, una sesión de contacontos ao alumnado de infantil.

FOTOS DO ENTROIDO

Podedes ver as fotos do festival do Entroido 2020 en Galerías.

VÍDEOS DO FESTIVAL DE ENTROIDO

Resultado de imagen de gifs camara video

OS XIRASOLES DE INFANTIL

OS PAXARIÑOS DE MIRÓ DE 1º

OS DALÍS DE 2º

OS BAILARÍNS DE 3º

OS PINTORES DE 4º

BELLE ÉPOQUE DE 5º

POP ART DE 6º

Aquí podedes ver os vídeos das actuacións musicais dos distintos cursos neste festival de Entroido 2020.

PROGRAMA DO FESTIVAL DE ENTROIDO

Resultado de imagen de folleto gif dibujo

Xa podedes consultar o folleto co programa de actuacións do festival de Entroido 2020.

- Portada.

- Programa de actuacións.

ORDES DO MECO

Resultado de imagen de gifs carnaval

Co gallo da celebración do Entroido, centrado este ano na temática da pintura, na semana do 17 ao 21 de febreiro visitaranos o meco para indicarnos como debemos vir disfrazados ao cole cada día. Para que vos vaiades preparando, aí van as ordes do meco.