No centro

DISFRACES E TACOS TERRORÍFICOS

23 Disfraces para Halloween gifs animados | Gifmaniacos.es

O venres 29 de outubro celebraremos o Samaín no cole vindo disfrazados/as para dar moito medo e traendo tacos terroríficos para tomar a media mañá.

EXPOSICIÓN DE CABAZAS

IMG-20211027-WA0019.jpg

Na semana do 25 ao 29 de outubro organizaremos na entrada do centro a nosa tradicional exposición de cabazas de Samaín decoradas polas familias.

Podedes traer as vosas cabazas, identificadas co nome do alumno/a, a partir do luns 25 de outubro e pasar recollelas o venres 29 de outubro.

Se queredes, podedes incluír unha candea eléctrica no interior da cabaza.

Por mor da actual situación sanitaria, as familias non poderedes visitar a exposición presencialmente, pero si a través da nosa web, en Galerías.

PARTICIPAMOS NO PROXECTA+

proxecta+

Segundo a Resolución provisional pola que se fai pública a relación de centros seleccionados para participar no Plan Proxecta+ para o curso 2021/22, o noso centro foi seleccionado para participar nos programas 02. Proxectos de vida activa e deportiva (PVAD) e 33. Nós tamén creamos!.

CAMPAÑA SOLIDARIA

Como lavar roupas íntimas e delicadas

Un ano máis, participamos na campaña solidaria de recollida de roupa e calzado para a ONG Global Humanitaria.

Podedes depositar as vosas achegas na entrada ao centro ata o venres 29 de outubro.

Grazas pola vosa colaboración.

PLÁTANOS POR LA PALMA

Nenos e nenas do CEIP Manuel Villar Paramá trouxeron onte para o taco de media mañá cadanseu plátano como mostra de solidariedade e apoio ao pobo canario nestes días tan tráxicos para a illa de La Palma.

Ata houbo quen se ataviou cunha camiseta en homenaxe a Canarias.

- La Voz de Galicia.

CONTRATOS PROGRAMA INCLÚE

cv

Segundo a Resolución provisional pola que se fai pública a relación de centros seleccionados conforme o disposto no apartado 13 da Resolución do 11 de xuño de 2021, da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se regulan os Contratos Programa Inclúe (CPInclúe) para fomentar a inclusión educativa nos centros docentes públicos dependentes da Consellería de Cultura, Educación e Universidade para o curso 2021/22, o noso centro participará nas modalidades 4. Inclúe-t e 5. Emocióna-t.

REUNIÓNS PROFESORADO TITOR / FAMILIAS

Sala conferencias en Salas De Reuniones - GIF Animado | REYGIF

DÍAS CURSOS LUGAR
14 de setembro, ás 16:00 h Familias de 1º, 3º e 5º de primaria Nas aulas das titorías correspondentes.
21 de setembro, ás 16:00 h Familias de 2º, 4º e 6º de primaria

O horario lectivo durante o mes de setembro será de 9:00 a 13:40 h.

ENTREGA DE LIBROS E MATERIAL

49 ideas de Utiles en 2021 | dibujos, manualidades, salón de clase

Xa que o primeiro día de clase as familias non estaredes nas aulas cos nenos/as, podedes pasar polo centro para deixar na conserxería os libros de texto e o material (en bolsas identificadas co nome, apelidos e curso do alumno/a), ao longo da mañá dos días 9 e 10 de setembro.

Grazas pola vosa colaboración.

1º DÍA DE COLE

Falta Un Dia Gif

Como sabedes, este xoves, 9 de setembro, volve a actividade lectiva ao cole, segundo o establecido na Orde do 19 de maio de 2021 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2021/2022 nos centros docentes sostidos con fondos públicos na Comunidade Autónoma de Galicia.

A entrada ao centro organizarase coma o ano pasado:

• O alumnado procedente do transporte escolar irá entrando en filas por orde de chegada pola entrada do aparcadoiro de autobuses, de 8:50 a 9:00 h.
  • O alumnado non usuario do transporte escolar entrará, se é de primaria, pola entrada do aparcadoiro de autobuses, e, se é de infantil, pola entrada principal.

As familias non acudirán ao centro neste primeiro día acompañando o alumnado. As reunións das familias co profesorado titor dos seus fillos/as terán lugar posteriormente, de acordo co seguinte calendario:

REUNIÓNS DAS FAMILIAS DE PRIMARIA CO PROFESORADO TITOR
14 de setembro, ás 16:00 h Familias de 1º, 3º e 5º de primaria
21 de setembro, ás 16:00 h Familias de 2º, 4º e 6º de primaria

O horario lectivo durante o mes de setembro será de 9:00 a 13:40 h.

MATERIAL ESCOLAR 21/22

Occidente Papelería |

Na seguinte táboa tedes as listaxes de material para o curso 21/22 de cada curso de infantil e primaria:

Lista material infantil:

3 anos.

4 anos.

5 anos.

Lista material primaria.

(Falta indicar o material das especialidades na lista de 1º).

Lista material primaria.

Para Inglés de 5º: un caderno grande e unha carpeta de plástico.

Corrección á lista de 5º:

• Falta engadir unha axenda escolar.
  • O caderno azul será cuadriculado e o amarelo e o vermello, raiados.