WETRANSFER

Un ataque a 'We Transfer' compromete los datos de más de 200.000 ...

Se queredes enviar arquivos pesados ao centro ou ao profesorado, podedes utilizar WeTransfer, unha aplicación baseada na nube e deseñada para a transferencia de arquivos especialmente pesados a unha ou varias persoas a través do correo electrónico.

O primeiro que tedes que facer é entrar en wetransfer.com e elixir a opción "gratuíto". Apareceravos isto:

Agora só tedes que cargar o arquivo, escribir o enderezo electrónico do destinatario e o voso e darlle a "enviar". Por último, recibiredes no voso correo electrónico un código que necesitaredes para finalizar o proceso.

REAPERTURA DO SERVIZO DE ATENCIÓN TEMPERÁ DA ESTRADA

Resultado de imagen de gifs atencion temprana

O Servizo de Atención Temperá do Concello da Estrada volveu abrir as súas portas, no mesmo horario de sempre: martes e xoves de 12:00 a 14:00 e de 15:00 a 18:00 h.

XORNADA DE INFORMACIÓN ÁS FAMILIAS DE 6º DE PRIMARIA

Imagen relacionada

O martes 28 de xaneiro, ás 20:15 h, profesorado do IES Nº 1 acudirá ao noso centro para celebrar unha reunión cos pais e nais do alumnado que cursará 1º ESO no 2020/2021 (ou os que teñan interese por coñecer o instituto) para informar sobre o funcionamento do IES e a estrutura da ESO.

- Convocatoria familias 6º EP.

APRAZADO SINE DÍE O III ENCONTRO DE FAMILIAS DO DEZA

Resultado de imagen de encontro familias deza

O III Encontro de Familias de Deza, que, baixo o título A familia como motor de cambio. Educar no esforzo e na responsabilidade, estaba previsto para hoxe, sábado 14, no Auditorio de Lalín, foi aprazado por unha eventualidade de última hora ligada a aspectos organizativos.

- Cartel informativo.

-Faro de Vigo.

- Encontro aprazado.

"SCRATCH DAY" PARA ESCOLARES GALEGOS

Resultado de imagen de gif ordenador

O sábado 26 de outubro terá lugar no hotel Los Abetos de Compostela o V Scratch Day, unha iniciativa do CPETIG coa colaboración da Amtega, dirixida a escolares de entre 7 e 15 anos, que terán a oportunidade de aprender a programar co seu ordenador. Trátase dunha sesión práctica, na que se mestura aprendizaxe e entretemento, e na que a cativada debe asistir acompañada por un familiar adulto, co propósito de que o coñecemento adquirido no Scratch Day poida ter continuidade no fogar.

- Scratch Day.

II XORNADAS DE EDUCACIÓN NA ESTRADA

Resultado de imagen de charlas dibujos

Os días 28 e 29 de abril, terán lugar no MOME da Estrada as II Xornadas de Educación na Estrada Educastrada.  O día 28, a partir das 16:00 h, estarán destinadas ás familias e o profesorado  e o día 29 a partir das 9:30 h, só ao profesorado.

Para asistir a estas xornadas é preciso inscribirse previamente ata completar o aforo. A entrada é de balde.

- Póster.

- Tríptico.

Actividades extraescolares Curso 2015/2016

Ao longo do curso 2015/2016 desenvolveranse as seguintes actividades organizadas e coordinadas pola ANPA, nas datas e horarios que se indican:

NATACIÓN Impartida na Piscina da Ramallosa os luns de 16:15 a 17:00 e de 17:45 a 18:30.

NATACIÓN: Impartida na Piscina da Estrada os luns de 17:15 a 18:00.

JUDO: Impartida polo club Judo Compostela no salón de usos múltiples do colexio os mércores de 16:00 a 17:00

FÚTBOL: Impartida polo Callobre CF no pavillón do colexio os xoves de 16:00 A 17:30.