VÍDEOS DO COLE

SAMAÍN

O SISTEMA SOLAR DE 3º

CURSO 2019/2020
Cuentos Infantiles Cortos | Cuentos Para Niños【con Audio】 Cuarentena Contacontos
Resultado de imagen de gifs carnaval 21 de febreiro: festival do Entroido Actuacións musicais do Entroido
Resultado de imagen de gif lazo NON VIOLENCIA XENERO 25 de novembro, Día da Non Violencia de Xénero La puerta violeta, de Rozalén.
Resultado de imagen de gifs recitar  29 de novembro: Festa da Poesía no Teatro Principal da Estrada Recitado de poemas
Resultado de imagen de cocinero gif 27 de novembro: Saborea A Estrada Visita ao Novo Mercado da Estrada

Día da Educación Física na rúa

Con motivo do Día da EF na rúa e grazas a organización da Agrupación de Deporte Escolar da Estrada, o martes 16 de abril o alumnado de 5º e 6º de EP realizou diversos xogos deportivos no pobo para darlle visibilidade a importancia da realización de actividade física en idade escolar.

Cada centro tiña unha zona asignada, o CEIP Manuel Villar Paramá estivo na praza do Concello compartindo a xornada e as diversas actividades co alumnado do CEIP Cabada Vázquez. Grazas compañeiros/as.

Ao rematar todos os centros educativos participantes reunímonos diante do Concello para por fin á xornada.

CALENDARIO DE ADVENTO

Desde Actividades Complementarias e Extraescolares e co Plan Proxecta de Nutriescolas. Deixámosvos un calendario de advento, no que hai que levar a cabo retos. Pinchade no enlace te animádevos a participar!

Calendario de Advento

CAMPO A TRAVÉS

O mércores 11 de outubro acudiremos un ano máis ao Campo a través. Será pola zona das piscinas da Estrada.

Podedes consultar a normativa e o percorrido no seguinte adxunto.

O NOSO COLE NA PRENSA

Formación sobre coronavirus en el CEIP Villar Paramá. La doctora Eva García, coordinadora de los equipos Covid de los centros educativos de A Estrada, visitó ayer el CEIP Manuel Villar Paramá, de Souto de Vea, para impartir unas charlas sobre el coronavirus a todo el alumnado, separado por grupos de convivencia. De una forma lúdica y divertida, aprendieron la manera correcta de lavar las manos, de manipular la máscara, de mantener la distancia de seguridad y, en definitiva, de protegerse contra el virus.

11/11/2020: Charlas sobre o coronavirus no cole. Faro de Vigo.

01/11/2020:

O noso Samaín na Voz de Galicia e no Faro de Vigo

03/11/2019: La Voz de Galicia recolle na súa edición de hoxe a celebración do Samaín no noso centro.