PVAD

XORNADA XOGADE

No día de hoxe, o alumnado de 1º e 2º de EP acudiu ao pavillón municipal Coto Ferreiro (A Estrada) a realizar unhas dinámicas multixogo. Esta actividade enmárcase dentro da modalidade XOGADE, do proxecto de vida activa e deportiva no que participa o centro. Cativas e cativos tiveron a oportunidade de compartir a experiencia con outros centros educativos da contorna.

Pasárono en grande!

BONOS DEPORTE

Bono Deporte

A Vicepresidencia primeira e a Consellería de Presidencia, Xustiza e Deportes publicaron a orde do 5 de decembro de 2023 (DOG do día 11) pola que se establecen as bases reguladoras para a concesión de axudas do Programa de promoción da actividade deportiva en idade escolar a través do Bono deporte. Este novo programa ten por finalidade axudar ás familias nos gastos derivados da práctica deportiva dos nenos e nenas de 6 a 16 anos.

No noso centro, terá dereito a estes bonos o alumnado participante no Programa XOGADE, isto é, o alumnado de 3º a 6º de primaria.

Cada beneficiario disporá dun único bono por un importe de 120 €, que poderá utilizarse nun ou varios dos establecementos adheridos ao programa (que se identificarán co distintivo da campaña) e terá a consideración de bono desconto do 80 % da compra ou servizo adquirido. O importe do bono irase reducindo en función do valor da compra realizada (IVE incluído).

O período de descarga dos bonos estenderase do 8 de xaneiro ao 29 de febreiro de 2024. Unha vez descargados, poderanse utilizar ata o 1 de xullo.

Para a descarga dos bonos será preciso introducir na web www.bonodeporte.gal os datos recollidos no art. 12.1 da Orde de 5 de decembro (DOG do día 11), entre eles o identificador Xogade, que figura no carné que se lle entregou hoxe ao alumnado de 3º a 6º de primaria.

CAMPIONATO ZONAL CAMPO A TRAVÉS

Lecciones de deportividad

Onte, 11 de outubro, o noso alumnado de 2º a 6º de primaria participou no campionato zonal de campo a través.

Parabéns a Celia, a Irene e a Valentina pola medalla e  diplomas!

- La Voz de Galicia.

- Galería de fotos.

CLICLISMO NO COLEXIO

O martes 3 contamos coa visita do Club Ciclismo da Estrada. Jorge e Tania animáronnos a que probaramos o Club de Ciclismo e ademais, fixemos unha xincana coas bicis. O percorrido estaba cheo de obstáculos! Grazas pola visita!

CAMPO A TRAVÉS

O mércores 11 de outubro terá lugar unha vez máis o Campo a Través. Será na zona das piscinas da Estrada. E non te esquezas de levar a túa camiseta morada!

Para consultar máis información da normativa e do percorrido pincha no adxunto.

TENIS DE MESA

Hoxe contamos no centro cos profesores de tenis de mesa da Estrada. Déronnos unhas clases por quendas de media hora. Así, practicamos deporte e podémonos animar a seguir practicándoo!

VISITA DO PRAÍÑA SPC

IMG-20230619-WA0030.jpg

Hoxe recibimos no centro a visita de dous adestradores do Praíña Sporting Club de Teo.

O alumnado de infantil e primaria probou durante media hora tarefas de iniciación para xogar ao fútbol.

Se lles apetecer continuaren adestrando, levan información na mochila para unirse ao club.

Agradecémoslles aos monitores a súa visita, coa que os nenos e nenas o pasaron de marabilla.

Faro de Vigo

TENIS DE MESA

IMG-20230617-WA0067.jpg

Este mércores tivemos a sorte de contar cos profes encargados da escola de tenis de mesa do concello da Estrada.

Todo o alumnado pasou durante media hora polo pavillón do centro para iniciarse neste deporte.

Estades convidados/as a pasar polo seu local situado en Sala Gradín, de luns a xoves de 16:45 a 21:00 h, durante o mes de xuño. En setembro volven para reiniciaren a actividade.

Se queredes anotarvos, non dubidedes en chamar a Ramón ao 607 725 189.

Pequenos/as e maiores pasárono xenial!

Galería de fotos.

Faro de Vigo.