Letras Galegas

VÍDEO ACTUACIÓNS LETRAS GALEGAS

Xa tedes aquí o esperado vídeo musical das actuacións do Día das Letras Galegas, montado pola profe de Música.

Parabéns a todos e todas, porque o festival saíu fenomenal!

Letras Galegas

O vindeiro venres 14 de maio, co gallo das Letras Galegas, realizaremos unhas danzas populares no patio. Se é posible, trataremos de ataviarnos dun xeito tradicional:

Gorro, camisa branca e saia longa ou pantalón de "vestir".

Aquí tedes unhas ideas:

DÍA DAS LETRAS GALEGAS

IMG-20210514-WA0031.jpg

Onte, venres 14 de maio, celebramos no patio do cole o Día das Letras Galegas con dúas actividades:

• Percorrido realizado polo artista noiés Serafín Marcos pola vida e obra dos escritores Xela Arias e Ricardo Carballo Calero, homenaxeados co Día das Letras Galegas neste ano 2021 e no ano pasado, respectivamente.
  • Bailes tradicionais galegos coa actuación de alumnado e profesorado do centro.

Xa están publicadas as fotos nas Galerías e, proximamente, teremos tamén á vosa disposición os vídeos das actuacións.

- Faro de Vigo.

- La Voz de Galicia.

- Vídeo das actuacións.

RICARDO CARVALHO CALERO: A PELÍCULA

Velaquí o vídeo realizado polo profe de Audición e Linguaxe, Carlos, e o seu alumnado.

A xornalista Mantra Matiste viaxa ao pasado para investigar a vida de Ricardo Carvalho Calero. Cada viaxe no tempo provoca un cambio no seu aspecto, pero iso non freará a xornalista. Conseguirá o seu obxectivo?

AS PITAS BAIXO A CHOIVA

Este é o vídeo-conto colaborativo do equipo de dinamización da lingua galega do centro, o alumnado, as familias e os titores/as para conmemorar o Día das Letras Galegas, sobre o conto de Ricardo Carvalho Calero As pitas baixo a choiva, con ilustracións do alumnado de infantil e 1º, 2º e 3º de primaria e audios do alumnado de 4º a 6º de primaria.

CONCURSO LITERARIO

Chega a cuarta edición do concurso literario organizado por ETAPAS Gabinete Psicoeducativo co fin de promover a figura de Ricardo Carvalho Calero, escritor ao que se lle dedican este ano as Letras Galegas, e, así mesmo, fomentar a lecto-escritura e a lingua galega. Premede na imaxe para saber máis.

AS LETRAS E A FALA

O 17 de maio é o Día das Letras Galegas, unha celebración instituída en 1963 pola Real Academia Galega para homenaxear a aquelas persoas que destacasen pola súa creación literaria en galego ou pola súa defensa da lingua galega.

Neste vídeo de Uxía coa colaboración de Tanxugueiras e Faia escoitamos o poema A fala, de Manuel María, autor homenaxeado no Día das Letras Galegas de 2016:

O idioma é a forza

que nos xungue e sostén.

Se perdemos a fala,

non seremos ninguén.

FELIZ DÍA DAS LETRAS GALEGAS!

FESTIVAL DAS LETRAS GALEGAS

O pasado venres día 12 de maio, co gallo da celebración do Día das Letras Galegas, tivo lugar no centro o tradicional Festival das Letras na honra do escritor seleccionado este ano pola RAG, Carlos Casares Mouriño. O acto estivo cheo de música, teatro, bailes e moita diversión da que podedes dar conta se atendedes ás imaxes que xa se atopan á vosa disposición nas Galerías.

Noraboa a todos e todas!!

LETRAS GALEGAS 2016

O día 20 de maio celebramos no centro o festival das Letras Galegas, dedicado ao autor homenaxeado este ano pola Real Academia Galega: Manuel María (1929-2004).

- Folleto do festival.

- Fotos do festival.

Aquí vos deixamos algún material para que coñezades mellor o autor dunha chea de libros de todos os xéneros literarios (poesía, narrativa, teatro...) e un dos poetas galegos máis musicados de todos os tempos, ao que se lle dedica o Día das Letras Galegas 2016 polo seu compromiso co idioma galego.

Tamén se enlazan a continuación outros materiais creados polo EDLG en colaboración con algunhas titorías sobre a figura de Manuel María:

Calendario 2016 creado no mes de xaneiro co alumnado.

Caderno conmemorativo dos autores homenaxeados.

Transcrición do poemario "Os soños na gaiola" de Manuel María realizada  polo alumnado de Educación Primaria

Composición conmemorativa coas pegadas do alumnado e sobre a figura de Manuel María

Ambientación de espazos

Tríptico informativo con recomendacións bibliográficas

CARTEIS LETRAS GALEGAS

Dende o Equipo de TICs vimos de participar recentemente no Concurso - Exposición convocado pola SXPL para o autor homenaxeado nas letras Galegas 2014 (Xosé María Díaz Castro). O centro gañador na nosa categoría foi o CEIP PLurilingüe de Lagostelle polo que estamos a espera de recibir os carteis gañadores para poder publicitalos na escola. Nembargantes dende o propio equipo se estimou oportuno publicitar o traballo presentado ao concurso de tal xeito que todo o mundo poida coñecelo e valoralo. Na táboa inferior podedes atopar as miniaturas dos carteis (premendo en cada un deles poderedes acceder ao cartaz en formato orixinal), asimesmo na parte inferior deixamos tamén o enlace a unha Guía Didáctica especialmente deseñada para a exposición proposta. Esperamos que os materiais sexan do voso agrado e do mesmo xeito esperemos ter máis sorte o vindeiro curso.

No enlace lateral da dereita "Letras Galegas" tamén podedes atopar vínculos a 3 actividades interectivas que traballan a figura do autor homenaxeado en cada un dos diferentes ciclos de Ed. Primaria e realizados tamén polos integrantes do Equipo de TICs.

CARTEL 1 CARTEL 2 CARTEL 3 CARTEL 4 CARTEL 5
Enlace resolución orixinal Enlace resolución orixinal Enlace resolución orixinal Enlace resolución orixinal Enlace resolución orixinal
CARTEL 6 CARTEL 7 CARTEL 8 CARTEL 9 CARTEL 10
ENLACE GUÍA DIDÁCTICA